neue radar!!

• Zitat

Original von Chromopila

Die chönnted ihre Standort ruhig meh wächsle, solangs es so mached: KLICK

Das kenni. Genial. Ha lang versuecht drufzcho wo das isch, jetzt weiss ichs: STADELHOFE! Das isch en 15er!
    Was mir ned ganz klar isch: Wieso wartet en 15er SO WIT obe? Das isch kein normale Halt. Und uf e Forchbahn wartet de 15er au 50m witer une. Was schreit de Typ? "FAHR" oder "WART"? Het de Trämmler mitgmacht? Fragen über fragen. Geil jedefalls.

READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

• Also sovill ich weiss wird das ding erscht dänn igsetzt wenn sich vill awohner über z'schnelli autofahrer beschwered. denn chunnt z'erscht das ding, das luegt wie schnell die wirkli fahred und wenn's wirkli vill raser git wird wiiter hine de chaschte ufgstellt wo denn alli ufnimmt wo vom auto als z'schnell erfasst worde sind.

• Zitat

Original von Cedi
    Also sovill ich weiss wird das ding erscht dänn igsetzt wenn sich vill awohner über z'schnelli autofahrer beschwered. denn chunnt z'erscht das ding, das luegt wie schnell die wirkli fahred und wenn's wirkli vill raser git wird wiiter hine de chaschte ufgstellt wo denn alli ufnimmt wo vom auto als z'schnell erfasst worde sind.

Ja macht sinn...

aber ich finde wenn scho so öbis statistischs, denn grad mit würkig wie die "Sie fahren ...." Tafele... Ich glaub das hätt meh effekt als eifach inkognito go date zämesammle... Mit dene blinkende tafele haltet sich öbe die mal eine meh as tempolimit, wenners nid scho vorher gmacht hed...

aber ebe, bi dere geldmaschine "bussentabelle" weisch au nie was schlussendlich s ziil isch... Sicherheit oder Cash?

• D Bulle stelled eifach en Mobile ane wenns öppis merked. Bispil Seebacherstr. in Seebach:
    Eine woni kenne stoffed sis Auto döt immer duruf, direkt am Bulleposte verbi. Tja, das isch wohl irgendwenn mal ufgfalle und denn isch 2 Wuche lang en Mobile dete gstande... de isch no nie vorher dete gsi. Und sit do hanen au niemeh dete gseh.
    Diversi Ort in Züri sind dezue erkore regelmässig Fötelichäste umestah z ha. zB Binzmühlestr (staht immer eine, wechsled amigs nur d site), Wehntalerstrass (Ein feste und immer 1-2 Mobili) etc...
    Wer glaubt dass das mit Vercherssicherheit z tue het, de sött ufwache.

READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

• Zitat

Original von Bilbo
    D Bulle stelled eifach en Mobile ane wenns öppis merked. Bispil Seebacherstr. in Seebach:
    Eine woni kenne stoffed sis Auto döt immer duruf, direkt am Bulleposte verbi. Tja, das isch wohl irgendwenn mal ufgfalle und denn isch 2 Wuche lang en Mobile dete gstande... de isch no nie vorher dete gsi. Und sit do hanen au niemeh dete gseh.
    Diversi Ort in Züri sind dezue erkore regelmässig Fötelichäste umestah z ha. zB Binzmühlestr (staht immer eine, wechsled amigs nur d site), Wehntalerstrass (Ein feste und immer 1-2 Mobili) etc...
    Wer glaubt dass das mit Vercherssicherheit z tue het, de sött ufwache.

also ich ha au immer nu eis redli am bode gah bi dere strass ;o) aber de bulleposte isch scho lang nümme bsetzt.. die stönd immer um die zwei wuche, denn isch glaub de akku leer und sie dünd en den au grad verschiebe, de staht meischtens glattahlstr richgtig seebach richtig rümlang, schaffhauserstr. seebach richtig glattbrugg, und deht bide bide verbrennigsalag in örlike usse.. jetzt au neu anschienend ade seebacherstr.

-=[CARPE NOCTEM]=-

• Wenn du eine uf mene gelbe Piaggio Typhoon Pizza-Blitz Roller gsehsch, das bin ich. Git ken andere wo no so e 2 Takt Schlüdere fahrt. :winking_face: Chömmer es Ränneli mache :grinning_squinting_face:

Das stimmt, die Akkus hebed 2-3 Wuche. Denn werded die Dinger züglet, d Akkus ufglade und denn neue Standort. A de Glatttalstrass (grad a de Stadtgrenze, ich glaube glaubs de glich wo du au glaubt hesch, glaub ich) hani erst letzti au s erst mal gseh, bi au fascht dri... Und ebe Schaffhuserstrass 550 oder weli Nummere das au immer sind, richtig Glattbrugg. Bi de Verbrennigsalag (Hagenholzstr) ischer richtig Fies, dete hets Siteparkplätz, Bäum und e Mercedes Garage :engel: det chönds de Blitzer echt sauguet verstecke...

READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

• Zitat Bilbo:
    Das kenni. Genial. Ha lang versuecht drufzcho wo das isch, jetzt weiss ichs: STADELHOFE! Das isch en 15er!
    Was mir ned ganz klar isch: Wieso wartet en 15er SO WIT obe? Das isch kein normale Halt. Und uf e Forchbahn wartet de 15er au 50m witer une. Was schreit de Typ? "FAHR" oder "WART"? Het de Trämmler mitgmacht? Fragen über fragen. Geil jedefalls.

Die Lümmels händ Güselsäck uf Gleis gleit. Wo de Tramfahrer usgstige isch zum d'Säck wegrume, händs hinde am Tram s'Seil um Kupplig bunde.
    De Schuellehrer vo dene Lümmel, wär sicher froh, wenn die i de Schuel au so ifallsrich und "produktiv" wäred.....

Es ist nie zu spät, um vollgas zu geben !!
    Quäl dich, wenn du nach oben willst !!

3 Mal editiert, zuletzt von melco660 ()

• gewusst wie sägi do nor :smiling_face_with_horns:

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock: