da i immer no sL am Töff han, stellt sich mire d Frag; wie chan ich über dGränze?
Kolleg hät gmeint, ich sell si vorher abmontiere.
was meined iher de zue?
da i immer no sL am Töff han, stellt sich mire d Frag; wie chan ich über dGränze?
Kolleg hät gmeint, ich sell si vorher abmontiere.
was meined iher de zue?
Uf kei Fall - das isch wie fahre ohni Uswys will dr Lernfahruswys im Usland nit anerkannt isch. Und soviel ich weiss bisch denn au nit versicheret, also mir wär's es z'grosses Risiko aber das muess jede sälber wüsse.
Wart doch lieber bis de dr Scheck hesch - hesch scho e Termin für d'Priefig? Was machsch denn für eini (chume eh nümi druss hützutags mit de neue Regelige)
Hmm. De muesi d Tour glaub glich no so uslegge, dass mer ned es ossland gönd mol luege was sech do mache lod.
also wan ich ghört und gseh han kontroliereds am zoll wieder stärcher. zum mindest in kreuzlingä-konstanz.
also i wür ufpasse und das risiko vermiede wenns nöd mue si. söss farsch dene eifach devo
Öb mer dörf hang vom Land ab, wot wötsch go und vo dinerä Versicherig. Noch äm Strossäverkehrsamt dörfsch glaubs go, aber das nützt dir nüt wenn das s'Usland nöd gstattet, oder Versicherig bimänä Unfall oder sös was nöd zahlt, denn wärsch glaub voll am Arsch.
Hmpf, schad!:motz:
Ja guet, denn muess i halt warte (mache Prüefig, bis 25kw, ersch im Früelig).