Crashhhhhhhh...

  • De Totalschade isch scho festgleit worde...



    Was ich überchume und wenn staht no ide Sterne gschriebe...

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(

  • Ach.. hoffe das no gnue öberchonsch. Aber hesch jo bi de KM chli chöne schommle wenns es jo nöm chönd abläse :grinning_squinting_face:


    Leider zieht mer met em Totalschade hüfig de chörzer... ech dröck der dDüüüme...

  • Zitat

    Original von DeepZone
    Ach.. hoffe das no gnue öberchonsch. Aber hesch jo bi de KM chli chöne schommle wenns es jo nöm chönd abläse :grinning_squinting_face:


    Leider zieht mer met em Totalschade hüfig de chörzer... ech dröck der dDüüüme...



    Jäää ich bin da nöd de schummler mit Versicherige... Weisch ja nie was die im Schilde füehred.


    Versicherigsbetrug = deftigi Buess, wenn nöd sogar knast bi schlimme Fäll.



    Ich hoffe scho dasi wenigstens mini 8 mille überchume. Mal gucke...

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(


  • zum glück händ mir nid d'unfäll Auto - Töff gmeint sondern d'unfäll auto himself :winking_face:


    Achtung wieder sarkasmus :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • @Epidemides
    Scheisse was do passiert esch. Aber, shit happens. Zom glöck esch der ned vell passiert. Ond das met em töff, schiint jo au weder en Ordnig z'cho.


    @Diskusion :ugly:
    1. Geds dorch us gnue fäll, wo Manne vo andere Manne em Strosseverchehr abgschosse wärded. Öb Töff vo Auto oder andersch ome esch do eigentli zemli scheiss egal. Ech sälber be au scho mehrmols vo, onder anderem au Manne, fascht abgschosse worde. Sorry ech ha ned metzellt we vell Fraue oder Manne oder Schwiizer oder Ossländer oder soschtigi fahrendi Wäse das es gsi send. Esch mer grondsätzlech au scheiss egal. D'hauptsach esch doch, dass die Bride mech ned verwötscht hed.


    2. Reded bitte ned öber Statistike, ohni Quelleagab. Well jedes mol, wenn so en Statistik use chond, werdsi vo allne Ziitige usenand gno ond jede Peckt sech genau das use woner s'gfühl hed, dass es die besti Story esch.
    Semer doch ehrlech. Wenn en Omfall met Totalschade passiert, wo vomene Schwiizer verursacht esch, denn läsed oder luegemer das ond dänked doch alli nor, scheisse we hed das chönne passiere. Aber wenns en Ossländer gsi esch, denn esch de ersti gedanke, scho weder so en ....... wo en Totalschade bzw. gröbere Omfall gmacht hed :hmpf: esch es ned so?


    Greez Peak

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • logisch gits au männer und logisch gits au eidgenosse wo scheisse baued...isch nur wiedermal es guets ventil gsi zum fruscht ablah :grinning_squinting_face:


    will ich wohne in urdorf, das isch umgeh vo dietikon und schliere, und das wiederum heisst, ich bin umgeh vo "albaner" :grinning_squinting_face:



    (jajaja, ich weiss dases au liebi git :face_with_rolling_eyes: )


    aber ich bin jetzt ruig :grinning_squinting_face:


  • ich in dietike den chume mal ueber und zeig dis töffli :winking_face:

  • hejo chömer mache...aber das weekend gsehts brutal schitter us mit em wetter, und under de wuche schaffi im tessin!
    aber negscht wucheend villicht...?!

  • hehe...dert warti immer zerscht 5min uf em parkplatz bi de spielwiise, bis alli schliicher weg sind :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:


    chömmer scho, und denn rasch wiiter buecheegg und albis..?!

  • Zitat

    Original von yzf-r108
    hehe...dert warti immer zerscht 5min uf em parkplatz bi de spielwiise, bis alli schliicher weg sind :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:


    chömmer scho, und denn rasch wiiter buecheegg und albis..?!



    isch immer guet stalike und so weiter :winking_face:


    när eis ga suufe und wieder retour

  • hejo wieso ned, lueged mr negscht weekend, ok?


    edit; sorry für de missbruch vo de thread :grinning_squinting_face:

    warum kämpfen, wenn ich weiss, dass ich gewinne :face_with_rolling_eyes:


    Just a dream

    Einmal editiert, zuletzt von yzf-r108 ()

  • möched doch eifach en nöie thread uf :winking_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: