Alarmanlage beim Händler - alleine draufsitzen

  • ich han mal e (dummi XD ) frog:


    wenn ich z.b. amene sunntig bim händler verbifahre und de het dusse es paar occasiontöffe stah, chani denn dört druf hocke oder isches möglich, dass dr eint oder anger (falls es en türere töff isch) en alarmalag het?


    bi nämlich scho mol amene obig nachem träning näbere duke II gstange (isch voreme jahr gsi am obe spät) und de hani mi gfrogt, obi äch mite bei bis a bode abe mögti.


    drufghockt bini när nid, ha e bitz angst gha dass ev. d nachbare ufgweckt wäre falls die maschine en alarm verbout het!


    au letscht jahr bini amene spötere sunntig namitag bimene suzuki händler gsi und de het vorusse sicher 4 GSX-R's gha ( 2x 600er, 1x 750er und 1 kilogixxer) vom nöischte jahrgang. dert bini eifach mou uf d 600er ghocket, aber nur drufghocket, also nid vom ständer gno.


    gruess;)

  • jo esch guet möglech, aber es get emfall ä händler die send am sonntig ä no im lade ond erledige no züüg...aber sösch hock eifach druuf, weisch jo dassd si ned wotsch chlaue :winking_face: da get ke problem...

  • danke fitouuu;)


    hani ou scho dänkt gha dass ev. dr eint oder anger am sunntig no schnäu i sim lade chönt si.


    aber so am obe wenns dunkel isch äue när nid, düre tag isches guet müglech.


    de wirdi äue ir nächschte zit chli umehocke bide händler und uf d'uhr luege obs scho dr 30. ouguscht isch (18i :D:D)


    danke u es schöns weekend;)

  • ich mein dänk scho während de öffnigs zite wenn de händler derbi isch :wand::hmpf:


    de chasch wenigstens no grad plaudere und sooo ärnscht muesch ja dä post da obe ou nid grad nä! :face_with_rolling_eyes:

  • ich denk jetzt mal, wenn en mech e maschine dusse stah laht, werdet das sicher ned sini si!vermuetlich chundefahrzüüg...desshalb wäri da scho echli vorsichtig. ich han gar kein post vo dir irgendwie bsunders ernst gnoh. han demit eifach welle säge, dass mr extrem vorsichtig si sött, mit uf töff ufehocke wo eim ned ghöred! :face_with_rolling_eyes:

  • das bini dänk!
    i bi extrem vorsichtig bimene bike, obis jetz aluege oder obi gar drufhocke.


    es isch eher aus joke gmeint gsi..
    ich ha dermit wölle säge dass ich no es zitli mues warte bis darf töff fahre und dassi i dere zit halt mal chli zu de händler ga und mit ihne über die paar einsteigerbikes rede wo mi interessiere. falls er eis dert het, chani när ou mou drufhocke zum luege wies mir vor sitzposition passt..

  • das hani au mal denkt gha, ich gang eifach mal zu de mechs go bikes ahluege...bim zweite mech bini denn mit emene bike heigange, obwohl i d'prüefig gar nanig gha han :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face: