Neues Bike ??? ------> Crashhhhhhh...

  • Zitat

    Original von Lümmel
    han dänk de Kev chas weder ned loh...


    nix do de neu GT3 chunt mit DSG ...
    de neu Atom 500 hed seq schaltig ... tztztz... muesch ned mit altem Grümpel cho :smiling_face:


    und sorry isch OT ... sött mer also weder zuetue :mad:


    ja muesch au nid mini babys go agriffe :smiling_face: die sind allesamt geili sportwäge und alli EXKLUSIV mit handschaltig z haa... :smiling_face: Atom 500 isch au noni dusse.. und vom GT3 DSG weis ich no nüt...


    aber de CGT rockt sowieso alles...


    yzf-r108


    au kuuhl
    [Blockierte Grafik: http://www.jaylenosgarage.com/images/your_garage/cars/2551_11703829345bd4014d2326.jpg]

  • jaja die amis hend früener scho geili schlitte baut...


    aber mir mached eus wiedermal böös des missbrauchs verdächtig! :grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von yzf-r108
    jaja die amis hend früener scho geili schlitte baut...


    aber mir mached eus wiedermal böös des missbrauchs verdächtig! :grinning_squinting_face:


    söll i jetzt öppis säge dezue oder ned... schlimmschte Fluechwort: MobilityFahrer :face_with_tongue:

  • Hey lüüt... ziehnd eu mal die Maschine ine


    Buell M2



    Herrlich, nöd ?!?


    Aber ich chan doch nöd ä 1200er Maschine drossle... :grinning_squinting_face:

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(

  • jep, also ich persönlich finde die buell's ganz geili teils...für mich wäreds zchli, und d'harleymotore, naja...aber rein optisch findis geniali töff!!

  • Mann mann mann...


    Ich finde eifach nüt wo mich 100%ig überzügt...


    Kennt öper no anderi siite als Gratis-inserate.ch, Motoscout24.ch und Motorradhandel.ch ???


    Thx...

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(

  • Zitat

    Original von yzf-r108
    jep, also ich persönlich finde die buell's ganz geili teils...für mich wäreds zchli, und d'harleymotore, naja...aber rein optisch findis geniali töff!!


    Gschmacksach ... ich underloh jetzt mol jede Comment :face_with_tongue:

  • Zitat

    Gschmacksach ... ich underloh jetzt mol jede Comment


    hey hey, lümmel, was wetsch demit sege????

    warum kämpfen, wenn ich weiss, dass ich gewinne :face_with_rolling_eyes:


    Just a dream

    Einmal editiert, zuletzt von yzf-r108 ()

  • Zitat

    Original von yzf-r108


    hey hey, lümmel, was wetsch demit sege????


    dass du en schlächte gschmack hesch :face_with_tongue: und somit ich au... also ich stahn eifach uf XB12S.. de rescht findi göz

  • hejo i find das es hammer design...weisch dayday, han mr da meh gedanke gmacht, dass es e ahspillig uf min töff söll si :böse:X(:böse::grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von yzf-r108
    hejo i find das es hammer design...weisch dayday, han mr da meh gedanke gmacht, dass es e ahspillig uf min töff söll si :böse:X(:böse::grinning_squinting_face:


    nönö... aber buell isch so hineineputschiauto-heck! ... R1 hed wenigschtens es möchtegärn-duci heck :face_with_tongue: