125er - Was gibt es so alles für sportler?

  • das miter Z 750 drosslig het sich erledigt:


    http://www.motoscout24.ch/AS24Web/MotoDetail.aspx?wl=1&lng=ger&id=90554&from=list&qs=from%3dMotoSearch%26make%3d1253%26modellike%3dZ%2b750%26cur%3dCHF%26ccmfrom%3d500%26ccmto%3d750%26zipcountry%3dCH%26total%3d28&page=1&row=9&navpos=40#


    das isch jetz mal es nakedbike wo mir gfallt (muess nid orange si, fingi aber glich na sexy!:D)


    ich fröi mi scho mega und cha chum meh warte bis i 18 bin!
    ich cha jo scho 2 LFU ufs mol beantrage oder nid?
    will ich wirde sofort d outoprüefig welle mache! aber
    wott ou no die saison es paar töffe ga probefahre mitem LFU für A-

  • jo chasch beidi beaträge, hani au so gmacht, choschtet eifach jede einzeln 85.-

  • PS: ich han jetz doch no ändlech nach laaanger suechi de bitrag wäge dere "falte im Läder"-gschicht gfunde:
    sorry bösci dass ich dich "verdächtigt" han x)
    wo ich das letscht jahr gläse han hets mi scho es bitzli "schockiert" und darum ischmer das i sinn cho


    es isch dr 6. bitrag uf dr 3. site (vom neeri)
    http://www.toeff-forum.ch/thread.php?threadid=3108&sid=&page=3

  • ja du chasch ohni problem zwei lerfahruswies beaträge. allerdings muesch bedenke, dass de für de töff nach 4 mönet scho wieder ablauft, wennd nüd de grundkurs vo 12stunde; respektive wennd scho d A1 prüefig vo 6 stunde machsch. und für de bruchsch ja denn en töff. das heisst du muesch der entweder eine miete oder halt schnell probefahre und dich denn entscheide und sofort zu somne kurs amelde.


    well susch isch der grad schomal der erscht uswies abgloffe. wenn denn nomal eine verplämperlisch bechunsch nüd so schnell wieder eine über oder machsch es verchehrspsychologisches guetachte. (söll scho vorcho sii da im forum)



    *edit*


    was en LF choschtet scho 85stutz???? die nehmeds aber mitlerwiile au bi de lebige...hoppla. woni das gmacht han hets no 40 koschtet und das isch nonig soooo lang her

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • jo wenn die so blöd sind und jede lfa einzeln schicked und denn d rechnig für jede lfa auno einzeln schicked choschtet allei s schicke schomol 4.-

  • so..jetz schribi vo mim pocket pc us..also uf kei Fall uf d rächtschribig luege..;)
    ehm DonBosco
    meinsch jetz dassi nur no 6h kurs muess mache da ig scho di zwöi grundkürs ufem roller gmacht ha?
    oder muessi uf jede fall 12h mache?


    merci und guet nacht für die wo grad gö go penne!
    tchaoo

  • merci;)


    ha hüt no chli ufem occasion markt gluegt wie vil dass so 600sportler choschtet wo so 2-3-jährig sind!
    d kawa Z 750 gfallt mer sehr. es isch eis vo de einzige naked bikes wo mir gfallt, wöus so e böse blick het und sehr sportlech, modern und e bitz "kantig" usgseht!


    jedoch wär für mi es muss bir Z 750 de bugspoiler (nennt me doch so oder?).
    meine dä unde grad hingerem vorderrad..ähnlech wies d ktm superduke het!


    das macht si no bissiger im ussehe und ich wett scho es möffli wo sehr sportlech und jung usgseht..


    de komfort wird sicher besser si ufere Z 750 und de wirdi die wuche, wenns nid grad wider bis am friti dureschiffet;(, zum kawa händler do bi mir go und mou uf die Z 750 hocke!


    denn heissts halt abwarte und 18i wärde..


    wie wär öii meinig zure drosslete Z 750 zum istige?
    i würd se uf jede fall es paar johr bhalte und i ha jo jetz eh no ke ahnig wie extrem mir när ds würkleche töff fahre gfallt und wie ig zit derfür finge!
    aber i glaube i bi scho rächt verbisse i dä sport :grinning_squinting_face::smiling_face_with_horns:


    2-jährigi Z's hani so für 8'000 bis 12'000 gfunge..je nach däm ob si original sind oder no es paar umbaute!


    gruess

  • also wenn e alti Z750 chaufsch, denn findi das guet :smiling_face:


    Aber wenn die neu wotsch und den usgrechnet au na in Orange findi das beschisse, die chauf ich mer nämli xD  :face_with_tongue:



    Es gebti asuschte na ander ( CBF 600 ) wo öppe gliiich sind resp. ähnlich wie d'z750 ( aber vorallem billiger ).

  • ja also oragne muess nid si..aber si isch sexy mol!


    jedoch gfallt mer e honda (ob jetz hornet oder was ou immer) und ou e cbf nid würklech..
    wi gseit, ha nid so gärn naked bikes, usser wenn si sone aggressivi moderni jungi^^ streetfighter optik hei:D..also dermit meini e nöieri Z 750 mit bugspoiler (ohni gfallt si mer scho wider weniger..es fählt halt öpis i mine ouge..isch zu rund när unger nache:D)


    aber i wirde eh im ouguscht de B und A- uswis beatrage und de fahri mou outo (wirde de scho eis ha..do bruchi kes eigets..ha no e brüetsch und e vater wo gärn schöni outos het:D) und de wirdi eifach probefahre und so witer bis i sicher bi obi jetze supersportler (favorit GSX-R) oder e naked (fascht di einzig womer gfallt Z 750 haha) wird..


    ehm..sind alli naked bikes e so schwär? (klar isch jetz e 750er kei 600er..)


    Z 750 : 207kg!!
    ZX-6R : 167kg (grad 40 weniger)
    Gixxer600: 163kg
    Bandit: 215kg!


    sattelhöchi isch ufem blatt öpe ds gliche (810mm bzw 815mm)


    kaufsch si scho gli dini kawa?
    lohsch si original oder tuesch no "Z 1000 optik" (was isch das genau?) und e bugspoiler etc dra?


    und ebe, wenni denn ändi ouguscht ersch 18 wirde choufi ds bike wohl ersch im märz 09 oder so..denn findi sicher e geili Z 750 vom 06 /07 fürne guete pris..


    oder chaufet ihr öii bikes im herbst?

  • so..i bi hüt churz ds aegerten bim Kawa händler gsi (Graf) und hami chli über d Z 750 erkundigt.


    si gfallt mer würklech mega. är het gmeint dassi kei problem segi zum istige und dassi ds gwicht nid würklech wirde gspüre.


    är het 3 stk gha dert und eini isch scho es bitzli verschönert gsi:


    bugspoiler lackiert (519.-)
    windschibe (160.-)
    scorpion uspuff (950.-)
    nummere halter und belüchtig (140.-)
    und no es paar sache meh


    si isch öpis über 15300 gsi (inkl. ABS) und er würd mer so eini empfähle.


    ha ihn no gfrogt ober textil oder läder empfiehlt uf d Z 750.


    dänn bini zimlech überrascht gsi!
    är hetmer sone gore-tex kawasaki jacke zeigt (textil) mit projektore usw.


    vilcht findi die no uf dr kawasite oder so.
    är het gmeint, dassi für d usrüschtig +- 1000.- muess rächne..
    när hani ihn gfragt ober jetz jacke & hose meint..aber är het gseit "alles"!!


    also wohl schue, hose, jacke händsche..
    helm wär ja unmüglech!


    also ich rächen jetz für mich e tusiger für Hose & Jacke (würd e textil 2- teiler irgendwie vorzie solangs würk gueti quali isch!) und denn no e tusiger füre helm (~500.-) händsche (~200.-) und stiefle (~300.-).


    wär nid würk e gueti usrüschtig woner do äue gmeint het für 1000 franke!?


    oder wie sind suscht so markechleider (nid dainese, held, spidi & co sonder suzuki, kawasaki etc)?


    gruess und e shcöne sunnige zischti:D:D
    mega wätter:D


    edit:


    do chuntmer no grad e frog i sinn woni scho lang wett froge:


    die sturzpads (au ufem bild obe ds gseh),
    wie guet schützed die dr töff?
    agno är gheit um usem stand oder bi <30 km/h..wird da d verschalig viel schäde ha oder isch dr bodekontakt fasch nur mitem sturzpad vorhande und d verschalig blibt verschont?

  • du stellsch eifach z'vell frooge...;) nei seich!


    aaaaaalso: 1000.- för die ganz usröschtig chasch vergässe! för da bechonnsch wied scho gseit hesch öpe e helm, händsche, stiefel plus eventuell no e nieregort...


    1000.- för nes textilkombi esch ok, aber i wörd mer wenni de wär öberlegge öbd ned gliich es ledrigs wotsch, well de schotz esch halt eifach scho besser...


    die suzuki, kawasaki, ktm etc. sache send je nochdem in ordnig, aber i weisses ä ned gnau...die chleider werde eh ned vo suzuki oder kawa oder ktm selber hergstellt, sondern ergend vomene hersteller in lizenz produziert ond denn verchauft suzuki etc. die wiiiter...


    die einzig usnahm esch bmw motorrad-bechleidig, die hend es eignigs entwickligszentrum ond mache sehr gueti ware, eifach ned grad billig...


    sösch e marke woni no cha empfehle esch ixs oder arlen ness...


    €dit: d'storzpads send genau för da wod gschrebe hesch ond brenges scho (för d'mito leider ned erhältlech :()

    Einmal editiert, zuletzt von Fitouuu ()

  • hhehe..thx fitouuu


    i weiss i stelle (zu?) viel frage X)..
    mag halt nüme warte bis ig 18i bin :grinning_squinting_face:


    bin au no bim Honda händler gsi
    d hornet cha minere meinig absolut nid mitere Z 750 mithalte, weder optisch no pris/leistig verhältnis.


    au wenns nid i thread passt:


    ihr kenned sicher "töff bekleidig" (http://www.toeff-bekleidung.ch/) !?
    grad bi mir ir nächi (Ipsach) hets so eine..
    dänke wär nid schlächt für töffkleidig ds poste, oder chaufet ihr se fascht alli in DE wos billiger isch?


    und ebe, chaufet ihr de töff im herbst oder afang jahr?
    zurzit gits nüm viel ufem occ.-markt!


    MERCI @ ALL..:)
    i weiss i bi asträngend :grinning_squinting_face:

  • also för töffbechleidig gets halt de moto mader in oberentfelde im aargau (waaaaaas? ah jo, i schaffe det am samschtig ;), sorry för d'werbig...aber i wott mi lohn no öbercho endi monet :D), wo halt IXS, dainese, bmw, ktm powerwear, belo (günstigi eigemarke), spidi, daytona ond prexport verchauft...
    sösch gets no de polo, aber det hesch halt ned so vell uswahl...ond de hippo z'birmestorf...


    ond chauf din töff ruhig im oktober oder november...ond wennd denn nüt fendsch denn halt im früehlig...ich werde ä denn verchaufe ond chaufe...s'problem esch de halt eifach dassd ned grad sofort chasch fahre...sondern muesch warte beses weder warm werd...

    Einmal editiert, zuletzt von Fitouuu ()