Nakedbike / Sportler für Beginner?

  • Hallo zusammen!


    Da ich selber Supermotard fahre und mich im Bereich Sportler und/oder Nakedbike nicht so wahnsinnig gut auskenne stelle ich die Frage mal an die Community:


    Ich hab da nen Kumpel der gerne anfangen würde Moped zu fahren, Erfahrungen hat er bis jetzt keine. Genau das gleiche gilt für seine Freundin. Sind beide schon 25 geworden, d.h. Kat. A wäre drin.


    Ihm gefallen hauptsächlich Sportler oder Nakedbikes. Vorhin kam er mit der Frage ob die APRILIA SL 1000 Falco was für ihn wäre, worauf ich ihm dringlichst abgeraten habe, als Anfänger gleich auf ne 1000er zu steigen. 1x kurz und falsch Gas geben und am nächsten Baum klebt er wohl.... nene... deshalb: kennt jemand von euch einen Sportler oder eine Nackte, die von der Kubikzahl und PS Leistung für eine/n Anfänger/in OPTIMAL wäre?


    Besten Dank jetzt schon.


    Gruss Dirty!

  • Also wen man von Sportlern spricht, denke ich dass sogar eine offene 600er für einen frischen Anfänger zu gefärhlich... Also auch da kannst du mal falsch Gas geben und du klebst am Baum...


    Wenn ich ihn wäre, würde ich mit einer gedrosselten 600er Anfangen und dann je nach gefühl nach einer gewissen Zeit wieder aufmachen lassen. Das merkt er dann selber wanns so weit ist.

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(

  • Epi


    das ist in etwa das was ich auch gedacht habe. Danke für die Bestätigung. Nur bring mal jemanden bei, der sich einen Supersportler in den Kopf gesetzt hat davon ab.


    Seine Freundin (ebenfalls noch nie gefahren) würde am liebsten ne offene Ninja kaufen. *kopfschüttel* Dementsprechend muss er natürlich auch einen Sportler haben.


    Also ich bin zuvor 2 1/2 Jahre 125er (SuMo) gefahren (auch das hat gereicht um mir den Flügel zu brechen) und bin jetzt seit letzten August Besitzer einer KTM Duke (50 PS, 160 km/h Spitze) und bin der Meinung obwohl ich schon Motorraderfahrung habe, das reicht für mich locker.

  • ich bin der meinung, dass wenn man langsam anfängt und nicht gleich übermütig wird, kann man gut mit einer 1000der anfangen. ein bisschen begabung sollte natürlich auch vorhanden sein. ist hald immer ein bisschen individuell.


    aber wenn er nicht zu übermut tendiert und seriös mit der maschine trainieren geht und auch die kurse absolviert, denke ich kann man eine 1000der nehmen.


    bei frauen ist das ein wenig anderst, rein schon vom gewicht der maschine her.... :confused_face:

  • Also be mer stoht nächscht johr ä e maschinewechsel a ond i be mer ietz am öberlegge, wases denn söll werde...mis budget esch öpe 10'000.- woni wett ond cha usgeh...ietz esch halt eifach d'froog wases denn söll si!


    i ha do mol e chliini uswahl a maschine womer wörde gfalle bzw. i mer chönt vorstelle si z'fahre, alli natürlech drosselbar of 34 ps...


    ducati monster 620
    ducati multistrada 620 :ugly:
    husqvarna sm 510
    husqvarna sm 610
    ktm 690 smc
    ktm 660 lc4 SW (do die "prestige"..)
    ktm 640 sm
    ktm 950 sm (oh ja, gets met 34 PS ;))
    kawa zx-6r ab bj 05
    600er gixxer ab bj 06
    r6 ab bj 2005 (die met de usd-gable)
    honda hornet 600 ab bj 2003 bes 2007
    yamaha xt 660 x
    suzuki dr-z 400 sm


    s'iisatzgebiet vo dere maschine sötti alltag sowie wochenend/fiirobe-heize si...
    d'ktm 950 gfallt mer sehr, aber det weissi ned wies usgseht met de versicherigs-/onderhaltschöschte...velecht weiss öper meh dröber?


    sösch scho mol danke för alli antworte wo inechöme!

  • Zitat

    Original von yzf-r108
    ich bin der meinung, dass wenn man langsam anfängt und nicht gleich übermütig wird, kann man gut mit einer 1000der anfangen. ein bisschen begabung sollte natürlich auch vorhanden sein. ist hald immer ein bisschen individuell.


    aber wenn er nicht zu übermut tendiert und seriös mit der maschine trainieren geht und auch die kurse absolviert, denke ich kann man eine 1000der nehmen.


    bei frauen ist das ein wenig anderst, rein schon vom gewicht der maschine her.... :confused_face:



    Ganz ehrlich gesagt... In der zwischenzeit habe ich mich völlig daran gewöhnt. Doch als ich auf meiner 650er gedrosselt angefangen habe war ich schon fast ein wenig beängstigt wie viel Power dahinter steckt. Und diese Power reicht völlig aus um erst einmal genug lang spass daran zu haben.


