Benzin bald CHF 3.- / Liter!!!

  • reine abzocke mit den benzinpreise es geht nämlich auch günstiger denn im jura sind die preise an vielen orten 1.70 bis 1.78 der liter dort gehts warum bei uns in der ost und zentralschweiz nicht.
    die tankstellen sacken da sicherlich ein paar rappen selbst ein.
    ist doch hirnlos mann müsste mal zuerst bei den grossen betreibern wie firmen die schadstoff in die atmosphäre rauspusten mal anfangen das die zur kasse gebeten werden wenn man schon über erderwärmung spricht . aber eben so ist es man probiert es immer bei den kleinen motorrad/quad/autofahrer.

  • Zitat

    ist doch hirnlos mann müsste mal zuerst bei den grossen betreibern wie firmen die schadstoff in die atmosphäre rauspusten mal anfangen das die zur kasse gebeten werden wenn man schon über erderwärmung spricht . aber eben so ist es man probiert es immer bei den kleinen motorrad/quad/autofahrer.


    naja, wenn mr alli autos uf de welt zämezählt und mr d'abgas nimmt, bin ich mir sicher, dass es praktisch ken grössere umweltschädling als die autos/töffs etc. git. also die ganz masse an autos sind ebe scho gwaltig. aber mines erachtens gaht das geld wo mr an staat zahled wärend dem mir tanked eifach i die falsch täsche. wenn scho denscho müesst mr mit dem geld doch neui atriebstechnike fördere!!!ich denke denn würdet au vill weniger sich drüber ufrege...

  • Zitat

    Original von anfänger
    Geht konsequent an die günstigste Tankstelle im Ort. Wenn das nähmlich jeder so macht, verkauft schon der zweitgünstigste keinen Saft mehr, also muss er die Preise senken...


    Ja schön wärs wenns gieng... aber säg du dene arbetstätige lüüt wo uf gschäftschöschte umefahred evt. sogar mit firmewäge... dene isch halt eifach egal obs ade BP oder ade Rudi Rüssel tanked wo 1rp billiger isch...


    Die welt sett weniger verschwänderisch umgah... :frowning_face: Lönd doch das benzin eifach dene wos verdient hend, wos schätzed und wos gern schmöcked: nämli die lüüt wo us spass benzin verbränned und ned zum ihre arsch für bruefszwäck z bewege... :grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von Day-Day


    Ja schön wärs wenns gieng... aber säg du dene arbetstätige lüüt wo uf gschäftschöschte umefahred evt. sogar mit firmewäge... dene isch halt eifach egal obs ade BP oder ade Rudi Rüssel tanked wo 1rp billiger isch...


    Die welt sett weniger verschwänderisch umgah... :frowning_face: Lönd doch das benzin eifach dene wos verdient hend, wos schätzed und wos gern schmöcked: nämli die lüüt wo us spass benzin verbränned und ned zum ihre arsch für bruefszwäck z bewege... :grinning_squinting_face:


    Also wenn mich meinsch :face_with_tongue: ... ähm, mir wird Bänzin nümme zahlt, usserd ich würd en neue Wage uf Gschäfts-Full-Leasing hole. Aber jetzt zahl ichs sälber, git eifach Pauschale und die isch nid abhängig vom Bänzinpriis :böse:

  • Nei ich meine vilmeh all die UPS, Post, Baufirme-wäge usw. wo umefahred de ganz tag dure... die tanked chli meh als die wo einisch zur und einisch vode arbet fahred :grinning_squinting_face: Ussert sie fahred 4.2 Liter V8... :face_with_tongue:

  • S geilst a dere sach isch dass bi de Amis de Sprit saugünstig isch und die mit 10Liter ufwärts umefahred. Dene ihri Mofas hend ja scho 200ccm... (na guet, bi dene fette chind :ugly: )


    Stelled eifach a jedere Ample etc. de Mocke ab. Es isch ned nur besser fürd Umwelt sondern ufd Längi erheblich uf eues Portemonnaie. Und das sinnlose protz-gegase damit mer ja de Akra ghört a de Ample chost eu imene Jahr e Tankfüllig...


    Me sött Hubrumstarchi Auto MASSIV stärcher Bestüüre und die "Chline" (bis 1.8l zB) fördere. Usnahm natürli Firmefahrzüüg, zB Mercedes Vito und wie de Chram heisst. De Chef brucht sicher kein Cayenne zum is Büro vorfahre. Dene Penner mit z viel Chole sött mer s Geld abpumpe, nöd eus. Und au d Stüre biz absenke. Isch scho klar dass das de Umweltschutz nöd fordered, aber d Weltasichte vo de grüene sind eifach übertribe und unreal.

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • Zitat

    Original von Bilbo
    S geilst a dere sach isch dass bi de Amis de Sprit saugünstig isch und die mit 10Liter ufwärts umefahred. Dene ihri Mofas hend ja scho 200ccm... (na guet, bi dene fette chind :ugly: )


    Stelled eifach a jedere Ample etc. de Mocke ab. Es isch ned nur besser fürd Umwelt sondern ufd Längi erheblich uf eues Portemonnaie. Und das sinnlose protz-gegase damit mer ja de Akra ghört a de Ample chost eu imene Jahr e Tankfüllig...


    Me sött Hubrumstarchi Auto MASSIV stärcher Bestüüre und die "Chline" (bis 1.8l zB) fördere. Usnahm natürli Firmefahrzüüg, zB Mercedes Vito und wie de Chram heisst. De Chef brucht sicher kein Cayenne zum is Büro vorfahre. Dene Penner mit z viel Chole sött mer s Geld abpumpe, nöd eus. Und au d Stüre biz absenke. Isch scho klar dass das de Umweltschutz nöd fordered, aber d Weltasichte vo de grüene sind eifach übertribe und unreal.



    4 USD choschet 1 gallone das sind so 3.8 liter so tüür isch dr moscht derte



    und das protzgegäsele mache ich gerne scheiss auf die 21liter...

  • Was hend immer alli gäge die cayene und mercedes fahrer? würd mi male interessiere i welem umweltverhältniss en X5 zumene alte VW-Bus stad?


    lönd doch die lüüt in rueh wos sich möged leischte, die chönd au nüd defür, dass de moscht ufegad und (m)-Ier sind jo die wo jammered.



    setted lieber male die stüüre uf de moscht sänke, oder wenns scho Klimarappe oder so ihfüered, denn sell de Moritz doch male zeige für was das Gäld eig. ihgsetzt wird.


    Ich habe fertig.

  • Zitat

    Original von SERVER
    4 USD choschet 1 gallone das sind so 3.8 liter so tüür isch dr moscht derte


    1 Fr = 1l... also saugünstig.


    Zitat

    Original von junior
    Was hend immer alli gäge die cayene und mercedes fahrer? würd mi male interessiere i welem umweltverhältniss en X5 zumene alte VW-Bus stad?


    Nöd imene viel bessere, defür het das Teil en gwüsse Wert durchs Alter und gwüssi Lüt findet so teil eifach geil (ghör ich übrigens au dezue). Die Dinger sind aber über 30 Jährig und suufed vilicht ihri 10l uf en 100er, während en Cayenne (Baujahr 2008, nix 1970!) genau s gliche suuft, sogar no meh wenn mer en stoffed. Warum suuft min 96er Popel (2008 - 1996 = 12 Jahr!) 4-7 Liter (wenn mer recht fahrt bringt mer en chuum über 5l) und die Cayennes, X5 und wie sie no so heissed meh als s dopplete?
    Scho früener hends d Lüt gschafft Kompakti, robusti, gueti Motore und leichti Autos z Baue. Mit 1.3l chunt mer au z vierte, vollbepackt mit Ski- und Snowboardzügs ufem Dachträger und viel Gepäck im Kofferrum id Lenzerheid ufe. Das het mer en Kolleg mit sim Toyota bewiese. Het en scho müese stoffe und het au meh gsoffe als susch, aber mer fahrt ned jede Tag uf GR. Und 200l bruchsch im Stau au nöd. D Amis chönt das wenigstens usfahre, mir stönd ja würkli nur im Stau.


    Zitat

    Original von junior
    lönd doch die lüüt in rueh wos sich möged leischte, die chönd au nüd defür, dass de moscht ufegad und (m)-Ier sind jo die wo jammered.


    Die Lüüt wo meh als 500km Breit mit allne Ärm usem Fenster use i ihrem Panzer hocked und damit so tüend als wäreds Gott NERVED eifach. Da findi sogar die nervige Kiddies mit de 5000W Alag im Kofferrum und vibrierende Nummereschilder no besser, die hend wenigstens öppis Baut a ihrne Autos und au Geld usgeh defür.


    Angebot + Nachfrage. Glaubeder nöd au dass d Nachfrag massiv weniger wär mit Autos wie Prius, BMW 1er und wie sie all no heissed?


    Zitat

    Original von junior
    setted lieber male die stüüre uf de moscht sänke, oder wenns scho Klimarappe oder so ihfüered, denn sell de Moritz doch male zeige für was das Gäld eig. ihgsetzt wird.


    Ich habe fertig.


    Amen, mit einspruch:
    Stüre uf Hubrumstarchi Autos erhöhe, uf unter zweilitrigi verringere.
    De Moritz gsehni Praktisch täglich (wohnt nebe minere Bude) sött de mal fessle und de wixer fröge was de mit eusere Chole macht... Und ich bi mer sicher de Klimarappe hilft eusem Klima nöd, de spüelt nur no meh Geld id Bundeskasse. Mit so Chole sött me alternativi Energie, Spritsparmethode etc. fördere, nöd sich en tüüre Znacht im Bundeshus gönne...

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • jedem sis bier.



    wenn scho klimaschutz, denn richtig und gar kei autos meh fahre, aber für das bini nonig bereit, drum fahri lieber no autos und töff wo mer gfalled.
    Auto isch es transportobjekt, und töffkilometer sind eh alli sinnlos geil...

  • Ich ha nie was gege Töffler gseit. En Töff isch eifach da zum Sprit us Spass verbränne. Aber übertriebe grossi Autos.. naja.

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • Zitat

    Original von Bilbo
    Ich ha nie was gege Töffler gseit. En Töff isch eifach da zum Sprit us Spass verbränne. Aber übertriebe grossi Autos.. naja.


    weisch das isch wider die konservativi iistellig.... typisch schwizerisch... heisst jetz aber nüt gege dich, so isch jede echli...


    was eim selber ned gfallt isch grad scheisse... sorry, aber ich finde hybrid autos ala prius au ned geil, trotzdem hani nüt degäge... isch mer doch scheiss egal, wenn de will denn seler... Wenn die ander mitem Cayenne Turbo is iikaufszentrum will, denn sell sies mache... Ich glaube ned dass sie sich ZWINGT mitem cayenne gah... sondern es gfallt ihre... und da hed sie au recht, sie gönnt sich das wo ihre spass macht und ihre gfallt...
    Gwüssne lüüt gfalled töff fahrer ned... isch doch egal...


    "jede cha mache waser will - will jede stod dezue waser macht.. :P"
    KLICK


    KLICK2

    2 Mal editiert, zuletzt von Day-Day ()

  • Zitat

    Original von Bilbo
    Ich ha nie was gege Töffler gseit. En Töff isch eifach da zum Sprit us Spass verbränne. Aber übertriebe grossi Autos.. naja.


    sicher SP und Rollerfahrer mit glismete Socke, Bart und Gitarre ... wo voll so gäg Konsumgsellschaft isch, chli FlowerPower i de 70er zieht und meint liebed üs alli .... :mad:


    ... so min erschti Biitrag do ine. Es git kei Grund gäge grossi Autos z'motze oder so. Wenn eine cha zahle, dänn chammers näh. süsch gusled sälber defür.


    nach Zitat junior: Han gschlosse!

  • Zitat

    Original von Bilbo
    Ich ha nie was gege Töffler gseit. En Töff isch eifach da zum Sprit us Spass verbränne. Aber übertriebe grossi Autos.. naja.


    Wer sagt denn dass man mit grosse Autos keinen Spass haben kann? Is ja nit jeder so Töff-süchtig wie wir :mad:

    Wer am Boden liegt hat maximale Schräglage