34 PS-maschine, aber weli?

  • ahem ... nomol vergiss so en 2-Takter. Wirsch nochhär flueche ...


    @Bösci:
    du chasch hüt glaub sogar 848 und 1098 in drosslede Version ha, han i glaub mol irgendwo gseh. Duci macht au Spass langsam fahre, ... die töned immer gliich, öb schnell oder langsam und dete läbsch halt miteme Cuore ... und lächlisch sie aa i de Garage :smiling_face:

  • Zitat

    Original von Lümmel
    @Bösci:
    du chasch hüt glaub sogar 848 und 1098 in drosslede Version ha, han i glaub mol irgendwo gseh. Duci macht au Spass langsam fahre, ... die töned immer gliich, öb schnell oder langsam und dete läbsch halt miteme Cuore ... und lächlisch sie aa i de Garage :smiling_face:


    Ducati 848 34 PS


    ond woher nemmi die 21000 stotz :winking_face:

  • Finanziere :mad:



    nei seich ja nid mache, wennd nüd es gnueg höchs sichers ikomme hesch



    @lümmel


    klar chan mer das drosslet hah, aber was bringts. e duci isch sicher öppis schöns und ich wird mer au mal eini chaufe, eifach wells mer gfalled. aber für de istieg id welt vo de grosse töff wenn mer nüd grad viel vorigs geld het i mine auge de falsch töff

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von DonBosco
    @lümmel


    klar chan mer das drosslet hah, aber was bringts. e duci isch sicher öppis schöns und ich wird mer au mal eini chaufe, eifach wells mer gfalled. aber für de istieg id welt vo de grosse töff wenn mer nüd grad viel vorigs geld het i mine auge de falsch töff


    also spöter wotti au nor no e ducati...1098! das werdi mer leischte...so schöni töff gets ned mänge :grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von DonBosco


    @lümmel


    klar chan mer das drosslet hah, aber was bringts. e duci isch sicher öppis schöns und ich wird mer au mal eini chaufe, eifach wells mer gfalled. aber für de istieg id welt vo de grosse töff wenn mer nüd grad viel vorigs geld het i mine auge de falsch töff


    het öppis, und die wo schomol Duci SBK's gfahre sind wüssted, en 4Zylinder Racer isch grad chli eifach zum fahre. aber Challenge macht de Fun :smiling_face: ... bisch zwar ned immer de schnellscht, fluechisch amigs will das züüg zickig cha sii, verzeiht nid gross a Fähler ... aber ebe... es grinse gits gliich :grinning_squinting_face:

  • naja rennstrecki wirdi mire gixxer troi bliibe, aber d idee isch scho in 3-4jahr mit der gixxer nume no rennstrecki und denebed entweder e schöni superduke, monster oder halt für's aug e SBK Duc.


    aber mer driftet ab. gaht da ja um en 34PS töff. Wenn s budget knapp isch würdi der halt scho öppis japanisches empfehle. ala suzuki bandit, honda hornet, yamaha fazer oder kawa ER


    sind alli standfescht billig im chaufpris und underhalt und mer lernt demit guet fahre.



    @lümmel


    jo es brucht doch glaub no es ziitli bis mer sich a die sbk duci's gwönnt het. bin ja schomal 999S und 1098er gfahre, aber mit beidne nid ganz sooo zschlag cho.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • Zitat

    Original von Fitouuu
    ond denn möglechkeit nommere 3: KTM 250 EXC Supermoto


    Mich dunkt etz de Priis chli sehr höch... für en 01er mit scho 17tkm und e revision scho 4tkm her... da muesch langsam aber sicher mit Problemli rechne wo denn schnell au sehr tüür chönd werde... so en hochzüchtete 250er 2T brucht scho chli Fingerspitzegfühl und het en sehr churze Wartigsintervall... wenn aber selber gern am Töff schruubsch und au mal en Cholbe oder Cholbering chasch selber wechsle, denn spricht weniger degege...


    Was ebä au mol sötisch überlegge.. für so en Töff zahlsch no relativ vill aber bringsch später chum no weg.. machsch chli es Verlustgschäft. Wenns Finanziell dine liit tuesch lieber chli was aständigers zue was chli meh chostet - will das chasch denn wieder guet verchaufe. So hesch underem Strich sicher au dütlich weniger Usgeh! Evtl. au Eltere fräge öb null-Prozent Darlehe dineliit und denn was aständigs chaufe.. glaub mer, da machsch finanziell de besser...

  • Zitat

    Original von raiden.ch
    Esch do d SV 650 scho gnennt worde :grinning_squinting_face: ?


    sv 650 s beni mol goge aluege...aber ergendwie gfallt si mer ned...ond d'sv 650 n scho gar ned! :hmpf: also au ke hornet ond ke bandit, chami eifach ned demet afrönde! wenn scho denn e gsr 600 oder e er-6n, kawa hani aber obe scho gseit wasi devo halte :grinning_squinting_face:


    @ dirt: schruube tueni scho gern, aber so sache wie cholbering wechsle wäred denn scho chli zvell...;)


    ond sösch halt ebe wörklech luege wege 0%-darlehe vo de eltere...denn liit denn sonen komische suzuki burner drenn...so blau ond wiiss ond luut ond schnell...komisches ding :mad:

  • Zitat

    Original von raiden.ch
    Wäääh, d SV 650 chauft mer naked und ned met de chotz grusige Verschalig :hmpf:


    wooord :smiling_face:

    Mitleid gibts umsonst, Neid muss man sich verdienen!

  • Hi Leute
    Ausgrabung von Kellerleichen scheint angesagt - ich frag mich immer, wie alte Treads wieder zum Leben erwachen :face_with_tongue:


    Da fragt doch einer nach ner 34 PS Einsteigermaschine - und man landet zwischen 250er EXC (reines Sport-Motorrad mit pseudo-Zulassung und 8KW im Ausweis) und einer Ducati für 21'000 Stutz :confused_face:


    Wenn ich ein Auto suche und mir ein alter Jeep und ein ladenneuer Ferrari angeboten wird, kann ich natürlich sagen, dass mir beide gefallen, aber um mit der Familie durch die Gegend zu fahren oder täglich ins Büro zu fahren müsste man schon recht abgebrüht sein, wenn man sich eines von beiden zulegt (mal abgesehen von den Preisen - gibt anscheinend Leute welche keine Limits haben).


    Jede Maschine hat gute und weniger gute Seiten - ein paar haben als gewaltigsten Nachteil vor allen den Preis. Ob es dann ein Nachteil ist wenn man kein voll einstellbares Fahrwerk hat oder ein Bremshebel sich nicht einstellen lässt, ist jedem selber überlassen - in den Tests gibt es für so was halt Punkteabzüge.


    Brot- und Butter Motorräder (CBR/CBF, SV, Bandit, Fazter usw. und alles noch in diversen Hubraumklassen) sind in der normalen Ausführung (gibt ja auch voll- oder teilverschalte) vielleicht optisch nicht so der Hammer, aber wen juckt das schon um mit 80 Km/h durch die Gegend zu fahren. Wenn den Sport-Kollegen der Hintern zwickt und der Rücken sich kaum mehr gerade biegen lässt oder mit den Sumos schon der 3. Tankhalt nötig ist, cruist man locker noch mal 100 Kilometer weiter um noch in den Ausgang zu gehen - kommt halt darauf an, auf was man Wert legt.


    Also: bitte zuerst mal abklären wie der Kontostand ist (auch für Service- und Spritkosten), was man genau für ein Einsatzgebiet hat (Sumorennen mit Sport-Enduros ist was anderes als Touren oder Rundstreckentrainings mit zugelassenen Maschinen) und welcher Händler in der Nähe ist (vor allem bei Servicearbeiten ein KO-Kriterium wenn man weit fahren muss oder nicht mit öffentlichen Verkehrsmitteln hinkommt).


    Vorher ist das alles heiteres Rätselraten und Listen ohne Ende was es denn alles an Maschinen gibt (und das sind echt viele). Irgend jemand findet sich immer der schlechte Erfarhungen gemacht hat - all diejenigen welche ohne Probleme fahren, schreiben kaum was in den Foren (und das sind bei den Verkaufs-Statistiken nicht wenige).


    Nützt zwar wenig, das ganze geschreibsel, hilft aber hoffentlich mal wieder etwas Ruhe in die Sache zu bringen.


    Marc
    dessen Frau sich auch schon ein Motorrad gekauft hat, weil die Farbe so schön war. Und schlechter als andere war das Teil auch nicht (war nebenbei ne SV650S wie auch eine orange KTM für Kurtstreckenrallyes)

  • Ha mi glaub langsam entschede...
    entweder d'600er gixxer oder gar ken andere töff im moment...mi mech esch suzuki-händler ond wenni sösch en miet-maschine bruuche denn holi mer eifach eini vom moto mader (welli det am gönschtigschte wegchome, denn chas au mol en r6 si)


    so thema erlediget...:mad:


    €dit: sobald dassi d'prüefig denn ha, fönd die 2 johr eh a laufe...ond nochher weissi jo wasi wott fahre :winking_face:


    [Blockierte Grafik: http://www.ducatisaarland.de/images/intern/artikel2491.jpg
    schau mir in die augen, baby....:D

    12 Mal editiert, zuletzt von Fitouuu ()