Benzin bald CHF 3.- / Liter!!!

  • Zitat

    Original von Day-Day
    weisch das isch wider die konservativi iistellig.... typisch schwizerisch... heisst jetz aber nüt gege dich, so isch jede echli...


    was eim selber ned gfallt isch grad scheisse... sorry, aber ich finde hybrid autos ala prius au ned geil, trotzdem hani nüt degäge... isch mer doch scheiss egal, wenn de will denn seler... Wenn die ander mitem Cayenne Turbo is iikaufszentrum will, denn sell sies mache... Ich glaube ned dass sie sich ZWINGT mitem cayenne gah... sondern es gfallt ihre... und da hed sie au recht, sie gönnt sich das wo ihre spass macht und ihre gfallt...
    Gwüssne lüüt gfalled töff fahrer ned... isch doch egal...


    1. Ich bin Jugo
    2. Bi au kein Prius Fan
    3. S Problem a dene grosse Chäre sind nöd die grosse Chäre sondern D LÜT wo sie fahred. Sorry für die nachfolgende Usdrück - Dummi sexuell frustrierti Müetere wo z blöd sind zum schisse und gradusluege fahred so Autos. Det drin fühleds sich sicher. Sie gsehnd NÜT! Und sie fahred anderi Lüt a. Sie chönd nöd Iparke und stelled die Autos eifach ufd Strass. etc.


    Zitat

    Original von barney
    Wer sagt denn dass man mit grosse Autos keinen Spass haben kann? Is ja nit jeder so Töff-süchtig wie wir :mad:


    Aber natürlich! Mit eme V8 Ami hetti au mini Freud. Mit eme Cayenne oder X5 natürli au. Aber ich fahr demit nöd 500m wit in Coop zum 6x1.5l Mineral poste.


    Zitat

    Original von junior
    Isch dini mueter d franziska Teuscher? :mad:


    Fuck, ich bin kein grüene! Aber ich mag d Natur (bi Mountainbiker und gang gern in Wald go vögle/brötle/suufe :grinning_squinting_face: ), was nöd heisst dasi so en Grüene Antioffroadervollspast bin sondern dasi eifach d Lüt hasse wo mit so Auto fahred. Die stelled sich als oberwichtig ane und chönd eifach nöd Autofahre.

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • Zitat

    Original von Bilbo
    Fuck, ich bin kein grüene! Aber ich mag d Natur (bi Mountainbiker und gang gern in Wald go vögle/brötle/suufe :grinning_squinting_face: ), was nöd heisst dasi so en Grüene Antioffroadervollspast bin sondern dasi eifach d Lüt hasse wo mit so Auto fahred. Die stelled sich als oberwichtig ane und chönd eifach nöd Autofahre.


    aber wieso hassisch die? besch scho mol imene cayenne gfahre? hesch scho mol gspürt wie das ding abgoht? ich scho...
    wenn sech öper en cayenne oder so wott ond cha leischte denn esch dem doch da z'gönne...klar esches mengisch so, dass sech so lüüt betzeli abghobe verhalte oder zom biispell ofem trottoir oder ergendwo parkieret wo si velecht besser ned söttet...aber es get ä renault twingo-fahrerInne wo so fahret oder sech so verhaltet! nüt gäge die autos...:P
    ond die cayenne etc.-fahrer zahled ehres benzin jo ä selber, vo dem her esch das ä nüt wo dech beiiträchtiget...:D

  • Zitat

    Original von Fitouuu
    aber wieso hassisch die? besch scho mol imene cayenne gfahre? hesch scho mol gspürt wie das ding abgoht? ich scho...


    Ja bin ich. Nöd wit.. aber ich bin. Natürli isches geil! Aber wie gseit... d Lüt... und am Endi muen mer au sege: Für was brucht mer so es Auto? Klar findet mers geil. Aber es het weniger oder vilicht genausoviel Platz als en Kombi (Wer en Volvo belade het wird nieme öppis anders belade wele :winking_face: ) und isch am endi eifach e gfördig vo schwächere Verkehrsteilnehmer, wo mri au dezueghöred! Öbi e Stossstange am Bei ha oder am Chopf isch ebe doch en Unterschied.

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • Zitat

    Original von Bilbo
    Aber ich mag d Natur (bi Mountainbiker und gang gern in Wald go vögle/brötle/suufe :grinning_squinting_face: )


    Go vögle im ernst???

  • So lang Herr und Frou Schwizer ihri Outos grundsätzlich nid unter 2 Liter Hubrum choufe, cha dr Moscht no gar nid z tür si. Mini Meinig....


    Mis Outo brucht im Schnitt ou so 10-11 Liter (Langstrecke Outobahn knapp 9 Liter), bis jetz lot mi dr Bänzinpris relativ chalt.


    Witzig finde ig eifach, wenn d Lüt mit irgendwelche nid grad untermotorisierte Chäre ad Beiz äne fahre und jammere wie tüür ds Bänzin doch isch. De hani de ou scho müesse säge, dass für d Fahrt vo A nach B nid unbedingt en 330er bruchsch, sondern das ou miteme 318er würd go. Wenn är das jetz aber nid standesgemäss find, söu är doch eifach ufhöre jammere und dr Freud chli öppis rächne.


    Klar si das no schöni Zite gsi, woni für e Liter Bänzin no Fr. 1.20 zahlt ha, aber die Zite wärde definitiv nüme cho

  • Zitat



    ''1. Ich bin Jugo
    2. Bi au kein Prius Fan
    3. S Problem a dene grosse Chäre sind nöd die grosse Chäre sondern D LÜT wo sie fahred. Sorry für die nachfolgende Usdrück - Dummi sexuell frustrierti Müetere wo z blöd sind zum schisse und gradusluege fahred so Autos. Det drin fühleds sich sicher. Sie gsehnd NÜT! Und sie fahred anderi Lüt a. Sie chönd nöd Iparke und stelled die Autos eifach ufd Strass. etc. ''


    sonigi Pauschalisierige züged nid grad vomene wiitsichtige Mänsch, sondern eher vomene na chli junge unerfahrene Gschöpf. De Wäg vo so Ussage wie du si da inne machsch zu dene wo spöter mal genau die auto azundet oder pneu verstäched isch nid wit. Denn na vo Hass gägenüber Lüt rede wo nid kännsch sondern du hassisch öper nur uf Grund vom Fahrzügtyp ? Villecht liet das halt aber bi dir au ade mangelnde Informatione wo du hesch. Hesch der mal überleit wenn keine meh sonigi auto chauft was denn mit de industrie und de arbetsplätz passiert ? eine vode Hauptfaktore för üse Wohlstand isch Mobilität, i welere Form au immer. Dezue chunt, dass sonigi Auto en Jahreskilometerleischtig händ wo wesentlich under em durchschnitt vo all dene mitelklassautos lieht. Es schint mer eher, dass bi dir de Nied duredruckt.


    Ich fahre Porsche (zwar kein Cayenne) und ich stah dezue, es isch eifach Hammer, es lohnt sich für so öpis zpare.

    anfänger

  • Zitat

    Original von blümchenpflücker
    Witzig finde ig eifach, wenn d Lüt mit irgendwelche nid grad untermotorisierte Chäre ad Beiz äne fahre und jammere wie tüür ds Bänzin doch isch. De hani de ou scho müesse säge, dass für d Fahrt vo A nach B nid unbedingt en 330er bruchsch, sondern das ou miteme 318er würd go. Wenn är das jetz aber nid standesgemäss find, söu är doch eifach ufhöre jammere und dr Freud chli öppis rächne.


    Ich verstoh was du meinsch... Aber es lit halt nid i jedem sim budget näbeme 318er no es sportlichkeits/leistigsorirentierts auto z ha.. drum isch au de wo de 330er fahrt berechtigt sich ufzrege.. au wenner günstiger chönt umefahre... Sini bedürfnis (Sportlichs familie-auto, was en 318ganz und gar ned isch) hend nüt mit de berechtigung z tue sich über de most ufrege... Will s BENZIN selber choschtet 1.95... Es god ned um en Tankfüllig und wie wiit dass mer chunt. S Benzin isch tüür ob jetzt de wage 5 oder 12 liter schluckt.
    Mer chan sich au über de milchpriis ufrege z.b. Die meiste chönd sich d milch leiste, ob sie nun 0,95 oder 1.20 ufe liter choschtet.. Es god drum: isch de priis dem produkt öberhaupt entsprechend? Und 1.95 fören Liter benzin isches definitiv nüme...


    Wenn eine aber seit: "sone scheiss ich chan mis benzin ned zahle wills so tüür isch" und er en 760er fahrt, denn isch öbis chrumm... denn isch er de tubel... aber ich denke eher dass oberes uf die meiste fäll zuetrifft... so ischs au bi mir...

    Einmal editiert, zuletzt von Day-Day ()

  • Zitat

    Original von Day-Day
    [Es god drum: isch de priis dem produkt öberhaupt entsprechend? Und 1.95 fören Liter benzin isches definitiv nüme...


    Hesch mau d Benzinprisentwicklig die letschte säge mir mau 30 Jahr vergliche mit dr allgemeine Pris- und Lohnentwicklig vergliche? Do isch s Bänzin eigentlich im Verglich immer no rächt günschtig....

