Crashhhhhhhh...

  • Am Dienstag steige ich wie üblich (seit es schön ist) auf meine geliebte Daytona um zur Arbeit zu gehen...


    Ich fahre aus der Tiefgarage, fahre c.a 100 meter und halte an der ersten Ampel an. Dann ca. nochmals 100 meter und ich halte an der 2. Ampel an. Es wird grün und ich fahre gemütlich los, um eine kleine Kurve und fange an wirklich sanft zu bschleunigen. (Ich bin ja im Zentrum und nach nochmals 100 meter wäre schon die nächste Ampel gewesen.)


    Stattdessen... [SIZE=4]BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNG [/SIZE]


    Eine hoch intelligente Dame missachtet das Stop Schild der nebenstrasse und fährt frischfröhlich in die Haupstrasse hinein. :face_with_rolling_eyes:


    Ich kann nur noch ganz kurz eine vollbremse machen, merke wie das vordere Rad nach rechts wegrutscht und ich mit neigung nach links voll in das auto donnere...


    Das Motorrad in die Fahrertüre und ich Kopf voran in den Radkasten des vorderen Rad. :wand:


    Ich kann mich gar nicht recht erinnern, das ging soooo schnell... Ich weiss nur dass ich 1 sekunde später schon auf den Beinen war und wie die Hölle fluchte... :böse:


    Dann kam die Polizei und der ganze Papierkram wurde erledigt... Dann ab ins Spital... Starke Prellungen und Schürfungen am ganzen Körper aber nichts gebrochenes oder schlimmes... Phuuu, glück gehabt...


    Motorrad ist dahin und der Sommer wahrscheinlich auch... Danke Frau XY :böse:


    Hier noch zwei Pics die ich selber gemacht habe. Weiss nicht ob ich die der Polizei noch kriege... Auf diesen Pics siehts nicht mal so schlimm aus... Am Kopf ist nichts mehr wo es sein sollte, der Motor ist am arsch und die ganze Verschalung auch. Die vordere Gabel ist völlig verkrümmt und Felgen auch verkrümmt...



    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/P130508_0841(Original).jpg]



    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/P130508_0849(Original).jpg]

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(

  • what the f**k?!? die frau wördi...... :böse:


    aber zom glöck besch du no ganz!


    zahlt versecherig net?!?! :confused_face:



  • Ouu sh*t! Das ist wirklich mal echt übel. Aber zum Glück ist Dir nichts "schlimmeres" passiert.


    Bist Du sicher dass der Sommer gelaufen ist? Gibs da nicht noch ihre Versicherung die das bis auf den letzten Rappen übernehmen müsste? Polizei war ja da, also kannst Du auch bedenkenlos den Versicherungsgutachter kommen lassen.


    Gib mal weitere Infos wenn Du mehr weisst.


    Und ja, mein Beileid für die schöne Daytona... :frowning_face:

  • De entscheid mues natürli no vom gricht cho... aber d'polizei het mir ade unfallstell scho gseit, dass sie zu 99% schuld het...


    Also es söt alles zahlt werde.


    De Versicherigsexpert vo ihre het mir grad aglüte zum fröge wieviel km de töff het und wieviel ich zahlt han...


    Luut Euro Tax wird er uf 6'800 gschätzt, aber er hegi scho gseh dass de töff höcher ghandet wird. Also ich rechne mal so mit 8'000... hoffi uf jede fall... will suscht hani würkli d'arschcharte zoge...

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(

  • so sache sind eifach kack.


    isch meischtens im früehlig so, wenn d atofahrer nonig uf töff ihgstellt sind.


    säged denn immer "hanen ned gseh".


    aber wener flueched, dörfed ers scho usschribe wie z.B. fuck, shit, scheisse, verfluechte und wases au süscht no schöns gid.




    Chumi jetzt es VERWARNT! über?

  • EDIT: Sorry wenn gwüssi Frage wo chli "Time sensitive" sind nüm a gültigkeit hend... Han ned grad a eim stück chöne schribe bin ja am "schaffe".
    @Epi


    Wenn du mir chasch säge was XY wörkli isch, denn spili mal chli Troubleshooter för dich :winking_face:


    nene spass bei seite...


    ernsthaft:


    simmer froh isch dir nix grosses passiert... schmerze hin oder her, ich weiss dass du dir bewusst gsi bisch dass das chan passiere dasses mal weh dued und ich bin daher öberzügt dass de schmerz was de töff agaht vil schlimmer isch als dini körperliche.


    Wichtig isch dass die blöd Frau XY för schuldig erklärt wird... Das isch nimmi mal aa noni DEFINITIV dusse oder? So 1000% wasserdicht isch das au ned unbedingt... Nämemer aa du wärsch vil z schnell underwegs gsi oder anders chönts ebe scho sii, dasses unklar isch, wett dir aber nüt understelle und hoffe und glaube natürli au dass du kein scheiss gmacht hesch. Aber ebe, die Junge uf ihrne töff vs. die armi frau im auto... Wär sie siitlich i dich ine knallt gäbs gar nüt z rüttle.


    Ah ja, wie isch de Reife öberhaupt no gsi hine? Hed de no gneug druffe gha?


    Aber uf jedefall hoffemer mal s bescht.


    Zweiti punkt isch de Töff... Ich hoffe eifach dass dir d versicherig vode Frau XY gnueg zahlt för de Töff. Heshc de Eurotax mal agluegt wo din Töff etz hätti? Hoffentlich isch d Differenz zwüsched dem wo du zahlt hesch und das wos dir wider gänd nid z gross. Aber blöd wird sowieso wider: Schnäppchensuche.

    Einmal editiert, zuletzt von Day-Day ()



  • also bi mir isch es zimli glich abgloffe aber im nachsummer so afangs herbscht.. "und jetzt entschuldige ich mich im vorus a eusi unschuldige nid gmeinte forumuserine!" und natürlich au en FRAU wo eifach meint, " so jetzt chum ich und nach mir die sinnflut.." sie het sogar no gmeint sie chämi vo minere versicherig de wage zahlt über :wand::wand: und hets immer wiiter zoge sicher es halbs jahr lang wenn nid no länger und am schluss het sie alles müsse zahle..


    aber was positiv für eus beidi isch, dass mer so en liebe schutzengel gha hend, so en shit cha nämli bös für eus zweirädrigi use cho..


    bi mir isch es sogar so gsi, dass ich grad d jacke gwäche gha han und nonig mal d schoner wieder dine gha ha.. zum glück de ruggepanzer drunder gha, ha nämli en salto über s auto gmacht gha und bi uf dem glandet..


    aber ebe schad um de töff isch es ebe glich..


    alles gueti :engel:

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • Boahhhh, du hesch jo nomol glöck gha...


    die frau hesch ned grad welle abschloh?! :winking_face: aber denn hetisch wahrschiinlech ä no problem öbercho...


    i wönsch der gueti besserig ond hoffe dass d'versicherig alles zahlt ond i cha novollzieh wies esch wenn eim de töff so gschrottet werd...alli arbet ond sorg ha, schloht sech leider ned i de versicherigssumme neder...


    aber ebe alles gueti wönschi der! :engel:

  • hey epi


    schad das es dech au troffe het wie veli anderi au...
    maschine chamer ersetze de chopf ned heissts ja aber ich weiss ned zu was ich alles fähig gssi währ wenni mini mito so zerstreut gse würd.


    hoffebtli hesch bald weder es möff... evtl fendsch ja nomol en daytona.. wer weiss.


    bes dahin vell spass met ÖV UND VELO...


    cyaa

  • scheisse epi... zum glück isch nüt schlimmers passiert. hmmmm


    ich dörf ja gar nid säge wieviel rentner und fraue mich scho abgschosse hätted... das tönt ja wiedr sexistisch... am kolleg sin brüeder het am letschte weekend grad 2 unfäll gha. zerscht isch sin töff vonere frau gschrottet wurde glichi situation wie dini und s'2te mal het e frau no sin roller gschrotted will sie z'nöch ufgfahre isch ;)....joa....shit happens :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • sch........! ich hoffe, dass du bald wieder ganz gsund bisch und das d'versicherig gnädig isch.... hmpf, schöne seich soöppis! :frowning_face:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • so en müll.....


    wenn sie d schuld bechunt, lass di unbedingt vomne awalt berate, was dir alles zuestaht. well oft chasch no ersatzfahrzüg, schmärzensgeld, bezahlig vom eigentliche schade am töff, beschädigung a chleidig usw.


    da chunt denn schnell mal no einiges meh zäme, wenn mer nume weiss, uf was mer alles aspruch het.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • ah shit, .............!!!


    mir isch imfall vor ca. 2 jahr GENAU s'gliiche passiert!!!!


    ächt fascht identisch....


    ha damals alles repariert becho (het au öppe änlich usgseh dr schade........).....töff isch kurz vorem totalschade gsi.
    no het mich d'versicherig gfrogt ob ich en wert uszahlt wott ha, oder ob's repariert werde söll.


    d'reparatur het denn schlussendlich um die CHF 7'800.-- koschtet!!!
    uszahlt hette sie mir aber nur ca. 4500.-- (und für das gäld hätt ich kei neui ZX7r becho).


    bi also no ächt guet gfahre..........


    ......ich glaub die frau wird aber au en guete schock ha.
    froh si dass dir nüt passiert isch, und de töff bechunsch ja eh repariert.


    au uns töff-fahrer chas mol passiere dass mir öppis übersehn :winking_face: vo demhär, ..lönnd dich die frau chli in friede :-)))))))

  • oh beschisse....wieso fahred so unsicheri verwirrti gschöpf überhaubt no uf de öffentliche strasse ume... ich verstah das teilwiis echt ned! :böse:


    persone über 60zgi söt mr sowiso gnauer überprüefe und fraue, wie wärs mit emene mega grosse blinkliecht für die erschte 10jahr wos autofahred?! :grinning_squinting_face:

  • ja das isch müehsam... houptsach dir geits guet und dis bike wird vur haftpflichtversicherig vur andere zahlt... wennd sälber muesch bläche de isches scheisse... ha leider tagtäglich mit so lüt ds tüe, wo meine si heige "doch nüt falsch gmacht und dr töfffahrer isch aber o sehr schnäll uderwägs gsy" :wand::wand::wand::wand: etc....blablablaaaa


    cheers