34 PS-maschine, aber weli?

  • I mache ietz do mol en eigene thread uf zo dem thema wo mi beschäftiget...


    Zitat

    osem andere thread...
    Also be mer stoht nächscht johr ä e maschinewechsel a ond i be mer ietz am öberlegge, wases denn söll werde...mis budget esch öpe 10'000.- woni wett ond cha usgeh...ietz esch halt eifach d'froog wases denn söll si!
    s'iisatzgebiet vo dere maschine sötti alltag sowie wochenend/fiirobe-heize si...


    do mol en lischte was mer alles wörd gfalle:


    aprilia pegaso strada/factory
    ducati monster 620
    ducati monster 695
    ducati multistrada 620 :ugly:
    husqvarna sm 510 r
    husqvarna sm 610
    ktm 690 smc
    ktm 660 lc4 SM (do die "prestige"...)
    ktm 640 sm
    ktm 950 sm (oh ja, gets met 34 PS 8o )
    kawa zx-6r ab bj 05
    600er gixxer ab bj 06
    r6 ab bj 2005 (die met de usd-gable wie die vom skali2 ;))
    honda hornet 600 ab bj 2003 bes 2007
    triumph street triple
    triumph daytona 675
    yamaha xt 660 x
    suzuki dr-z 400 sm
    suzuki gsr 600
    kawasaki er-6n (nor met tuning :D)
    kawasaki z 750 (nor met tuning :D)
    bmw f 800s :ugly:


    be froh öber alli antworte wo inechöme ond tipps (so sache wie probefahre weissi scho ;))...velecht het öper no meh infos zo de ktm 950 sm? die fendi scho mol sehr interessant...

  • min tip!


    ninja, gixxer oder e geili z750 07 :evil2:


    obwohl ebe d'ktm au geil wär!

    Einmal editiert, zuletzt von jay b ()

  • min tip kennsch jo :winking_face:
    R6 R6 R6

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • denn chunt no min tipp:


    street tripel oder 690er SMC. Mached sicherlich meh froid mit 34PS zum fahre als die ganze zuegschnüerte supersportler. bsunders d KTM gaht sehr guet au drosslet, well sie sehr leicht isch.


    e 950er würdi nüd näh, da schwärer und wenn mer nüd relativ gross isch chans schnell mal problem gäh für ufe bode abecho. als afänger denn immer chli heikel

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Da mal mini höchscht subjektivi Meinig zu dene Töffe:


    aprilia pegaso strada/factory


    Sicher keis schlächts Töffli, aber echli schwer und dOptik passt mer nöd so.


    ducati monster 620
    ducati monster 695


    Monster gfindi sehr schöni Töff, wie die meischte Ducatis, aber bisch schomal uf einere obe ghocket? Chunnt mer vo de Sitzposition her fasch wie e Mito vor.


    ducati multistrada 620 :ugly:


    Gar nöd gwüsst dass es so öppis git. 8o


    husqvarna sm 510 r


    Sehr geils Teil, ich han mal e Rundi mit so einere trüllet. Gaht schön ab.


    husqvarna sm 610


    Han i au scho gfahre. "dWeichspüelervariante" vo de SM 510R. Scho easy aber ich würd ehner e


    ktm 690 smc


    neh. uf die bin ich bis jetzt zwar erst mal drufghocket aber das hät irgendwie scho sonen Chaufreiz usglöst.


    ktm 660 lc4 SM (do die "prestige"...)
    ktm 640 sm


    Im 04i bin ich die beid emal gah Probefahre(Ich bin mer aber nüme sicher obs e 640er und e 625SMC gsi sind) sind witzig zum fahre, chömed im Funfaktor nöd a e "reinrassigi" sumo ane sind aber ähnlich unbequem und viel weniger schruube muess mer glaub au nöd.


    ktm 950 sm (oh ja, gets met 34 PS 8o )


    Miner Meinig nah ganz klar de best Töff i dere Liste :mad:
    Aber de vollstänigkeit halber kopier ich mini Meinig useme andere Thread namal da ine:

    Zitat

    Original von Chromopila
    dVorteil wo e 950er miner Meinig nah gegenüber enere 690er hät isch dass sie es guets Stuck meh Leischtig hät unds drum bis öppe uf 150 rächt zügig vorwärts gaht und das sie uf längere Streckene komfortabler isch. Bloss sind das Sache wo bi dine Aforderige(relativ churzi Streckene und drosslet) absolut belanglos sind. Ich würd dir darum ehner vo de SMs uf dinere Liste rate, am ehnschte zu de Sugi, die gaht wahrschinlich am wenigste is Gäld.


    kawa zx-6r ab bj 05
    600er gixxer ab bj 06
    r6 ab bj 2005 (die met de usd-gable wie die vom skali2 ;))


    Da stimm ich am Bosco zu 100% zue. Ich hätt mir niemals e sone Maschine kauft um sie dänn eso zKastriere zlah. allerdings chum ich allgemein nöd so mit de Strösseler klar.


    honda hornet 600 ab bj 2003 bes 2007


    De einzig Grund wo us miner Sicht degege spricht isch das keine defür spricht. De Töff staht IMHO eifach blass da im verglich zunere


    triumph street triple


    gar blass da. Gfallt mer guet das Töffli und muss unbedingt na Probegfahre werde. Isch die na lieferbar? han mal öppis ghört das Triumph mit de Produktion nöd nah chunnt.


    triumph daytona 675


    Abgseh devo das für de Töff sgliche gilt wie die Japanische 600er müsstisch du grad na zimli i dSicherheit vo de Garage investiere will de Töff susch vom Tag-Tag abgfacklet wird.


    yamaha xt 660 x


    Kolleg hät die, au nöd schlächt. Lut Papier rächt schwer aber glich na relativ handlich, fahrleischtige dünked mich au nöd so schlächt. Aber KTM isch halt sicher geiler! Aber ebe au türer und e gwüssi afälligkeit laht sich nöd wegdiskutiere.


    suzuki dr-z 400 sm


    Das wär min heimliche Favorit


    suzuki gsr 600
    kawasaki er-6n (nor met tuning :D)


    zu dene Beide han ich öppe die glich meinig wie zu de Hornet.


    kawasaki z 750 (nor met tuning :D)


    Gfind ich offe easy, de Motor hät öppis :smiling_face_with_horns:


    bmw f 800s :ugly:


    Im Ernst? Au da würd ich säge das wänn du sowieso drosslet muesch fahre besser zunere f650 griffsch.


    be froh öber alli antworte wo inechöme ond tipps (so sache wie probefahre weissi scho ;))...velecht het öper no meh infos zo de ktm 950 sm? die fendi scho mol sehr interessant...






    Zu de 950 im spezielle: Ich han mir vor zimli genau eim Jahr e 06er kauft. sEinzige wo ich bis jetzt bereue isch das ich si abgleit han. Aber das isch es anders Thema. Falls du dir eini chaufsch unbedingt es 16er Ritzel montiere, das Teili bringts brutal.


    Was bis jetzt alles vorcho isch:


    -Ölschruube hät sich mal verabschiedet(de Mech hät al letschte dFinger drah gha)
    -Eimal isch de Töff im Räge abgläge will de Sensor vom Siteständer en Churze gha hät.
    -Chüelwasser isch emal usgloffe
    -De Chrümmer faht im Bereich vo de Schwinge ah roschte obwohl ich nie im Salz underwägs gsi bin.


    Soviel zum Thema KTM und Zueverlässigkeit


    Servicechöschte:


    -1000er: öppe 260 Stutz
    -7500er: 210.- oder so.
    Miner Meinig nah im Rahme. Dezue chunnt nachli Motoröl, bi mir sind mittlerwile ungfähr 1-2Dezi uf 1000km am Afang ischs öppe en Halbe Liter gsi, nach 2-3Mm isch er dänn schnäll obe abe cho. Tendenziell wiiter sinkend.


    Nichtdestotrotz: de Töff isch hämmermässig zum fahre und macht brutal Fun. Falls irgendwelchi Frage häsch: Fröge!

  • merci jungs för all die antworte! i sitze morn mol of de ktm 950 ond de 690 smc probe ond luege mol wie si mer legge. i denke dasses glaub am beschte wär, ke drosselti 600er z'neh sondern ebe e 1 oder 2-zylinder-maschine...die 950er gfallt mer ergendwie emmer besser...


    be de triumphs esches halt eifach so, dass ofem occasionsmärt praktisch keni ome send vo de 675 oder de street triple, wo glaub tatsächlech wartefrischte vo bes zomene johr het! 8o


    i ha no e froog zo de 950er: wie vell versicherig choschtet die so pro johr? vell meh als e 600er?


    sösch echt es riise merci för die antworte :winking_face:

  • Kein plan wie das im verglich zu anderne usgseht, und wänn ich dir säge was ich für mini offni zahle bringt dir das wahrschinlich au nöd vill. Frögsch mal en Versicherigsheini was de dezue meint, de chan dir dänn au die ganze Szenarie durespille, bringt dir wahrschinlich am meischte.


    Aber namal: ich a dinere Stell würd e 690SMC vorzieh.

  • es gaht glaubs nid um de hubrum sindern nume um de Priis vo de maschine und wie sie igstuft wird. Gwüssi sind eher türer, wells bekannt sind, dass demit viel unfäll passiert oder sie viel klaut werded.


    ich han ja vonere 600er gixxe uf e 1000er gwechslet. das het mi im jahr nume 80CHF meh koschtet (vollkasko)


    drosslet oder nid drosslet macht zumindescht bi de züri versicherig au chum öppis bis gar nüt us

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • i ha letscht johr mini nsr genau gliich iiglöst ond versicheret be de zöri wie ietz d'mito. woni de aber gseh wie vell dasses för d'mito ietz choschtet hani gmeint si hend e fehler gmacht...200.- belliger als d'nsr obwohl die jg. 94 gha het ond d'mito jg. 02...es het scho no saisonrabatt geh, aber d'iistufig esch trotzdem vell töifer gsi...


    zrogg zo de töfffroog: en suzuki drz-400 sm wär ebe ä ned schlecht, die esch ned so tüür (well s'690 smc gets no ned als occasion) ond a dere wördi natürlech ä no chli öpis lo verändere ond denn esch si ä no einisch chli geiler...wörde der die ä empfehle oder eher ned?!
    i be mol droffe ghocket, aber da esch scho chli länger her ond do beni ned a bode cho met de bei...da esch aber ebe ä scho öber 1 johr her ond sit denn beni scho mol chli gwachse :ugly:...

    Einmal editiert, zuletzt von Fitouuu ()

  • @chromophila


    ja da hesch du absolut recht was daytona 675 agaht...


    @DRZ-400 SM


    Weiss de ned ob der ergendwenn d Power z wenig wird.. isch ebe scho nid würkli stark das ding.

  • slüü zäme.


    also drz 400 sm esch minere meinig nah en reine istigertöff. so fürs erste jahr wersch met de drosslete version vell spass ha bes de töff kännsch und alles nacher chasch sie ja ufmache und wersch secher nomol es halbs bes es jahr din spass dra ha, well es esch ned nume das sie chli weniger leistig hed als d 640er ktm sondern sie esch au öbe 20- 30 kg liechter. was en huere nachteil esch, esch d sitzhöchi, wennt ned über 175 besch chunnsch chum abe.


    aber im gross und ganze en witzige töff


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • also i be höt mol of de 690er smc, de 690 sm ond de 950er sm ghocket:


    690 smc: z'höch ond z'dönn (nix komfort)...


    690 sm: goht knapp, aber gfallt mer ned...:gaehn:


    950 sm: chome perfekt druuf, schön breite lenker. passt alles...bes ofe priis! sösch chamer alles schön istelle, zb. de bremshebel ond denn passt das...


    weg de sugi denki ebe ä dasses die ned so brengt, well si halt eifach z'wenig leischtig het, egal öb offe oder ned...die müessti sowieso no chli omboue...:smiling_face_with_horns:


    €dit: no es video öber d'950er: http://www.youtube.com/watch?v=vmeZ2DZINb4

    2 Mal editiert, zuletzt von Fitouuu ()

  • naja weiss eifach nid wasi devo söll halte e 1000er uf 34PS z drossle....


    aber naja.


    gange nächscht wuche d husqvarna 510 go probefahre. das isch so es richtig chlises monschter. über 60PS und 110kg liecht :grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von DonBosco
    naja weiss eifach nid wasi devo söll halte e 1000er uf 34PS z drossle....


    aber naja.


    gange nächscht wuche d husqvarna 510 go probefahre. das isch so es richtig chlises monschter. über 60PS und 110kg liecht :grinning_squinting_face:


    Jo da esch ebe scho e ponkt woni mi ä chli frooge, aber de jay b het mer höt ä gseit, dass d'950er drosslet ä sehr guet abgoht...ond wennd höchschtleischtig aluegsch vo de 950er, also 98 PS, denn gsehsch ebe ä dass e r6 etc. meh leischtig het offe ond naja, 2 zylinder à 475ccm z'drossle fendi eigentlech ned mol sonen schlechti idee...i denke ned dass ergendöpis de motor chönnt kapottmache dors drossle benere 1000er...


    demfall vell spass be de probefahrt! :grinning_squinting_face: