aber ke Schwarz-Matti
Guet, min nöchschte wird Orange, aber auto def. schwarz-matt
@Topic: Wenn de Lack no guet isch, de lahnen so, suscht mach sie sideschwarz
aber ke Schwarz-Matti
Guet, min nöchschte wird Orange, aber auto def. schwarz-matt
@Topic: Wenn de Lack no guet isch, de lahnen so, suscht mach sie sideschwarz
Fabri, weiss etz nid ob dir das gfallt aber es gid da scho rein Marketechnisch en gueti farb för din töff:
[Blockierte Grafik: http://glamgirlcars.com/wp-content/uploads/2007/07/british-racing-green-mini-cooper-s-small1.jpg]
und zwar mit goldige felge und zierstreifli... gäb sicher no öbis schöns.... und vorallem edels... hie und da en union jack druf.. und fertig isch s GB mobil
@Day-Day
Das esch aber kei Engländer sondern en BMW
Epimenides
Ech wörd ne glaub so lo.
1. Nor wellt es gueds agebot hesch, muesch ne jo ned grad andersch abisle lo.
2. Die ander Farb cha der jo au ned gfalle.
also so lang de lack no einigermasse guet esch ond der gfallt, wördne losi.
aber soscht, schwarz glanz met schwarz matte parts
ZitatOriginal von Peak
@Day-Day
Das esch aber kei Engländer sondern en BMW
schön wärs... aber leider ischs sone scheiss Chrysler/Tritec schissi... Grauehafts motörli... Aber es schöns Kompressor surre im ohr
Bin heidefroh dass etz mal en aständige Motor dine isch, muesen mal go teste...
BRG British Racing Green wär na e geili farb für e engländerin
( Ich bi farbeblind, also wenn de mini brg isch, de entschuldige ich mich jetzte schomal )
ZitatOriginal von Cedi
( Ich bi farbeblind, also wenn de mini brg isch, de entschuldige ich mich jetzte schomal
)
entschuldigung isch agno...
weisch du öberhaupt wie BRG usgsehd wenn du farbeblind bisch? ernsthaft...
ZitatOriginal von Cedi
( Ich bi farbeblind, also wenn de mini brg isch, de entschuldige ich mich jetzte schomal
)
Jep Cedi, hesches genau troffe...
Aber ä Frag hani doch no... Wie willsch du wüsse dass BRG geil usgseht wenn du Farbeblind bisch??????
hahahahahahahhahahahaha Day-Day
Das isch scho fast beängstigend dasmer grad s'gliche denkt hend
LOL...
Telepathie oder was?
ZitatOriginal von Day-Day
LOL...Telepathie oder was?
Ja gäll
BRG gseht für mich eifach meh nach brun us, bi rot-grüen farbeblind
Aaaaaaaalso... ich han mich entschiede !
Ich lahnen so wiener isch
Vorne ade Verschalig, grad underem Lenker lahni aber zwei chlini Teil schwarz glanz Lackiere. Die Teil sind nöd geg usse, sondern lueget geg de Lenker ufe. Die sind jetz so beschisse grau matt...
Und d'Rücksitzabdeckig lahni nomal gelb lackiere. Die ischmer ebe mal am Bode gheit und isch volle Hick und Chrätz.
Und im Daytona Forum hani grad nomal öpis gseh woni mache mues Das Tacho het ja so beschisseni Lämpli drin... So es hässlichs grüen-brun... die wetti jetz mit blaue LED-Lämpli ustusche. Seg 10 minute arbät und gseht einiges besser us.
Epimenides
Chasch die Chratzer ned lo use poliere? Es esch eifach so, dass wenner d Farb ned 100% trefft, denn gshds no schlächter uus als met de Chratzer. Ond wenn de d Abdeckig nor ganz fiin en anderi Farb hed =
Nor so als tipp vo eim wo's au scho erläbt hed
ZitatOriginal von Peak
Epimenides
Chasch die Chratzer ned lo use poliere? Es esch eifach so, dass wenner d Farb ned 100% trefft, denn gshds no schlächter uus als met de Chratzer. Ond wenn de d Abdeckig nor ganz fiin en anderi Farb hed =Nor so als tipp vo eim wo's au scho erläbt hed
Nei nei, ebe nöd... Das sind so tüüfi chrätz und vorallem ade egge wos Hick gäh het. Da gaht nüt mit poliere.
Und die Farbe hend ja Code (ich han de Code) und mer chan d'Farb eso bstelle oder mische lah. Also sötts kei problem si...
ZitatOriginal von Epimenides
Und die Farbe hend ja Code (ich han de Code) und mer chan d'Farb eso bstelle oder mische lah. Also sötts kei problem si...
Code isch guet und rächt... Aber din Töff isch ja nid früsch us de fabrik und hed scho einigi stunde mit de sunne und de witterigsbedingige sich müesse usenandersetze. Sprich, de lack schaffet und isch ganz sicher nüm de glich wie woner früsch gsi isch. D frag isch wie stark d abwiichig isch... Aber en guete lackierer sett das anebringe, problemlos... Gasch eifach verbii, muesch warschinli nid mal de RAL oder was au immer Code aageh.
Greetz