eventuell goni im september au no e tag uf anneau aber mol luege
Rennstrecke, wann, wo, wer
-
-
Zitat
Original von yzf-r108
meined ir da chamer sich eu no ahschlüsse?
ou ganz vergässe, de anfänger chund jo do au. Müesst i mi au no aamälde
-
Zitat
Original von Lümmel
ou ganz vergässe, de anfänger chund jo do au. Müesst i mi au no aamälde
tu es
-
Zitat
Original von yzf-r108
meined ir da chamer sich eu no ahschlüsse?
de 9.9. isch glaub scho usbuecht...
aber gahsch mal uf cornu-moto.ch und luegsch nach "freies training anneau du rhin" -
Zitat
Original von Lümmel
chum jetzt maini, hesch dänk du de schwanz iizoge will hesch müesse zügle und ned gwüsst hesch öb alli töffteili am neue ort achömed
lol... det hani nanig gwüsst dasi uszieh:) aber isch grad guet, den chani die 1500.- ines sofa buttere oder sonstiges... isch ja au ned ganz günstig sone wohnig....
-
Sofa .. du weichei... töffsattel uf de bode, länget! Räscht für es paar Slicks
-
uf sinere homepage sind no plätz frei gsi, han mi jetzt au mal ahgmeldet, obwohl i nonig 100%sicher bin, öbi denn ned muess schaffe.
han im aber es mail gschick mit de ahfrag, dass ichs allefalls verschiebe chönnt, weni doch müesst schaffe und mich rechtziitig würd abmelde...
-
Zitat
Original von Pollito
21 - 24 Juli Pannoniaring Ungarn mit Ducati Friends Neschwil (au für Japse )Ig ou
Hüt i zwe Mönet si mir vermuetlich scho am Bierli trinke am Pann
-
ducati fründe neschwil??? no witzich ...
Aber Duci hed süsch immer no gueti Programm... so Trainings mit Profis, chönnd der grad hälfe mit de FW
-
Zitat
Original von Lümmel
Sofa .. du weichei... töffsattel uf de bode, länget! Räscht für es paar Slicksne man... ich bruch es sofa dihei... chönd ja ned all so spartanisch lebe wie du
-
Zitat
Original von yzf-r108
uf sinere homepage sind no plätz frei gsi, han mi jetzt au mal ahgmeldet, obwohl i nonig 100%sicher bin, öbi denn ned muess schaffe.han im aber es mail gschick mit de ahfrag, dass ichs allefalls verschiebe chönnt, weni doch müesst schaffe und mich rechtziitig würd abmelde...
ja isch genau umgekehrt gsi... am 8.9. isch scho volle. -
-
voll cool. denn werded mer ja immer meh a dem training.
falls beid täg wetsch gah schriib doch eifach em cornu und seg em mer seged ebe wieder mit em toeff-forum da und du ghörisch au no derzue. denke er chan sicher no es plätzli finde.
wenn mer aber scho so viel sind lohnts sich vielicht bald emal eventuell es chliners laschtwägeli z miete zum usefahre, so dass mer grad so 4 oder meh töff drinne chönd verstaue und halt no so min ganze plunder wie reifemontagemaschine usw.
bis 7.5tonne chönti die dinger all fahre. wär scho no cewl -
also ich chönnt warschinli scho so öppis organisiere...
-
Zitat
Original von yzf-r108
also ich chönnt warschinli scho so öppis organisiere...was hesch denn für connections? isch drum ebe immer huere müehsam es gschiids transportfahrzüg z becho, well die ganze europcars oder herzbüssli sind sautür, respektive wege blöde abholziite mues mer sie immer länger miete als mers eigentli brucht.
-