    In diesem Fall kann er sie ja jederzeit wieder öffnen da er bereits 25 ist.


    Und das wegen übermut und mit Köpfchen fahren ist ja so eine Sache... Ich dachte auch immer ich sei genug seriös und anständig. Ich fahre bald seit 5 Jahre Auto und habe noch nie eine Busse gekriegt oder mich irgendwie dumm im Verkehr verhaltet.


    Daruas habe ich geschlossen dass es mit dem Motorrad auch so sein wird... Denkste... :face_with_rolling_eyes:


    Das Motorrad zieht dich einfach dazu mal richtig Gas zu geben. Und auch wenn dein Kopf nein sagt, dann kommen die Eier und das Testosteron und du merkst wie die Hand am Gas dreht ohne dass du es bewusst wolltest :grinning_squinting_face:

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(


  • Hmmm... hesch würkli cooli töff drunder. Ich würmers guet überlegge. Und z.B. Probefahre. Das wird dir denn d'sicherheit gäh bim Kauf.


    Trotzallem... Was het das mite Frag vom JimmyK z'tue??? :grinning_squinting_face::face_with_tongue:

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(

  • Zitat

    Original von Fitouuu
    s'iisatzgebiet vo dere maschine sötti alltag sowie wochenend/fiirobe-heize si...
    d'ktm 950 gfallt mer sehr, aber det weissi ned wies usgseht met de versicherigs-/onderhaltschöschte...velecht weiss öper meh dröber?


    dVorteil wo e 950er miner Meinig nah gegenüber enere 690er hät isch dass sie es guets Stuck meh Leischtig hät unds drum bis öppe uf 150 rächt zügig vorwärts gaht und das sie uf längere Streckene komfortabler isch. Bloss sind das Sache wo bi dine Aforderige(relativ churzi Streckene und drosslet) absolut belanglos sind. Ich würd dir darum ehner vo de SMs uf dinere Liste rate, am ehnschte zu de Sugi, die gaht wahrschinlich am wenigste is Gäld.

  • Zitat

    Original von Epimenides
    [quote]Original von yzf-r108
    Das Motorrad zieht dich einfach dazu mal richtig Gas zu geben. Und auch wenn dein Kopf nein sagt, dann kommen die Eier und das Testosteron und du merkst wie die Hand am Gas dreht ohne dass du es bewusst wolltest :grinning_squinting_face:


    schön gseit epimenides..aber es isch d realität!
    solang nid ufem töff hocksch, chasch seriös si.
    sobaud kes outo vor dir hesch ziesch chronisch am gashane..obwous nid nötig wär:D

  • Zitat

    Original von Epimenides
    Hmmm... hesch würkli cooli töff drunder. Ich würmers guet überlegge. Und z.B. Probefahre. Das wird dir denn d'sicherheit gäh bim Kauf.


    Trotzallem... Was het das mite Frag vom JimmyK z'tue??? :grinning_squinting_face::face_with_tongue:


    Jo ebe grondsätzlech öb sportler oder sumo, also eifach ned för ne afänger ond halt no drosslet... :evil2:


    €dit: sorry, d'froog esch jo gsi naked oder sportler, naja, velecht machi no en eigene thread uf! :grinning_squinting_face:


    Zitat

    Original von Chromopila


    dVorteil wo e 950er miner Meinig nah gegenüber enere 690er hät isch dass sie es guets Stuck meh Leischtig hät unds drum bis öppe uf 150 rächt zügig vorwärts gaht und das sie uf längere Streckene komfortabler isch. Bloss sind das Sache wo bi dine Aforderige(relativ churzi Streckene und drosslet) absolut belanglos sind. Ich würd dir darum ehner vo de SMs uf dinere Liste rate, am ehnschte zu de Sugi, die gaht wahrschinlich am wenigste is Gäld.


    S'problem esch ebe dassi of de sugi mol droff ghocket be ond si mer ned gfalle het, also i has scheisse ongmüetlech gfonde...i mues mol of d'950er hocke, aber i weiss halt ned öb ich mer scho e 950er cha leischte weg de versicherig ond stüüre etc...
    aber sösch esches e guete töff oder?

    Einmal editiert, zuletzt von Fitouuu ()

  • also e 1000iger zum afo isch so odr so nöd s'richtige au wemmer sich seriös git :winking_face: vor allem bi dä 1000iger wo sehr agressiv unne use sind langed halt eifach nur echli zviel gas bim kurveusgang odr en nüsser gfolgt vomene fescht handzucke und schwupps bisch im gmües :winking_face: am afang muesch dis glichgwichtsgfühl trainiere und kupple und schalte. es isch halt eifach keis velo :winking_face: wennt das mal einigermasse gmastered hesch chasch di a die überflüssig leischtig vomene sportler mache :winking_face:


    abr 600er isch sicher einiges weniger schlimm als e 1000iger jez nachdem i fascht alles gfahre han was umme isch :winking_face: i würd abr trotzdem au empfehle drossled azfoh, wemmer einigermasse begabt isch het mrs nach 3 mönät dusse und chan sie uftueh, wenn mr nöd begabt isch die vorgschlagene 2 jahr :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

    Einmal editiert, zuletzt von Hypi ()

  • Zitat

    Original von yzf-r108
    aber wenn er nicht zu übermut tendiert und seriös mit der maschine trainieren geht und auch die kurse absolviert, denke ich kann man eine 1000der nehmen.


    bei frauen ist das ein wenig anderst, rein schon vom gewicht der maschine her.... :confused_face:


    als erst be ech au de Meinig vo de meiste. Drosslet afange gnüegt förig. Zersch chli dra gwöhne nor no of 2 Rädli unterwägs zsi. Ufmache esch jo nochher no die chlinst Sach.


    Vowäge Fraue. Mini 6er esch grad so schwer wie en 1000er wenn ned sogar no schwerer. Ond vorallem dänk ech chöntet die meiste Fraue vorsechtiger omgoh met de Leistig vonere 1000er als en Maa, vorallem als Afänger. Aber gförlech esch es so oder so. Ond öb Maa oder Frau spelt schlossäntli ned wörkli en Rolle.

  • hey DeepZone, isch kenn ahgriff gegeüber fraue gsi!! :confused_face:


    ich denke nur, dass enere frau schneller mal de töff umkipped als amene maa. dä maa chan dä fehlgriff evt. no mit sinere kraft korrigiere, e frau wohl eher weniger.
    Demnach wär für e frau es liechters bike für dä ahfang sicher vo vorteil....ich han ja ned vo de leischtig gredet!


    JA, ich bin dä meinig, dass fraue weniger kraft hend, aber das isch ja nüt negativs :grinning_squinting_face:


    und jetzt nomal ned zum thema maa oder frau sondern zum thema 1000ger oder chliner....ich säg jetzt eifach mal so, wenn eine dumm isch, denn git er au nach 2 jahr töff fahre mit dä drosslete, wenn er denn s'erschte mal offe fahrt us de kurve use vollgas und es verschmiert en...evt. sogar no schneller emal, will er meint ja es chunnt sowieso nüt!
    hingege wenn er vo ahfang ah weiss, er het zünftig saft zwüsched de bei, denn fahrt er am ahfang sicher grad mit respekt und vorsichtiger..


    aber ebe :mad:

    warum kämpfen, wenn ich weiss, dass ich gewinne :face_with_rolling_eyes:


    Just a dream

    Einmal editiert, zuletzt von yzf-r108 ()

  • Ech muess glaub ufpasse was ech schriibe... ech has jo nie als agreff gseh. Also keis Prob... :smiling_face:


    Aber wärs ned besser wenns de Töff scho im Greff händ ond den die voll Leistig händ, weder wenns serst mol ofem Töff hocket ond bös gseid noni mol wössed wies öberhaupt om Korve sötet cho?


    Jetzt nomol en Schrett zrog...am beste wärs jo sowieso met mene 125er. Die händ zom afange usreichend Leistig, send sau liecht ond meistens au eifach zom handhabe. Ond sie send metlerwile verfluecht gönstig ond mer chas ohni schlächt gwösst schnell mol weder abgäh. Ond es tuet eim ned weh fals mer den glich mol ablid.

  • Also ich bin defür dass mer mit em Velo aafangt, zum mal wüsse wies isch uf 2 Redli.
    denn es Töffli, denn weiss mer wie sich en Motor uf 2 Redli aafühlt. Denn sött mer 2 Jahr e 50er (<45km/h) näh zum sich as Schalte gwöhne. Mit 18 uf jede Fall 125ccm, denn erfahrt mer scho mal echli höcheri Gschwindigkeite. Denn, mit 25i sicher zerscht no 2 Jahr 34PS 600er zum sich as höchere Gwicht gwöhne (aber jaa kei Supersportler, das isch z tüür wenn si umgheit...). Denn chamer si evtl. uuftue, obwohl ja 34PS eigentlich langet. Und denn, wemmer seehr vernünftig isch, chamer vllt e 1000er riskiere. Voruusgsetzt mer isch denn nonig a Altersschwächi gstorbe...

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

    2 Mal editiert, zuletzt von Boo ()