Neues Bike ??? ------> Crashhhhhhh...

  • Die logische schlussfolgerung zum Thema Crashhhhh... ist natürlich ein neues Bike :face_with_tongue:


    Da mein Herz natürlich noch der Daytona 650 gehört kann ich mich nicht für ein neues Bike entscheiden. Wieder eine Daytona werde ich nicht nehmen, da ich für diesen Preis bestimmt nicht noch eine finden werde die so gemacht war (optisch und technisch)


    Es muss auch nicht wieder ein Suptersportler sein... Ich bin auch offen für ein naked Bike oder sogar etwas Chopper mässiges...


    Macht doch mal ein paar Vorschläge von dem was euch so gefällt oder von was ihr nun machen würdet.


    Gruess


    Euer Epi...

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(

  • sälu..


    ou no mis "beileid" zu dire daytona..isch immer extrem närvig weme so rücksichtslose verkehrsteilnähmer begägnet..


    i weiss nid gnau wi relevant das isch, aber vilch ischs glich no wichtig, ob du eigch offe dörfschsch fahre..und vilch chasch jo no säge was vor dire 650er gfahre bisch, damit mer dr nid grad eini vorschlö, wo de scho mou hesch gha;)


    Z 750 wär no heiss (das modell woder besser gfallt " bis 2006" oder die abem '07i :smiling_face_with_horns: )


    falls offe, wieso nid e FZ 1 naked?


    d KTM SuperDuke (R)..aber tür^^


    e gixxer falls si der gfallt;) isch immer guet :smiling_face_with_horns:


    weiss zwar ou nid wi gross dis budget isch..oder ob z.b. ke neufahrzüg wetsch oder umgekehrt..;)


    gruess und e schöne fiirobe :ugly:

  • Also ich bin vorher Velo gfahre :grinning_squinting_face: und bin 23gi drum muesi drosslet fahre..


    Mis budget isch bis zu 13 mille... und darum also eher es bruchts Fahrzüüg.




    @ Server und Hannes... Abgelehnt :face_with_tongue:

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(

    Einmal editiert, zuletzt von Epimenides ()

  • Bstell der e triumph street triple...oder suech der e daytona 675! muesch eh no warte bes de cash hesch vo de versicherig...:(

    Einmal editiert, zuletzt von Fitouuu ()

  • Zitat

    Original von Fitouuu
    Bstell der e triumph street triple...oder suech der e daytona 675! muesch eh no warte bes de cash hesch vo de versicherig...:(



    Säb isch klar dasi no warte mues... drum hani ja au no chli ziit zum überlegge.


    Street triple gfalltmer nöd und 675 wird glaub schwirig zu 13 mille...

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(

  • genau das bild vo de benelli hani au grad aglueget, die isch wunderschön :face_with_rolling_eyes:

  • Zitat

    Original von Fitouuu


    chasch ned drossle...


    ha nor ei mv gfonde wo drosselt esch...



    Bisch sicher Fitouuu ??? Bin ebe grad wieder chli verliebt... :grinning_squinting_face:

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(

  • Zitat

    Original von Epimenides



    Bisch sicher Fitouuu ??? Bin ebe grad wieder chli verliebt... :grinning_squinting_face:


    i be zo 75% secher, aber froog zor sicherheit eifach no, denn hesch 100% secherheit...also mer cha si scho drossle, aber eifach per einzelabnahm (choschtet sehr vell ond esch müehsam)...:evil2: