Aprilia RS250

• servus mitenand

was isch eigentlich mit de rs 250 passiert ?? es git kei einzigi meh zum chaufe !!!!

das sie nümme produziert wird, ischmer klar....

aber occassion isch au nix ume...... chame die gar nümme iilööse ide schwiiz ??

grüssli

• Das mit dä RS 250 han ich mi au scho gfrögt.
    Ha au no niä eini uf dä Strossä atroffä.
    Glaub das hät mit dä Abgasvorschriftä ztuä, bi mir aber nöd sicher.

:smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

• Die chasch nid ilöse i ha mau dr Aprilia-Vertreter gfragt.

Angersits hani scho mau e NSR250 gse :confused_face:

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• Jo d Aprilia RS 250 hät mi au entressiert. Aber we du ha au ech fest gstellt, dass mer die e de Schwiz ned öber chond.
    Das met de Abgasnome chan ech mer guet vorstelle. So we ech ghört ha, sölled jo bes glaub 2008 kei 2Takter me döfe i glöst wärde. Vo wäge Abgas ond so.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Be jetzt grad no bemene Mech gsi. Dä hed gmeint, dass d Aprilia RS 250 e de Schwiz ned zueglo seg. Aber wenn mer eine em Dütsche met de ORIGINAL-Papier chaufe wördi, söttis ohni grosse Ufwand mögli si, die e de Schwiz i zlöse. Aber äbe. D Original Papier ond ned die vom TÜV!

Ond das met kei 2-Takter me esch au nüd. Soland d Abgasnorme ighalte wärded, chamer mache was mer wot. Mer send jo schliesslech ned en Amerika.

• bi de auto isch es ja so, dass d' abgasverornige vom jahr vo de erschtzuelassig gilt. ich nime aa, dass das bi de töff au so isch.
    und ich han scho suzuki rgv 250 xeh, also zweitakter gits glaub scho no.
    und in amerika gits wahrschiinlich so öppis wie abgasverornige gar ned.

Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

• Abgasverornig en Amerika esch e ganz e komischi sach. Die lönd alles of d strosse osser 2-Takter. Aber dass es 4-Takter ged wo me Abgas usstossed als en 2-Takter entressiert die ned :W

• naja typisch busch-land halt...... si sowieso komischi lüt :face_with_rolling_eyes::face_with_rolling_eyes: da simer canadier scho wieder vil sympathischer :grinning_squinting_face: