ersten bilder
-
-
-
bis ich min töff mu vorfüere sinds den scho wieder legal hehe
-
Zitat
Original von SERVER
bla bla bim vorführe wirsch de du wieder jammere oouuu sie händ mi nid düregla
bim vorführe chame das entferne
-
a de neue 10er isch so cool, dass mer im "grüene Bereich" ufem tourezähler chan fahre
dini kawi isch cool gmacht, aber i de grundform bilbt si halt ned schön.
-
Öhm, mou e blödi frog. De töff bruch doch gar kei Blenker oder?
Auso ig ha a minere KTM nie dra gha ond ha nie Problem becho. Ha haut eifach emmer ergendwie Zeiche müesse gäh (Händli oder Fuess).Ah jo, gseht geil us dini Kawa
-
Das isch wider mal de bewiis deför dass schwarz au es hässlichs äntli guet chan lo usgseh...
Find sie geil... Bis uf das wo sowieso no gänderet wird...
und hey, dis schutzbläch hine isch immerno riesig trotz chürzig... wie hed au das usgseh wos no lang gsi isch
-
no viel länger........... hehe min mech isch ja de geilscht, jetzt het er en scorpion im carbon look bstellt, somit hani mal chöne de sound checke, und da ich mich nid ha chöne entscheide ob ich de carbon oder de de silbrig sölli ne, bstellt er jetzt no de silbrig und den chanis live gse und mich entscheide, de ander bhaltet er den eifach für sin showruum..
mal ganz was anders.. hüt heti doch scho fascht wieder en lieferwage vo de siite küsst!! bi slidend ufem vorderredli im stoopy anem verbi cho ha sis heck grad mal um 10 centis a mir verbie gse ga... hurere glück gha..
-
wärsch eifach selber schuld gsi
-
isch leider so wen mer i eine ine tätscht obwohl er es völligs unsinnigs manöver gmacht het.. na ja isch ja nomal guet usecho..
-
-
Lääääääääääck du mir... die Szene hani gar nüme in erinnerig gha...
Das bewiest grad nomal, wie schlecht de Film isch. Wie chamer eigentli bloss so sache mache???
Aber Metallica rockt eifach nach 30 Jahr immerno
-
Zitat
Original von Labyrator
no viel länger........... hehe min mech isch ja de geilscht, jetzt het er en scorpion im carbon look bstellt, somit hani mal chöne de sound checke, und da ich mich nid ha chöne entscheide ob ich de carbon oder de de silbrig sölli ne, bstellt er jetzt no de silbrig und den chanis live gse und mich entscheide, de ander bhaltet er den eifach für sin showruum..mal ganz was anders.. hüt heti doch scho fascht wieder en lieferwage vo de siite küsst!! bi slidend ufem vorderredli im stoopy anem verbi cho ha sis heck grad mal um 10 centis a mir verbie gse ga... hurere glück gha..
momol gseht guet us dis töffli.... ach ja din mech isch dä martin gäll?!
-
Zitat
Original von Stephan
momol gseht guet us dis töffli.... ach ja din mech isch dä martin gäll?!
ja eh bisch au bi ihm?
-
Zitat
Original von Epimenides
Aber Metallica rockt eifach nach 30 Jahr immernoUndzwar mit churze Haar... *piesak*