34 PS-maschine, aber weli?

  • Ich rate vonere plombierte 950er dringenst ab, die hend selbst mit Akra und K&N Luftfilter sone dermasse schlechti beschlüünigung, das di wird aschisse, das chan der garantiere...also de Kolleg mit de plombierte 950er mit akra und allem drum und dra het gege mini drossleti kei chance gha, ned im gringste.

    Empfehle würi der e LC4 640 SM oder Duke 2, die sind zueverlässig und hend meh als gnueg leischtig, sind liecht und wendig. d DRZ isch halt chli es Spiilzüüg für Afänger und isch ned grad guet verarbeitet......aber für en total Afänger würs vörig lange. :mad:


    Greez

    Einmal editiert, zuletzt von fist Alpha (2. Mai 2008 23:11)

  • Also vo de KTM's gfallt mer die do no sehr guet: http://www.motorradhandel.ch/cfm/printdetai…m_kundennr=1140

    i öberlegge mer ebe ä öb supermoto wörklech mi stil esch, well einzig of de 950er hets mer vo de sitzposition gfalle...ond eigentlech wär en supersportler halt scho no schöner...oder im "notfall" no es schöns nakedbike! d'950er donkt mi schloht sone brogg zwösche strossebike ond supermoto (also enduro met strossebereifig, chline felge ond grosse vordere bremsschiibe)...wäge dem ond de tatsach, dass si offe recht dampf het gfallt si mer.

    Bemene naked-bike müessts halt för mech halt eifach chli speziells züüg dra ha, dass si mer gfallt...;)

    Einmal editiert, zuletzt von Fitouuu (4. Mai 2008 21:37)

  • am gschitschte uswis mache den mito uftue und denn mal 2 jahr fahre.

    weisch falls die zemeleisch esch es besser als en 600

    und soweiso ich wett mer den grad en 600 oder was au emmer neu chauffe. wett kei occasione meh.

    drum zerscht mal spare

    grz

  • Zitat

    Original von schwegi
    am gschitschte uswis mache den mito uftue und denn mal 2 jahr fahre.

    weisch falls die zemeleisch esch es besser als en 600

    und soweiso ich wett mer den grad en 600 oder was au emmer neu chauffe. wett kei occasione meh.

    drum zerscht mal spare

    grz

    nei, d'mito verchaufi...da esch mer z'heikel ond es schiist mi a...well si esch vom dorchzog eifach schlechter als e 600er!
    aber wennd e töff nöi chaufsch, denn muesch eifach met wertverlust rächne! lueg mol d'r6 vom jg. 04 a, die hend i knapp 4 johr en drittel vom neuwert verlore!

  • Sooooooooooooo...............

    I be höt chorzerhand vom ducati-virus befalle worde ond i luege ietz mol öb mer en 748er (wo gar ned so tüür esch ;)) of 34 PS cha drossle...wenn ned, denn weissi ä ned wiiter...:D

  • 748 chasch nid drossle aber d 749. jedoch isch die ke echti duc.

    echti ducs sind 916-998 und denn wieder die neu 1098


    zudem macht en duc supersportler drosslet absolut kei froid. well das wo d duc (zumindescht die alte) guet chönd isch schnell stabil kurve fahre. langsam manövriere und so engeri kurve, wo vorallem mit 34PS spass mached chasch demit echt nüd guet fahre.

    würd der nach wie vor e supermoto empfehle, oder wenn ducati denn e monster. wennd denn offe chasch fahre chasch der immerno e 998 oder 1098chaufe und hesch denn richtig froid dranne

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco (12. Mai 2008 17:37)

  • d drossle vo alphatechnik passt scho an töff und isch i de schwiiz au mögli, aber nume per einzelabnahm.

    was e einzelabnahm choschtet inkl. leschtigs, abgas lärm usw guetachte und em ganze papierchram....

    hmmm säged mers mal so; für das geld chasch der e 1098 S chaufe :mad:

    wenn der e monschter nid gfallt und au ke 749 (wo würkli hässlich isch und grusig verarbeitet halt ducuntypisch) denn würdi mi grad vo duc wieder abwände und ersch eini chaufe wennd offe fahre derfsch.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • A dere einzelabnahm liits wahrschiinlech, dasses kei 748er drosselt i de schwiiz get...;)

    aber soooooo lang warte för ne duc tuet weh! denn doch lieber no e monster ond denn e 848 oder 1098 i öpe 3 johr...oder halt e multistrada 620, well die gfallt mer scho, vorallem als alltagsbike chönntimers guet vorstelle...de sound stemmt jo scho mol :winking_face:

    Einmal editiert, zuletzt von Fitouuu (12. Mai 2008 22:17)

  • no schnell zum thema duci:

    748 isch ned drosslet erhältlich gsi wills doch gar kein sinn macht.. die regelig gids erst sit ergend 2003 oder sowas (chan sii dassi mi irre) und da hend wenigi de ufwand betriebe sone drossle azbüte ide schwiiz för fahrzüg wo scho lang vorher erhältlich gsi sind. das hed etz au nur sinn gmacht bide 0815 iistigerbikes wie bandit und co. will die sehr beliebt sind under de iistiger und junge. Aber wer chauft scho en 748 und wett sie denn no drosslet ha... uf die paar wod a einere hand chasch abzelle chönd die verzichte das bringt dene nüt. Wenn widerum 100i en Alti bandit lönd la drossle, denn sind das immerhin potentielli chunde fürnes spöter neufahrzüg bi suzuki.

    bide 749 isch schlussendlich glaub au nume d Dark als 25kw erhältlich gsi, die hesch no einigermasse chöne zahle, aber vil devo hends glaub ohnehin ned abgsetzt. Und isch d 848 als 25kw nid exklusiv bi Ducati Züri erhältlich???

    @bösci

    dass 999/749 kei richtigi duci isch findi echli gar agressiv... Vorallem als Suzuki fahrer settsch ned motze öber design usw.. :winking_face: ich finde au en 999/749 vermittlet es x-fachs meh a liideschaft und emotione wie en Japser. Ob s design misslunge gsi isch oder ned lad sich strite (gfallt mer au ned mega). Und simmer mal ehrlich, italos sind scho immer schlecht verarbeitet gsi, aber das macht ja au chli de charme a somne fahrzüg us.
    Ich finde au en 999 hed absolut ihri berechtigung gha, immerhin hed sie ide Superbike WM zimli abgruumet währed ihrem iisatz. Und sägemermal so, wär kei 999 gsi, hättemer hüt au kei sone umwerfendi 1098 :D. Schlussendlich gebührt jedere duc ehre und respekt wo us de Halle vode Ducati s.p.A in bologna usefahrt, will gerad will sie det usechunt, das elei macht sie scho zu öbis ganz speziellem. Bi welem hersteller gids es scho, dass vom gliche modell 2 stück, 2 verschidni radnabe durchmesser händ. Und wo süsch fönd felge während de fahrt aa bränne? Das gids nur bi duc... (frag de lümmel wennt genau wetsch wüsse wasi demit meine) :grinning_squinting_face:

    2 Mal editiert, zuletzt von Day-Day (12. Mai 2008 23:12)

  • Also i fende d'749 ond d'999 ned hässlech, aber halt chli "speziell"...genau gliich wie d'rc8 vo ktm, die esch ä "speziell"...;)

    ducati send halt ebe ganz bsonderi töff ond, wie de dayday scho gschrebe het, gebührt jedere respekt ond ehre...

    de kaufmann z'muhe het gschrebe dass nor d'749 ond 848 drosselbar send vo de sportler...somet bliibt mer nüt anders öbrig als z'spare oder halt e 749er z'chaufe, aber det spellt den de priis weder en rolle, well es get zwar scho occasione om die 10000 ome, aber i weiss ned wies usgseht met de onderhaltschöschte vo sonere ducati...

    @ corpsergrinder: hmmm, nor onder gwösse bedingige :winking_face: ond d'verarbeitig esch ä bescheide :smiling_face_with_horns:

  • söll d'verarbeitig bir Z 750 (ab '07) nid guet si oder wa?

    also ich finge se geil (aber nur mit bugspoiler:D und ev. no windschutz).. am liebste die orangi '08, oder di schwarzi '08er oder halt denn di grüeni '07er.

    wo bi, d '08er isch ganz geil wöu dr motorblock halt schwarz isch (im ggs. zum vorjahresmodäll)
    ..isch unheimlech sexy!!! :smiling_face_with_horns::smiling_face_with_horns:

    Einmal editiert, zuletzt von Adrian_Biel (13. Mai 2008 18:54)

  • ab 07 gfallt si mer eh nöm...i hasse eifach so plastik-züüg wo billig usgseht, so wie mini nsr woni gha ha...:D
    es send eifach welte zwösche de verarbeitig vonere mito ond ere nsr...;)

    ond i fende die z750 eifach chli langwiilig, da esch nüt bsondrigs, die gsehsch öberall! drom wetti lieber keni, ä well mer nakedbikes an sich ned so gfalle...

    Einmal editiert, zuletzt von Fitouuu (13. Mai 2008 22:57)

  • So es het sech einiges toh be minere töff-wahl...au uswiis-technisch...

    A1-prüefig mache esch kes thema meh, ha en fahrlehrer gfonde wo mer alles omschriibt ond i denn A beschr. grad cha afordere!

    aber thema welle töff esch emmer nonig klärt: ha do mol be eim sonen testfahrt als sozius gmacht ofere 600er gixxer :winking_face: gfallt mer sehr guet, aber i frooge mi öbis mer cha leischte...

    en anderi variante esch d'prüefig ond de grondkors zmache of mietmaschine vo mim samschtigs-arbetgeber! wär denn halt eifach chli doof wege welli denn ke eigete töff ha...:mad:

    ond denn möglechkeit nommere 3: KTM 250 EXC Supermoto

    en sumo för 4900.-, 2takt power ond gseht minere meinig no sehr geil us...(för dasses en ktm esch ;)) als alternative zonere husaberg secher gönschtiger...

    nochteil: tankvolume, benzin/öl direktmischig, immer illegal onderwegs (well offe), komfort ned vorhande, muesmer en andere helm ond stefel chaufe, cha ned of d'rennstrecki (wasi mol no vorgha ha), nome chorzstrecke...

    vorteil: sehr spezielle töff, sehr schön gmacht, versicherig gönschtig, spass of chorze streckine...:ugly: