hey was isch los ne nei bi nume chli guet gluunet wülli hüt ändlech mit mim car cha ga ume düüse.......
user -Vorstellungen
-
-
Zitat
Original von monky
...und da ich relativ churz bin müessti`s eine si wo e tüüfi sitzbank hätt , dass ich mit de scheiche ( Beine )abe chume . Mal luege was so in frag chunt !Probier's mitere F650GS (BMW) do griegt me für dr glych Prys vo Wärk us e tiefere Sattel
-
Was häts dänn au mit "Virago" uf sich ? Chume voll nöd druus und bitte um ufklärig
-
Öhm was isch denn d'Frog *sichamkopfkratz* was d'Modällbezeichnig 'Virago' bedütet? Isch wie 'Ninja' oder 'Hayabusa' (nur nit eso schnäll ) oder hani das jetzt falsch verschtande?
-
Zitat
Original von Nr11 Rider
Erscht mol HERZLICH WILLKOMMEaber wiso muen ich immer wenn ich Yamaha 535 "Virago" les, a öppis anders denke???
Yamaha het do sölle en andere name ne also wirklich.....
Have funi gloub dr dark force het dä kommentar gmeint......
-
Ach soo, na ja wär läse cha isch klar im Vorteil *schäm*
-
Zitat
Original von monky
Also uftue chameren, aber s bringt nöd vil grad mal 3 PS und da ich relativ churz bin müessti`s eine si wo e tüüfi sitzbank hätt , dass ich mit de scheiche ( Beine )abe chume . Mal luege was so in frag chunt !wenn dir d'Leistig langät, wür i dä schö Töff bhaltä.
-
für mi langet d leischtig scho und d höchi isch au grad rächt .
de rescht überlegimer nach em winterschlaf und wäni d prüeffig gmacht han .
no e frag wie isch jetzt das ?
muesmer jetzt würkli für ad prüefig min 47Ps bringe ?
han da wider ganz anderi gschichte ghört -
Zitat
Original von monky
muesmer jetzt würkli für ad prüefig min 47Ps bringe ?
han da wider ganz anderi gschichte ghörtJo das nämt mi au no wonder. Do geds die verschedenste Gschechte. Ech glaub ech lüte morn mol ofs Strosseverkehrsamt a. Die chönd mer do secher witer hälfe.
-
http://www.stva.zh.ch/internet…ernfahrer/kategorien.html
hmmm da schtats.. -
Hoi monky
Au vo mir no es härzligs Willkomme in däm Forum ! Viel Spass wünsch ich Dir uss em Baselbiet.
-
-
Jo das si doch huere Wixxer. Es regt vorauem huere uf we dr Töff eigetlech schon gnue PS hätti aber im Uswiis weniger wäge de schwule Schwizer Abgasvorschrifte X(
-
X( das mit de Prüefigsgschicht
ja s hät sich bestätiged min 35kw .
en kolleg vo mir hät sich allerdings im Strassevercheersamt ZH informiert und das Tüpfi hät em ä falschi Uskunft gäh ,drum bini dänn au nümm drus cho . Ergo sogar die beamte döde händs nonig im griff! X(