suzuki B-King

  • Hat jemand schon eine Suzuki B-King? Ich will mir eine kaufen,hat jemand schon erfahrung damit?

    BMW R 1200 GS :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

  • War sie testfahren am Samstag (siehe Thread: Suzuki Test Tage). Geiles Ding...bin neidisch auf jeden, der sie hat. Viel Spass damit!

    Und immer daran denken:


    gummierte Seite nach unten, lackierte Seite nach oben !

  • Chline Tipp vo mir wenn si chli günstiger wilsch ga.


    Gang mal bim Ralf vom "Bike and Custom Corner" verbie. De het mer grad letschti verzellt er heg en Deal mit Suzuki DE das er die billiger bechunt.
    Er baut sie für d`CH zuälassig um, tut sie vorfüäre und chunsch glich na billiger wegg als wenn sie da ide Schwiiz bim Verträter kaufsch.


    Bike and Custom Corner Ralf Kany
    Badenerstrasse 122
    5466 Kaisterstuhl / AG
    Switzerland


    Gruzz Chrigi

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!


  • da chasch grad so guet zu de andere iischlägige direktimporteure gah...


    und wend mal irgend was uf garantie hesch, chasch zimmli druff gah das bi de händler immer a 2ter oder 3ter stell chunnsch mitme direktimportierte...


    d'frag isch... öb sich da lohnt für 2 3 oder 4 mille...

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Kenschen ja garnid! Denn tuän nöd eifach so was behaupte!!! :mad:


    Ich bin sit über 4 Jahr bi im und han na nie lämpe gha mitem!! Bin hochzfriede mit sinere Art und de Arbet woner macht. Prislich ischer (minere Meinig na) sowiso de beschti i mim nöcher Umfeld.

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • ou michi...


    han ja gar ned gseit wirsch mit dem problem ha... sondern:


    wenn du bi dem heinz en direktimportierte chaufsch und du zum bispil im bündnerland e garantiearbet wettsch usfüehre lah, den chasch zu 99% druff gah das ned bevorzugt behandlet wirsch wie wend e schwiizer modell hesch. und das isch ebe leider fakt.


    wenn du bim heinz was uf garantie was wettsch mache lah, den hoff ich doch sehr das er dich den au bevorzugt behandlet.

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • ach soooooooo nüüüüüüt für unguät gell!!!!


    ja das isch natürlich so... aber für so fäll gits a zum glück e Versicherig wo der de Hobel chunt ga hole. :grinning_squinting_face:


    PS: Bin denn de Chrigi!!!!! Nüt dumms michi :mad::mad:

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

    Einmal editiert, zuletzt von Chrigi ()

  • Zitat

    Original von Chrigi
    ach soooooooo nüüüüüüt für unguät gell!!!!


    ja das isch natürlich so... aber für so fäll gits a zum glück e Versicherig wo der de Hobel chunt ga hole. :grinning_squinting_face:


    PS: Bin denn de Chrigi!!!!! Nüt dumms michi :mad::mad:


    höh? du lahsch din hobel vo de versicherig repariere wenn z.b. e liechtmaschine am ranze isch innerhalb vo de garantieziit?


    geili versicherig:D


    ou sorry michi... äh chrigi :winking_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • :böse::face_with_rolling_eyes:
    da hesch mal wider was falsch verstande. Sie chunten nur ga hole... also wenn de mir verreckt oder ich en falde baue.... denn musen nid i irgendeme chuädorf repariere la..... weisch wini mein???

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • lol... alles klar... jetzt setts glaub en jede begriffe ha...


    wider zrugg zum thema :grinning_squinting_face:



    bin sie überigens am samstig au probegfahre. find sie recht knackig, aber s'gwicht merkt mer halt scho bim rangiere, kurve wechsel etc.


    aber isch ganz netts ding. Im gegesatz zu de 1250er bandit woni au na gfahre bin, e richtig sportlichs agressivs mopped.

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Zitat

    Original von maini
    aber s'gwicht merkt mer halt scho bim rangiere, kurve wechsel etc.


    Hmmm.. genau das het mi mega positiv überrascht gha. Han si rächt wändig empfunde.
    Und öb en Töff bim rangiere schwer isch, isch mer sowas vo egal. Fahre mues er :winking_face:

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur