50er und so en Seich ...

• Zitat

Original von Day-Day
    LOL etz höred doch mal uf...

ICH HAN DA ES VERWARNT, und de server :grinning_squinting_face: und das blibt au soo...

@Topic

Chan doch ned so schwerig sii en Unterkategorie "Mofas / Roller" z erstelle oder? Sorry wenn ich mich tüüsche. Und es brucht ja kei unterkategorien det drin, sondern nur ein "Eimer" för alli... :grinning_squinting_face:

genau so isches...

• also ich bin scho fast selber so en 50 ccm fahrer.
    aber nume fast, dörf leider immerno töffli fahre. :böse:

lueged male, ihr müend beidi siite verstah.
    die 16 jährige wend doch au male mit de grosse rede...
    ich meine mich nervts au, a jedem hügel z hoffe, dass ich ufe chume und ned muess abstige und stosse! :face_with_tongue:

chan aber au die ander siite verstah als töfffahrer, ich meine, liebi 50 ccm racer :smiling_face: wetted ihr gern mit 20i wenn er en 600er hend, i "üchem" forum über 50ccm schiisene rede?
    glaubs ned,
    drum gönd doch uf die obe gnannte siite üch go informiere.

ich weiss ich bin mängisch ned besser und wenn eine es problem hed chömmers gern regle und zwar mit emene renne!!!

du mit dim töff gege mis kalprige damerad:-)

lg motogp

Freundliche Motorradfahrer erkennt man an den Fliegen zwischen den Zähnen :winking_face:

• Lümmel, du bisch würki chli en Lümmel :face_with_tongue: Ke Verständnis für de jung Töfffahrer-Nachwuchs. Ich finde au die händ es Recht zum sich mit üs im Forum z'tummle. Isch doch für sie e Möglichkeit chli Erfahrige zsammle. Wiso muesme das immer so engstiring gse. Wenn wider mol sonen Möchte-Gern-Homeboy sin Roller wett tune muesch ja es Thread nid lese, giit ja no anderi.

Das isch doch es "Töff-Forum" und au 50erli sind Töff. Ha no niemets es Dokument gse wo seit, dass en Töff mindeschtens 125ccm mues ha. Letschtin hani ime andere Forum gläse, do hät ein mit sim 50erli e 600km-Tour a eim Tag gmacht. Also wenn das ken echte Töfffahrer isch, was denn?

Mir sind alli aumol Jung gsi und händs Gnosse wenn üs die Grosse näbed sich duldet händ.

Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

Einmal editiert, zuletzt von Pollito (14. Juni 2008 11:47)

• Zitat

Original von Pollito
    Lümmel, du bisch würki chli en Lümmel :face_with_tongue: Ke Verständnis für de jung Töfffahrer-Nachwuchs. Ich finde au die händ es Recht zum sich mit üs im Forum z'tummle. Isch doch für sie e Möglichkeit chli Erfahrige zsammle. Wiso muesme das immer so engstiring gse. Wenn wider mol sonen Möchte-Gern-Homeboy sin Roller wett tune muesch ja es Thread nid lese, giit ja no anderi.

Das isch doch es "Töff-Forum" und au 50erli sind Töff. Ha no niemets es Dokument gse wo seit, dass en Töff mindeschtens 125ccm mues ha. Letschtin hani ime andere Forum gläse, do hät ein mit sim 50erli e 600km-Tour a eim Tag gmacht. Also wenn das ken echte Töfffahrer isch, was denn?

Mir sind alli aumol Jung gsi und händs Gnosse wenn üs die Grosse näbed sich duldet händ.

Klar simer ou mal Jung gsi ig wär aber niä uf diä idee cho mich mittem Puch Maxi imene Töff Forum azmelde und z frage wie ich den am beschte d Kolbefenschterli muen schliffe...

• Zitat

Original von SERVER

Klar simer ou mal Jung gsi ig wär aber niä uf diä idee cho mich mittem Puch Maxi imene Töff Forum azmelde und z frage wie ich den am beschte d Kolbefenschterli muen schliffe...

jou.... vollträffer Server :grinning_squinting_face:

• Zitat

Original von Pollito
    Lümmel, du bisch würki chli en Lümmel :face_with_tongue: Ke Verständnis für de jung Töfffahrer-Nachwuchs. Ich finde au die händ es Recht zum sich mit üs im Forum z'tummle. Isch doch für sie e Möglichkeit chli Erfahrige zsammle. Wiso muesme das immer so engstiring gse. Wenn wider mol sonen Möchte-Gern-Homeboy sin Roller wett tune muesch ja es Thread nid lese, giit ja no anderi.

danke.. schwyz- rimini 650km...

Live is a Race - Büse
    "s'Läbe muesch läbig läbe" - häsl

• Zitat

Original von DiRT
    ja genau und sowieso, es het da ine vill zvill Sporttöff ! :grinning_squinting_face:

ähä :mad:

• So jetz red mal so en 50erli fahrer...

Bin jetz 2 Jahrlang uf minere RS 50 umegürkt.... (zum glück hani das jetz hinder mir) Aber ich hans immer so gse... Als 16 Jährige hätmer kei anderi möglichkeit töff z fahre. Klar gits diä wo e 50er chaufed wills diä schnellsti vortbewegigsmethode isch... aber diä type wirsch niä i somene Forum aträffe.
    Uf de Strass hät ja au niä eine es Problem gha mich z Grüässe also wiso tünder jetz im Forum so schwanger...

Mir sind eue "nachwuchs" eui Zuäkunft :grinning_squinting_face:

Sport and fast Bikes that's my LIVE

• Coconut

findi absolut au. S problem isch halt, dass de thread chli us em zämehang grisse isch.

Well das ganzi het agfange, wo ich e Tour usgschriebe han und absichtlich chli die zügiger fahrende lüt us em forum agfrägt han öbs chömed go fahre. Also alles lüt wo scho zügiger fahred und töff mit über 100PS hend. Drufabe het e susch eigentli fründlichi Person mit eme 50erli mich gfragt, öb sie au derfed mitcho. Drufabe han ich das verneint, well ich au nüd ewig ziit han zum umewarte, wenn ich scho mal chan go töff fahre wetti das au gnüsse. Das het sie irgendwie nid verstande, mich no beleidigt und het es riese ghetto us dem ganzi gmacht und isch schliesslich us em forum gange.

De Vorfall und einigi Threads vo rollerfahrere wo nach illegale tuninguspüff und underbodebelüchtige gfrägt hend hend chli zu dem 50erli Hass gfüehrt.

Ansich sind aber allgemein i dem Forum d 50erli sicherlich duldet und au wilkomme, bsunders wenns sich für die grosse töff interessiered und später au eine wend. Für technischi frage und tuningzeugs für 50erli isch das halt s falsche forum. Wenn mer das bedenkt wirds bestimmt kei Problem gäh.

So habe fertig und mues go wiiterschaffe....Biochemi der Reproduktion gäääähn Praktik isch interessanter :mad:

und d "edit" meint no:

dass de thread ja vom lümmel erstellt worde isch well er doch au es "Verwanrt" het welle. Warum mer das wott...kei ahnig. Aber de lümmel isch de lümmel und da mues mer nid alles verstah....kunstück bi eim mit ere 1098R mit velolüti und "L". Da wundereds einem eigentli nöd dass er es "Verwarnt" no wett :mad::smiling_face_with_horns:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco (16. Juni 2008 11:03)

• Zitat

Original von DonBosco
    Coconut

und d "edit" meint no:

dass de thread ja vom lümmel erstellt worde isch well er doch au es "Verwanrt" het welle. Warum mer das wott...kei ahnig. Aber de lümmel isch de lümmel und da mues mer nid alles verstah....kunstück bi eim mit ere 1098R mit velolüti und "L". Da wundereds einem eigentli nöd dass er es "Verwarnt" no wett :mad::smiling_face_with_horns:

zu obe ... eigentli diner Meinig ... Bösci ... zu mir, ähem. hesch no mit Bärli mit Helm und Flügeli vergässe.... :mad:

Egal ... s'L isch no dra, wär halt fasch mol wäg cho, will es paar Lüüt das mir immer abschruubed. Aber isch doch understatement pur, bis jetzt händ veli gmeint es fahri en 848 ume oder en normali drossleti 98er :face_with_tongue: ... Velolüüti isch nume Sicherheitsmassnahm für d'Fuessgängerzone.

Sodele... also 50er sind ok, aber ned für alli Uusflüg und scho gar kei Unterbodebelüüchtigdisussione, süsch mach i au no eini häre :grinning_squinting_face:

• Zitat

Original von DonBosco
    Aber de lümmel isch de lümmel und da mues mer nid alles verstah....kunstück bi eim mit ere 1098R mit velolüti und "L". Da wundereds einem eigentli nöd dass er es "Verwarnt" no wett :mad::smiling_face_with_horns:

mer munkled sogar dass zu dem ziitpunkt woner de itrag gmacht het so gege diä 14-15 promill mues intus gha ha... zumindest isch das e hochrechnig us de azahl leere wii fläsche woni ha müese entsorge. :grinning_squinting_face:

• Zitat

Original von DiRT

mer munkled sogar dass zu dem ziitpunkt woner de itrag gmacht het so gege diä 14-15 promill mues intus gha ha... zumindest isch das e hochrechnig us de azahl leere wii fläsche woni ha müese entsorge. :grinning_squinting_face:

ähem. glaube sogar, dass ned mol ich dä thread gschribe ha... *irgendjemand anblinzel* :face_with_tongue:

• [quote]Original von DonBosco
    Coconut
    Well das ganzi het agfange, wo ich e Tour usgschriebe han und absichtlich chli die zügiger fahrende lüt us em forum agfrägt han öbs chömed go fahre. Also alles lüt wo scho zügiger fahred und töff mit über 100PS hend.

ironie
    Kacke den chan ich ja nie mit oi mitcho....han nur 70PS :winking_face_with_tongue: ...... :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

Gruss Peach

PS: Fahre oi au mit mine 70PS um d'Ohre :face_with_tongue:

Einmal editiert, zuletzt von Peach (16. Juni 2008 12:22)