Bridgestone BT-016

  • Ig ha e Frog bezöglech de Gommis (nei, ned die komische lange Loftballön...)

    Ond zwar bruch ig för mini Z1000 vore ond henge en Neue. Ig ha me jetzt, näbem Pilot Power, ou de BT-016 is Oug gfasst.

    Het scho öpper Erfahrig met denne? So wie ig chorz gseh ha send de DonBosco ond ou de greenvr6 scho mou met däm gfahre. Send die ts'Empfähle?

    Guet bi mim Fahrstil chonts eigentlech ned so druf a, aber er sött haut scho chli meh aus eifach schwarz ond rond si (obwohl s'zwöite scho sehr wechtig esch).

    Einmal editiert, zuletzt von fippeler (12. April 2008 15:51)

  • De Kolleg het die mal druffe gha uf de Hayabuse. Im Verglich zum MPP werdets schneller warm und gümelet drumm hald au schneller abe.
    Schlecht sinds sicher nid.

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • also ich bin sehr positiv überrascht gsi vom BT016. um welte besser als sini vorgänger und würd jetzte mal behaupte, dass de mindeschtens so guet isch wie de pilot power.

    han en halt uf der neue fireblade gfahre und das isch de seriereife dete. mit anderne wort: s fahrwerch und die ganz geometrie isch sicher sehr guet uf en abgstimmt. vo demher chani nüd gnau sege, wie viel vo dem super handling vom reife und wie viel vo de neue fireblade chunt. aber zumindscht in kombination echt super.

    würd halt eifach mal usprobiere. schlecht isch er uf ken fall.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • fippeler:

    also i bi echt prutal überrascht vo dä Bridgestone.. dä pneu isch hammer.. verallem au wens mal nöd so warm isch, dä hät eifach immer gripp... ussert uf sand dreck oder uf dä wissä nöd..hehe.. nei scherz.. !!! also dä BT016 isch 100% genau so guät wiä dä PiPo!!! hammer... echt..!!!

    gruzz greeny

  • Das teil hed anschinend sogar 3 verschidni gummi mischige.. zumindest hine..

    Guck mal:

    [Blockierte Grafik: http://www.moto-station.com/ttesimages/produit/nouveautes2008/Pneu_Bridgestone_BT-016_st2pz.jpg]

    Grip isch ja guet und recht, aber wie gseds mit ufstellmoment us vo dene reife? ich find das isch au no recht wichtig, je nachdem isches denn nüm so witzig wenn mer nöm id kurve chan inebrämse... min Supercorsa Pro isch det dure chli extrem findi... Also chuum möglichkeit z brämse inen kurve ine, und vorallem ide lernphase wo ich mich momentan no befinde (fahre fäng 1,5 mönet) recht heikel... Bin also au scho fascht in gegeverkehr gsäglet... Chuum drufdrückt fascht nüm abebracht de hobel. Han mal en notstopp mösse mache am albis wäge dem.. susch wäri wohl id leitplanke. Aber mer lernt scho chli demit umzgah, aber agnehm isches ned, mer kennt ja nid jedi kurve womer fahrt :smiling_face:

    Aber ebe, min vorder Pirelli isch eh scho fascht slick, wie vilicht es paar bi eusem gestrige tüürli bemerkt hend :grinning_squinting_face:

    Hüt chutn en pipo druff, sett hoffentlich chli besser sii...
    Mal luege.... Macht dänk nüt wenni vorne en 2CT druff duen und hine en normale druff han oder?

    greetz

  • Boaahhhhh... Ich will so en farbige Reife :grinning_squinting_face:

    Passt sicher guet zu mim Gäle Stuehl :face_with_tongue:

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph  !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???

    Triumph still in my heart... :loudly_crying_face:

  • Ah und was mer na iifallt, wie schnell isch de Bridgestone warm? De Pirelli isch de horror uf jedefall...

    Gester bide Abfahrt vo dem letschte hoger, wie de au immer gheisse hed, hani am Maini oder Hypi (weiss au nüm eifach en blaui R1) nache welle.... han mich aber zersch no vo 2 fremde R1 öberhole la müesse biser warm gsi isch... aber nocher ischs gange. Recht mühsam... uf jedefall...

  • er isch würkli sehr schnell warm.. !!! und haftät ebä au sehr guät wens nöd so warm isch (asphalt!!!) s ufstellmoment isch guät.. relativ weich.. es stellt dir dä töff nöd ruckartig uf, obwohls scho schwer isch dä töff inärä schräglag z bhaltä.. !! ich bruch tendenziell inärä kurvä eher d hinderbrems.. usert es wird würkli kritisch..!!!

    went vornä en 2CT drufftuäsch und hinä en normalä macht das überhaupt nünt.. solang dä pneu vornä besser oder glichguät haftät.. und dä 2CT isch super.. hammer.. aber leider wenig laufleistig!!!

  • Hed de 2CT vil weniger als en normale PIPO?

    @BT016
    Ja wenni vom brämse rede denn meini vorallem denn die notfäll und kritische situatione, je nachdem wie unbekannt dir d strecki isch, isches natürli vo vorteil wenn ame no es zäckli chasch brämse wenn e chli z vil speed id kurve mitnimmsch... isch halt echli en heikli sach wenns denn nurno grad us gad :grinning_squinting_face:

    Isch no witzig, bisch glaub de einzig woni kenne wod hinderbrems öfter benutzt... Die meiste benutzed die gar nie woni kenne... aber finds no en gueti sach bim aabrämse vor de haarnadle, gid mer miner meinig nach echli stabilität is heck wemmer es fiin dosierts drückli git...

  • hmm... han mit em 2CT ca. 2500km gmacht.. und dän isch er uf dä sittä dunä xi... dä PIPO hani ca. 3500-4000 druffgha.. (dä 2 nur ca. 1000km, dän unfall... :face_with_rolling_eyes: )

    nei das isch guät möglich, wens kritisch wird chasch guät chli uf d bräms.. aber es stellt dir dä töff hald scho chli uf.. aber das macht jedä pneu.. ja isch scheisse wens dän nur na grad us gaht.. isch mir au scho passiert... :böse:

    ja i bruch d hinderbrems nur i dä kurvä, das heisst weni bitz speed wet wägneh.. oder bim afahrä vo dä kurvä im drift :mad: hehe.. isch hald genau das.. das mit dä vorderbrems dä töff gad ufstellt.. aber ebä.. liäber chli weniger gas id kurvä und i dä kurvä meh gas geh wens xehsch isch möglich.. (wen s chnü und dä fuässspitz scho am bodä sind bitte nöd!! :face_with_tongue: )

  • hmm... ja wens blockiert.. isch amel no heikel diä z dosiärä,.. si isch brutal giftig !!!

  • Zitat

    Original von greenvr6
    hmm... ja wens blockiert.. isch amel no heikel diä z dosiärä,.. si isch brutal giftig !!!

    isch no luschtig...

    i so kritische moment wo ebe sonen blitz-korrektur fällig wird, langed ziit eigentlich ned zum da no mitem Fuess (bisch ja usserdem na ide schräglag) öbis umezdosiere... Aber ja, vilicht hesch ja du meh gfühl im rechte fuess (wo usserdem no en töffstifel aa het)als ide rechte hand...

    :grinning_squinting_face:

    PS: Wenn dem so ist, muesch der au kei sorge mache wäge TC a dim "vilicht mal chipte" golf... Mitme goldige schumi-gas-füessli bringsch jedi power ohne probleme ufd strass...

  • ja i red etz vo situationä woni weiss es langät nöd und i muä brämsä und i ha gnuäg zit zum d hinderradbrems z betätigä!!! wens aber ä situation isch woni nur 1sek. han zum reagiärä und brämsä nimi d vorderbrems.. !!! aber i chum eich guät z schlag weni au mol d hinderradbrems bruchä.. :mad: (högst seltä..

    s problem isch ja dasd dä Grip vernichtisch am hinderrad went d hinderbrems bruchsch.. aber i säg went zit häsch und nöd sofort muäsch chasch si guät bruchä.. aber i säg au bi kritischä situationä chönt d hinderradbrems nützlich si da i liäber han wens hinderrad schwadärät als wens dir s forderrad weg nimmt...oder nöd??? aber ebä.. jedem das seine!!!

    aber hey on topic pleas:

    BT016...hammmer imfall!!!

    Einmal editiert, zuletzt von greenvr6 (14. April 2008 11:01)