Aprilia Rs 125 plombiert/halb offen/offen???

  • hoi zäme


    auso ig wett mir e Aprilia Rs 125 für A- chaufe. da ig denn bis zu 25kW darf fahre, würdi die 25kW au gärn so wit möglech (sött no legau sih) usreize.


    aber ig chume ebe leider bi dene aprilias irgend wie nümme drus. sovöu ig weiss gitsese mit 11kW,14/15kw,21/22kW. ig ha gseh, dass die nöiere modell aui 21 oder 22kW hei, ussert die vom 08' wäge de nöie abgasnorme (glaub standartmässig nume no 11kW). jetzt frogi mih, ob aui dr glich motor hei und theoretisch au aui 21/22kw hei und die mit 11kW eifach für a1 plombiert isch. aber was sich de mit dene wo nume 14/15kw hei, sih die nume e art "hauboffe"? und wenn ja, chönnt meh die no ganz öffne uf die 21/22kW?


    de müessti drum bim chauf ned derart ufd kW's achte.


    mfg

  • EDIT: :welcome: im forum ond vell spass do...



    Wieso wotsch en 125er chaufe för de a beschr.-schiin? wenni dech wär, denn wördi ned e 125er neh, well de dorchzog esch zom...:hmpf:


    aber sösch chauf der en rs 125 met wenig kilometer öpe bj 2006 oder 07, denn besch of de sichere siite...die nöii rs het emmer no 21kw, ned nor 11! du meinsch wohl eher d'mito?!

    Einmal editiert, zuletzt von Fitouuu ()

  • yes yes..very welcome dahie im forum..bisch ja nöi hie :mad::smiling_face_with_horns:


    aso so viel ich weiss het d '06er scho am meischte PS gha..bimer aber nid so sicher.


    hie mol öpis useme andere forum (dütsches modäll, sött aber eigch glich si)


    Typ PY (Bj. 06- Anfang 07) = Offen 30PS
    Typ RD (Bj. 07 Anfang bis Anfang 08) = offen 15PS
    Typ ?? (Bj. Anfang 08 - XX) = Offen ~25PS


    :hmpf: gruess;)


    ps: fahrsch du roller, 50ccm töff oder ähnlichs oder wärs dis erschte motorisierte 2-rad? :smiling_face_with_horns:

  • mercii für die härzlechi begrüessig :smiling_face:


    ig fahre eich roller, bi aber au shco öfters mit 50erli vo kollege umegfahre...


    und ja wenn ned 125 würshc wohl ah öppis um die 600 dänke...?! ishc mer ebe au shco düre chopf gange, nume sih die haut oft grad echlei türer.

  • Zitat

    Original von n1no
    und ja wenn ned 125 würshc wohl ah öppis um die 600 dänke...?! ishc mer ebe au shco düre chopf gange, nume sih die haut oft grad echlei türer.


    jo genau! also spar lieber eventuell no chli ond denn chauf der en aständigi maschine met bums wod denn nochher chasch uftue ond grad no wiiterfahre chasch! chonnt halt droff a, wasd wotsch, es get ä 600er för 6000 stotz met 34ps-drosselig!

  • s problem ishc ebe, dass ig glih kei roller meh ha und daher sicher es nöis fahrzüg bruche... und da z.b. d rs 125 occasion oft ned vöu vöu türer isch aus e rechte roller und dennoch chlei meh leischtig hett, vom fahrspass im verglich zum roller abgseh, hätti mi ebe shco für so eini interessiert. e 600er isch mer ebe de shco chlei gross, aber no eher e chlei tüür, da ig se au nöchschtens sött ha.


    Edit: wiso meinsch, wenns e rs 125 wär, sötts min. e 06 oder so sih? meinsch me macht mitere 03er mit wenig kilometer (~7000km) um die 5000.- ned fasch es bessers gschäft wenn mer se so nach 2-3 johr wieder wett verchaufe?

    Einmal editiert, zuletzt von n1no ()

  • aber no zuur eigentliche frog, denn siches ned möglech mit dene modell (so öppe vor 05 oder so) wo 14/15kW hei die 21/22kw usetshole und wenn doch, isches no legau und müessts nöi prüeffe um drmit umefahre tsdörfe?

  • I dänke mol dass die rs ä dore chrömmer ond ergendwas am vergaser drosselt send...muesch mol bemene aprilia-händler frooge, i weisses ä ned gnau! aber chauf der ke 125er...

  • Am beste nimmsch mal d typeschii nummere vo paar exemplar mit verschidne jahrgäng und fragsch bimne Markeverträter nache... Es isch sowieso möglich so zimli jede 2 Takt 125er us Italie mit ca. 25ps+ z haa, das isch bi dene eifach so die motore hend sich ja au nur gringfügig veränderet die letschte 10 jahr, d frag isch nur obs eso au abgno worde isch bide beamte da ide schwiiz... und das heisst ebe nid zwingend will en 05er als A- kat iiglöst chan werde dassen 04er oder 06er au... das chunt ganz druf ab... Wichtig isch dass de Typeschii för das Fahrzüg als A- Kategorie existiert und nid nur als A1. Drum klär das im detail ab bevor du dir da öbis chaufsch...


    EDIT: BTW, ich rate dir au zumne "grosse"... 125er mached nur unerträgliche meis und laufed schlecht und sind usserdem unzuverlässig.... nimmsch VIIIIL lieber en Suzi GS500, au wenn sie schlächter usgsed als en RS oder Mito usw... Oder en Hyosung Comet 650, hed die glich technik wied Suzi SV650 choschtet aber en scheiss... Aber isch sicher x-mal geiler als en 100-Füdli-20er...

    Einmal editiert, zuletzt von Day-Day ()

  • Hallo zäme!
    Vor genau enem Johr hanich die glich entscheidig müesse träffe. 125 oder en 600er drosslet.
    Ech han mich für en Aprilia RS 125 bj02 mit 16`000km entschide.
    Serschte isch de gross service gsi (neue Cholbe, Zyl hone, und süscht halt eifach verschleissteili).


    Wo sie denn glofe isch "stoltz ich war^^" beni begeisteret gsi, mer mues si nume richtig warmfahre und die "chli" RS mit irne 125kubikli chond locker mit ane drossltet GSX bj04 ane, vorallem ide Kurvene hönd die andere mit irne drosselte 600 vel meh müeh.... s esch eifach zwenig leistig für das Gwicht.


    Aber leider hed die Freud nid lang aghalte und ich han en Chlemmer gha..... verstopfti ölleitig O_o


    Tja, wemer sech ned so fürs Töffmeche interessiert söttmer sech lieber sone 4takter chaufe...... aber muesch di nid froge wenn sone chline lute 2takter dir am Arsch hängt:P

    Gefährlich fahren die, die nicht gefährlich fahren!!!!