  • Zitat

    Original von blümchenpflücker
    Hesch mau d Benzinprisentwicklig die letschte säge mir mau 30 Jahr vergliche mit dr allgemeine Pris- und Lohnentwicklig vergliche? Do isch s Bänzin eigentlich im Verglich immer no rächt günschtig....


    Wenn ich finde dass 1.95 för en liter benzin z tüür isch för min gschmack denn findi das so... Aber isch glich en guete punkt. Han grad schnell ufem Landesindex der Konsumentenpreise - Rechner gluegt wievil d tüürigsrate vo 1978 bis 2007 isch: 93.6% türer sind d Konsumgüter im schnitt worde. Sprich, das chunt öbe au ane mitem Benzin oder? 1978 ca. ein stutz? Vilicht sogar weniger... Also denki hed sichs benzin etwa genau glich entwicklet wie die andere konsumgüeter, bzw. zumindest vergliche mit vor 30 jahr. Wer selber chli wett rechne, guet möglich dass dezwüsche s benzin weniger tüür gsi isch im verhältnis:
    LIK


    Aber wemmer jetzt gege 2.50 und meh gönd, denn ischs definitiv nüm im verhältnis...

    2 Mal editiert, zuletzt von Day-Day ()

  • Zitat

    Original von anfänger
    sonigi Pauschalisierige züged nid grad vomene wiitsichtige Mänsch, sondern eher vomene na chli junge unerfahrene Gschöpf. De Wäg vo so Ussage wie du si da inne machsch zu dene wo spöter mal genau die auto azundet oder pneu verstäched isch nid wit. Denn na vo Hass gägenüber Lüt rede wo nid kännsch sondern du hassisch öper nur uf Grund vom Fahrzügtyp ? Villecht liet das halt aber bi dir au ade mangelnde Informatione wo du hesch. Hesch der mal überleit wenn keine meh sonigi auto chauft was denn mit de industrie und de arbetsplätz passiert ? eine vode Hauptfaktore för üse Wohlstand isch Mobilität, i welere Form au immer. Dezue chunt, dass sonigi Auto en Jahreskilometerleischtig händ wo wesentlich under em durchschnitt vo all dene mitelklassautos lieht. Es schint mer eher, dass bi dir de Nied duredruckt.


    Ich fahre Porsche (zwar kein Cayenne) und ich stah dezue, es isch eifach Hammer, es lohnt sich für so öpis zpare.


    Du hesch recht. Ich han wohl chli übertribe mit em "Hass". En Hass ischs nöd. Jedoch han ich bisher halt mit sottigne Auto nöd immer die beste Erfahrige gmacht. Bi au scho fast druntercho, vortritt werded missachted etc... Nöd, dass das bi andere Auto nöd stattfindet. Aber es sind halt würkli Lüt wo sich as Stüürrad festchlammered, kei ahnig hend vom Fahre und sich i so es Monster setzed. Das isch natürli au nöd nur bi de SUV's so. Aber mer gsehts scho immer wieder. Vilicht fallts mer bi dene Autos au eifach meh uf als bi anderne, wills uf eusere Strasse immer no seltener z gseh sind als die gwöhnliche Wäge. Abfackle oder Pneu zerstäche würdi sowieso nöd. Das isch unter aller Sau. Selbst wenn mer de Mensch kennt und ihn würkli hasst, us welem grund au immer, das gaht z wit. Ich han Respekt vor em Eigetum vo anderne und erwarte s gliche zrugg.


    Ganz ehrlich: Nidisch bin ich würklich NÖD uf SUV Fahrer. Ich mag die Autos eifach nöd. Uf en "normale" Porsche wie du en hesch oder irgend en schöne BMW (kein X5), Audi (kein Q7), Volvo (kein XC90 :winking_face: ) wäri scho au chli niidisch. Ha ebe nid gnueg Geld für sowas. Würd mer aber wennis hetti es normals flachs Auto poschte, kein SUV.


    Ich bin en relativ eifache Mänsch was d Mobilität agaht. Sie isch mer sehr wichtig (han au es GA), aber am Endi isches für mich gnueg Luxus bi Räge es Dach überem Chopf und bi Rege e Heizig z ha. Ich chume demit genau so vo A nach B wie mit mene Cayenne, Carrera 4S oder was auch immer.


    just my 2 cents

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

    Einmal editiert, zuletzt von AmmuNation ()

  • *ausbuddel*
    Jaja, lang ists her..
    Ich ha am Fritig mis Auto für schlappi 1.60/l uftankt! Ermöglicht durch de momentani Benzinpris im Stil vo de 90er Jahr in Kombination mit eme 5rp/l Guetschi vo coop. So macht Auto (und natürli Töff! :winking_face: ) fahre wieder spass...

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI