ZitatOriginal von Lümmel
Darf ich jetzt grinse oder muess ich em Hypi is Pseudo-Möchtegärn-R1-will-au-uusgseh-wie-en-Duci-HinterTeil innegingge
ja extreeeem lümmel, gogo
priiis/leischtig R1 immerno > als Duc
ZitatOriginal von Lümmel
Darf ich jetzt grinse oder muess ich em Hypi is Pseudo-Möchtegärn-R1-will-au-uusgseh-wie-en-Duci-HinterTeil innegingge
ja extreeeem lümmel, gogo
priiis/leischtig R1 immerno > als Duc
ZitatOriginal von Hypi
priiis/leischtig R1 immerno > als Duc
chasch ebe nüd würkli so sege. has selber au nie denkt, doch je nach issatzzweck isch s pris leischtigsverhältnis vonere 1098R doch sehr guet.
Han vo einige sehr ambitionierte racer scho ghört, dass es insgesamt billiger chunt e 1098R z chaufe und denn no zwei drü sache umzbaue und abzstimme, als zum biespiel e R1 wo mer denn komplett zwäg macht für'd rennstrecki. bis mer da uf em gliche niveau isch a komponente v.a. fahrwerch und bremse, denn isch mer schnell mal uf dene 50mille obe wo e duci R choschtet. denn hesch aber no ke funkionierendi TC drinne. die choschtet schnell nomal einiges über 10'000.
Vo dem her chasch würkli nüd sege, dass s pris leischtigsverhältnis vonere 1098r schlecht isch. es lohnt sich eifach nöd zum demit nume uf der strass umezfahre. wer aber würkli wott rennsport betriebe chunt mit ere 1098R am endi sogar no günschtiger weg
ach chum, das tc system chasch eh rauche...oder chasch s'gegeteil brichte, lümmel?!
han nume en bricht gseh vo motorcycle news und die hend gfunde, dass es genial funktionieri. im verglich z.B. zu dem ding wo BMW oder kawa verbaut, wo nüd würkli e echti TC isch.
die vo de duc söll aber mit einige parameter meh arbeite und recht sensibel spreche. zuesätzlich in 8 stufe istellbar. bi dem tescht hends amel versuecht inere spitzchehri uf der rennstrecki in schräglag dur apprupts gasufriesse en highsider z produziere....isch aber nüd gange. s system het immer souverän igriffe.
Würd mi au wunder näh, öb's sich z.B. au uf der strass merkbar macht. isch sicher en dütliche sicherheitsgwünn uf der strass und uf der rennstrecki machts bsunders weniger gueti fahrer nomal dütlich schneller, well mer halt unbesorgter s gas ufriesse chan. wenns das mal zu erschwingliche priise in grossserie git oder ich mer halt so e duci leischte chan wirdi uf ken fall nei derzue säge
verdammt was fürne psycho muesch da si wennd en job hesch us highsider teschter
ich blib immerno debi bösci... R1>duci glaube chum dass dä lümmel en profirennfahrer isch. wenn scho wärs villicht scho umgekehrt da gibi dir recht
SERVER: du wärsch eigentli beschtens für sonen job geeigned nach brenzlige situatione mit schwegis hesch emmel immerno en lockere spruch druffe
Ond ech säge nome.
Je nach dem wär drofe hocket. Mer entsprecht jetzt sFahrverhalte vonere Duc en Rondi meh als vo de 4 Zylinder.
Aber ebe...do esch jede andersch ond jede empfendets au weder andersch.
Aso Highsider Teschter wär secher no lostig.. aber dänke de het no en höchi Unfallversecherigsprämie *fg*
ich glaube eher dass de amateur vode TC profitiert als de Profi... also ned dass de profi NED profitiert, aber am amateur bringts warschinli meh... De profi isch sowieso scho sensibilisiert uf gwalt am hinderrad, während en amateur eher chli grobmotorisch mitem gas umgoht und da chiem ihm d TC entgäge.. wöri jetzt mal meine...
De lümmel heds noni testet, anschinend chamers erst freischalte wennd komplettaalag drunder isch... sprich im legale strassebetrieb gar ned möglich... aber für details weis de lümmel meh bscheid...
de töff wird ja etz eh no abgstumme, und im juni denn ADR sowiit mir de lümmel gseid hed... ADR wird zeige wies so isch mit TC...
ZitatOriginal von yzf-r108
ach chum, das tc system chasch eh rauche...oder chasch s'gegeteil brichte, lümmel?!
Schiinbar isch es voll korrekt. Funzt aber nume mit en RaceEcu und komplettaalag. Sprich wird momentan alles no chli umbaut, 70er Rohr muess i no nahbstelle (sind 54er drah).... keuch, nomol 3k CHF.
Nei DTC isch perfekt, au wheelie funzt, schiinbar profis wo gfahre sind möchteds nümm misse, aber ich gsehs dänn. Juni isch Ledenon agseit, vellich zwüschedure no AdR.
weisch, ich bin eigentli ned eso fan vo fahrhilfene...entweder mr chan mit de power umgah, oder mr muess sich en roller chaufe
gaht warschindli nüm lang, denn chunnt no e spuhrstabilisierigshilf, e abstandhilf, e siitwärtsihparkhilf bi de neue bikes use
klar uf de strecki bisch villicht 0,00023sek schneller, defür chasch kei geili drifts meh zieh
ZitatOriginal von yzf-r108
weisch, ich bin eigentli ned eso fan vo fahrhilfene...entweder mr chan mit de power umgah, oder mr muess sich en roller chaufe
gaht warschindli nüm lang, denn chunnt no e spuhrstabilisierigshilf, e abstandhilf, e siitwärtsihparkhilf bi de neue bikes useklar uf de strecki bisch villicht 0,00023sek schneller, defür chasch kei geili drifts meh zieh
nix do fahrhilf, zweitens, muesch mit de ziit gho. welle geili sportwage hed no handgschaltet? ...
Drifte funzt übrigens no locker. aber do bini so, so guete fahrer bin i nöd. SuMo bin i scho schneller gsii. Mit de 996 au ok, jetzt bin i alt
du fahrsch glaub en R1, jetzt wunderes mi chli ... will glaub die hed am meischte klimbim drin
klimbim?!...villi inovativi technik, ja...antihoppingkupplig, ja...aber ey, ich rede vo fahrhilfe...antihopping isch scho e chlini hilf, chämt au guet ohni zschlag.aber wemmers gad eso het, denn nimmt mrs, und alli ander technik isch zur optimierig vo de leischtig und em ahsprechsverhalte...
scho en chliini underschiid zunere traktionskontrolle...
geile sportwäge...stahne hald meh uf muscelcars als uf moderni sportwäge
ZitatOriginal von yzf-r108
klimbim?!...villi inovativi technik, ja...antihoppingkupplig, ja...aber ey, ich rede vo fahrhilfe...antihopping isch scho e chlini hilf, chämt au guet ohni zschlag.aber wemmers gad eso het, denn nimmt mrs, und alli ander technik isch zur optimierig vo de leischtig und em ahsprechsverhalte...scho en chliini underschiid zunere traktionskontrolle...
geile sportwäge...stahne hald meh uf muscelcars als uf moderni sportwäge
Sportwage isch für mich geil uf de Pischte, Musclecar sowieso, würd au de neu Challenger näh ... aber en alte Cuda mit AAR isch no besser
Nene, d'R1 chönnt er en riesemängi uufzelle vo Klimbim... schnälli Fahrer sind die alte Säck amigs, wo mitenere 916 no allne um d'Ohre fahred
ZitatOriginal von Lümmel
nix do fahrhilf, zweitens, muesch mit de ziit gho. welle geili sportwage hed no handgschaltet?
Porsche GT2
Porsche GT3
Porsche Carrera GT
Lotus Elise / Exige / 2-11 / Europa
Ariel Atom
usw...
susch:
[Blockierte Grafik: http://farm3.static.flickr.com/2153/1516187923_479cd208ff.jpg] [Blockierte Grafik: http://www.europeanspeed.com/Porsche%20colors/Interior/alcantara.jpg]
[Blockierte Grafik: http://www.motorauthority.com/wp-content/uploads/Lotus/Europa/lotus_europa_s_touring02.jpg]
[Blockierte Grafik: http://image.automobilemag.com/f/reviews/exotic/6699416/0611_z+2007_Ariel_Atom+interior.jpg][Blockierte Grafik: http://www.zcars.com.au/images/edo-competition-porsche-carrera-gt-interior.jpg]
han dänk de Kev chas weder ned loh...
nix do de neu GT3 chunt mit DSG ...
de neu Atom 500 hed seq schaltig ... tztztz... muesch ned mit altem Grümpel cho
und sorry isch OT ... sött mer also weder zuetue