Underseats = immer kein Fach untendran?

  • Da ich vori grad anere FZ1 naked in schwarz(-matt) begägnet bi und i extrem begeistert gsi bi vo däm tolle bike hani mol e frog:


    ich hami denn mal umgschaut und gluegt, ob d FZ6 ou so geil usgseht..leider nid würklech ds gliche design. usserdäm het si jo e underseat-uspuff (oder besser gseit uspüff - > 2stk :D).


    heisst das eigch immer, dasses keis fach unger dr sitzbank het?


    z.b. jetz bim dayday sire Daytona 675 (isch zwar jetz e supersportler), bire CBR600RR usw?


    gruess und mercii !=)

  • guet die fächli sind ex extrem mikrig. viel meh als es portmonee het da meischtes nid platz. und bi de underseattöpf wirds ersch no z heiss. es fach hends aber scho

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • also i han au es "fach" bi dr r1. aber ebe, öppe 15*10cm gross:/


    aber chasch dr ja koffer uf de siite anemache, wend platz bruchsch.(siehe polo-shop) :grinning_squinting_face:

  • Daytona hed keis Fach... :grinning_squinting_face:


    Duci hed es kliises (1098)


    aber das sett keis kaufargument sii findi :smiling_face:


    usserdem, wenn det öbis ineduesch, den setts relativ unempfindlich uf hitz sii... wett mal teste wie sich d sunnecreme uf de huut afühlt nachdem sie det ine gsi isch binere lange fahrt... :grinning_squinting_face: *tschhhhhhhhhhhhhhhhh*

  • ja also für mich persönlech isches klar es "no-go" LOL :mad:
    wenn ich uf toure ga bruchi es zahnbürstli und e zahnpasta..ohni ga ich nid usem hus! :grinning_squinting_face::engel: haha


    schöne obe no


    PS: Day-Day du hesch es HAMMER-bike :ugly:

  • lääääääck die schliimspuhr! 8o


    wenn ich e usfahrt uf südfrankriicht oder italie mach, denn nimi es chlises rucksäckli, s'portmone, d'kreditkarte,s'zahbürschteli, es tüechli und d'badhose mit...was brucht mr no meh?!?!

    warum kämpfen, wenn ich weiss, dass ich gewinne :face_with_rolling_eyes:


    Just a dream

    Einmal editiert, zuletzt von yzf-r108 ()

  • le passeport:D
    ne ke seich..hesh ja d'ID derbi;)


    jo dänk, schlime bis zum usrutsche.. :smiling_face_with_horns::face_with_rolling_eyes::face_with_tongue:


    weisch vilcht schänkt er mer sini triumph z'wiehnacht..wär weiss :confused_face::face_with_tongue:


    e yamaha R1 isch natürlech ou es tolls bike, aber i wott jo nid schliiime..susch verlürsch no de grip :face_with_tongue: :winking_face:

  • buuaää..doch nid ferrari!! :wand::ugly5:


    weiss nid ob dir sini daytona nid so gfallt oder so..
    me darf hie wohl nume ide threads wosi ihri bikes vorstelle e meinig abgä zu sim töff..:face_with_rolling_eyes:

  • nei überhaubt ned, aber doch bitte ned eso schw&%! :hmpf:



    han gad de thread nomal dureglese, und möcht mich für alli andere wo's au lesed mich für mini wortwahl entschuldige :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

    warum kämpfen, wenn ich weiss, dass ich gewinne :face_with_rolling_eyes:


    Just a dream

    Einmal editiert, zuletzt von yzf-r108 ()

  • Zitat

    Original von DonBosco
    guet die fächli sind ex extrem mikrig. viel meh als es portmonee het da meischtes nid platz. und bi de underseattöpf wirds ersch no z heiss. es fach hends aber scho



    also mit dä hitz hani jez no nie es problem gha :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von Hypi



    also mit dä hitz hani jez no nie es problem gha :winking_face:


    due mal es Jogurt ine :face_with_tongue:


    Adrian_Biel


    Merci förd blueme und:


    1. Ja es isch es hammer bike
    2. Nei ich schenk der sie ned ufd wiehnacht (hmm evt. als Maisto 1:18 modell :P)


    BTW:


    Han hüt no de BT016 druf dah... dued geil de gummi... bin gspannt wies denn vorne wird sii... aber das god no es wiili... :smiling_face: aber Vorne PIPO Hinte BT016 funzt sehr guet... fühl mi glaub besser als woni beidi PIPO gha han...

  • hehe..ja dass du si mir nid wirsch schänke hani befürchtet^^ :face_with_tongue: joke :grinning_squinting_face:


    gseh nämlich fasch täglich eine mit dere gold-gälbe 675er am morge ufem arbeitswäg :smiling_face_with_horns: