@lümmel
en nette V2 us italie oder östrich staht scho uf em programm für 2011
@lümmel
en nette V2 us italie oder östrich staht scho uf em programm für 2011
ZitatOriginal von DonBosco
@lümmelen nette V2 us italie oder östrich staht scho uf em programm für 2011
Boah du plansch aber no wiit vorus
gäll isch doch toll.
nei seich ich weiss eifach dass vorher sicher nid gnueg geld vorhande isch
und de plan sött denn scho mal sii kilogixx nur no rennstrecki und fürd strass e 2zylinder. aber ebe 2011 isch no zuekunftsmusig. vielicht choschtet bis denn de liter sprit scho 10stutz und ich han gar ke luscht meh zum fahre *hoffi aber nööd*
Abwarte bis de Dökti richtig Kohle iifahrt :=) ... aber nix do für pischte 4zäpfer... das ghot ned...
wenn i nume scho luege, wie die mit 916 und 996 bim speer cup allne um d'ohre fahred, egal öb pumpedi gix oder zrx or was weiss ich
bösci wirsch checke ... isch en lifestyle :P, egal wie schnäll bisch. du stohsch überem ganze und chasch lächle
ZitatOriginal von Lümmel
Abwarte bis de Dökti richtig Kohle iifahrt :=) ... aber nix do für pischte 4zäpfer... das ghot ned...wenn i nume scho luege, wie die mit 916 und 996 bim speer cup allne um d'ohre fahred, egal öb pumpedi gix oder zrx or was weiss ich
bösci wirsch checke ... isch en lifestyle :P, egal wie schnäll bisch. du stohsch überem ganze und chasch lächle
isch na cool lümmel, wie lang schtönd jetzt scho wieder dini beide ducis bim mech ? 3 wuche 4 wuche oder scho meh ?
ZitatOriginal von anfänger
isch na cool lümmel, wie lang schtönd jetzt scho wieder dini beide ducis bim mech ? 3 wuche 4 wuche oder scho meh ?
Das isch ebe lifestyle... Ganz nachem Motto wie bi "Be Cool" :
"Wenn du wichtig bist, wartet man auf dich"
@lümmel
das mit em de andere um'd ohre fahre i so cups het vorallem mit eim z tue und zwar dademit, dass die meischte wo ihri duci's uf de pischte in rennserie fahred scho eher zu de eltere und erfahrene pilote ghöred, well sich die junge nonig erfahrene meischtens gar ke duci leischte wennd oder chönd.
zudem sind die konkurrenzfähige 916 oder 996 alles anderi als serie. die sind meischtens brutal ufpumped. zumindescht wasi bis jetzte so gseh und glese han.
ZitatOriginal von DonBosco
@lümmeldas mit em de andere um'd ohre fahre i so cups het vorallem mit eim z tue und zwar dademit, dass die meischte wo ihri duci's uf de pischte in rennserie fahred scho eher zu de eltere und erfahrene pilote ghöred, well sich die junge nonig erfahrene meischtens gar ke duci leischte wennd oder chönd.
zudem sind die konkurrenzfähige 916 oder 996 alles anderi als serie. die sind meischtens brutal ufpumped. zumindescht wasi bis jetzte so gseh und glese han.
Hed chli öppis .... also im Klinger sini 996 (hed de SpeerCup scho rächt lang dominiert, het aber au nume 138 Ross) ... die chönd eifach richtig fahre und abschätze das isch für mich halt no iidrücklich äbe. Oder d'Miller Brüeder us Baar mit de 916 (bis sie die verschosse händ), löcki im englische Stil um d'egge pfiffe und grad so a üs verbii gfitzt mit pumpeded 750er gixxer ... ächz, dänksch do mänggisch
anfänger: gut Ding will Weile haben