Suzuki GSX-R 750 Weder Fisch noch Vogel ?

• ich würd mer für d landstrass immer wieder e 1000er chaufe und zwar nid wege dene 30 (in echt es paar meh) PS sondern weg em doch dütlich höchere drehmoment. well das isch genau das woni uf der strass zum cruise und überhole bruche. e lineari leischtigsentfaltig und früeh viel drehmoment. leider hend das au nümm all neue 1000er, wells halt immer meh uf nume no spitzeleischtig usgleit werded.

mini kilogixxe het ab 4000U/min konstant über 100Nm. suech das mal binere 600er oder 750er :mad:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• under de japanese gits würkli nur 2 1000iger wo mi überzogä händ momentan und das isch RN19 und die neu fireblade... d'fireblade het no en tigg meh saft und powered chli geiler us de kurve. wenn sie nid so scheisse usgseh würd wärs no e chaufüberleggig wert :smiling_face:

d'750er isch scho au geil nur ebbe halt nur was für uf d'strecki abr das seit glaubs fascht jede wo mal e 1000iger gha het :winking_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

Einmal editiert, zuletzt von Hypi (19. Mai 2008 23:01)

• Zitat

Original von Hypi
    d'750er isch scho au geil nur ebbe halt nur was für uf d'strecki abr das seit glaubs fascht jede wo mal e 1000iger gha het :winking_face:

Hehe, und ich wo no nie e 1000er richtig uusgibig gfahre isch säg: E churz übersetzti 750er goht wie Pressluft isch absolut ideal fürd Landstross. Ich fahre - wenis denn würki flüüge loh - ein Gang höcher als würki geng und trotzdem muesi usde Kurve kämpfe zum es Vorderrad am Bode zphalte. Überhaupt e churzi Übersetzig passt eifach besser uf Strosse mit Km/h Beschränkig will dPower chli vode hoche Gschwindigkeite abegnoh wird. Egal öb 600 oder 1000ccm

Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

• wemer gad so schnell OT über übersetzige redet; orginal hani es 17ner ritzel. ich wet aber es chliners, was empfelled ir gad es 15ner oder langed es 16ner? :grinning_squinting_face:

warum kämpfen, wenn ich weiss, dass ich gewinne :face_with_rolling_eyes:

Just a dream

• Ich empfihle lieber de Zaachrank hinne zvergrössere. So häsch nid ganz e sonen grosse Chette- und Ritzelverschleiss (je chliner es Ritzel umso meh mues sich dChette winde --> Abnutzig und vor allem Leischtigsverluscht). Went würki es Ritzel wetsch denn höchstens ein Zaah weniger. Ich ha hinne 4 meh (entspricht öppe 1.5 Zäh vorne)

• Ja andersch!! Isch scho en mega Underschid gsi nochem Umbau. No krasser empfunde hanis woni letschtin mol mitme Kolleg go usfahre bi wo di glich Gixxer mit originalübersetzig hät. Mir händ mol tusched und ha müese säge, original goht würki nid vill. Isch scho en bestialische Underschid, vor allem ide Drehzahlmitti.

ich ha halt grad es ganze Chettekit müese wächsle wills dure gsi isch, so isch di churz übersetzig quasi gratis gsi.

• Zitat

Original von yzf-r108
    vo wellem ahbüüter hesch s'chettekit gnoh?

poloshop büütet au ah, aber weiss ned recht öb das gueti wahr isch :confused_face:

so 250 bis 320 muesch rechne

@ roger wie hesch das mitem speed greglet?

speedohealer ?

• Kei Ahnig was füren Hersteller dasi ha. Aber bim Chettekit würi nid spare. Ha mim Mech dUuswahl loh und hanem gseit lieber meh usgeh und defür sicher öppis rechts ha. Mis hät ca. 600.- koscht

Tacho hani mitem Speedohealer aapasst