Golf 5 GTI

  • @Day-Day:

    ja dä golf gaht richtig schön..!!! es isch mir nöd drum gangä z ghörä wiso das mäs macht oder wiso nöd.. sondern was für vorteil nachteil das hät und öb öpert erfahrig hät mit däm?! öb din kolleg en super autofahrer isch oder nöd interessiert mi au nöd.. und poossä muä i erst recht nöd, hät z vill auto uf dä strass wo no einiges meh leistig händ wiä ich.. und weni würkli leistig wet gspürä hock i eifach uf min töff.. und dän gahts was ab..!!! :smiling_face_with_horns::mad:

    d meinigä öb allrad oder front oder heck sind unterschiedlich.. und müänd etz au nöd diskutiert werdä.. !!! :face_with_tongue:

    aber d kernussag isch so i däm stil das dä golf scho gnuäg gaht und diä mehrleistig nöd würkli vill meh bringt,.. will d chraft nöd so am bodä achunt wiä erhofft!!! :confused_face::mad:

    dankä mädels und jungs :mad:

  • Zitat

    Original von greenvr6
    @Day-Day:

    ja dä golf gaht richtig schön..!!! es isch mir nöd drum gangä z ghörä wiso das mäs macht oder wiso nöd.. sondern was für vorteil nachteil das hät und öb öpert erfahrig hät mit däm?! öb din kolleg en super autofahrer isch oder nöd interessiert mi au nöd.. und poossä muä i erst recht nöd, hät z vill auto uf dä strass wo no einiges meh leistig händ wiä ich.. und weni würkli leistig wet gspürä hock i eifach uf min töff.. und dän gahts was ab..!!! :smiling_face_with_horns::mad:

    d meinigä öb allrad oder front oder heck sind unterschiedlich.. und müänd etz au nöd diskutiert werdä.. !!! :face_with_tongue:

    aber d kernussag isch so i däm stil das dä golf scho gnuäg gaht und diä mehrleistig nöd würkli vill meh bringt,.. will d chraft nöd so am bodä achunt wiä erhofft!!! :confused_face::mad:

    dankä mädels und jungs :mad:

    Damn, heds der jetzt wörkli die letscht verblibni sicherig butzt oder was isch i dim chopf los?

    mit "@Pollito" bezieht sich mini Ussag an Pollito und ned a dich Greeny... Du muesch das nid mal läse wenns di bisst.

    By the way: han wiiter obe im thread glaub ganz sachlich zu dine Frage dezuepostet...?? Oder ned?

    "und poossä muä i erst recht nöd, hät z vill auto uf dä strass wo no einiges meh leistig händ wiä ich.. "

    Schono lustig dass du dich grad betroffe fühlsch wenni schribe:

    "Usserdem macheds au vil lüüt dass nacher chönd säge: "mine het 290ps"."

    OH gar ned gseh gha:

    Zitat


    aber d kernussag isch so i däm stil das dä golf scho gnuäg gaht und diä mehrleistig nöd würkli vill meh bringt,.. will d chraft nöd so am bodä achunt wiä erhofft!!!

    D Mehrleistig bringt sehr wohl öbis... Das heisst ja ned dass din golf bi 120kmh duredreht wege dene böh, 60ps mehrleistig... es isch eifach unschöner zum fahre, und bi nidrige gschwindigkeite sowie kurveusgangs schweriger demit umzgah... aber fahre chamers förig und spüre wirsch es au recht grob.

    2 Mal editiert, zuletzt von Day-Day (11. April 2008 09:09)


  • Wenn du würkli leischtig wotsch choufsch du dir vo afang an öppis rächts...

  • @Day-Day:

    es isch min Thread, und bi dinä ussagä wiä,

    wenn eine bisch wo grad us gern de King spilt

    oder,

    Usserdem macheds au vil lüüt dass nacher chönd säge: "mine het 290ps"

    hani s gfühl du beziähsch das uf mich.. es isch eifach chli umschweifend gschribä, damit mä dich ja nöd chan zur rächäschaft züchä.. !! aber isch ja glich, wents nöd so gmeint häsch tuäts mir leid..!!!

    ja im obärä bereich bisch ganz sachlich xi und das hani super gfundä, würkli!!!

    ok,.. das heisst mä muä diä leistig eifach unter kontrollä bringä,.. chönä dämit umgah.. ok!! ja dän tänki fahr i mal liäber äs willi so wiä er isch :mad: hehe... ma guggä imä jahr oder so...!!!

    thanks... :grinning_squinting_face:

    SERVER:

    das isch was rächts!!!! chasch mer glaubä!!!

    Einmal editiert, zuletzt von greenvr6 (11. April 2008 09:19)

  • Aso irgendwie bringtme die Leischtig scho ufde Bode. Vilicht müestme eifach nochli is Fahrwerk investiere.

    Und mini Meinig zum Thema Chip: En unchippte Turbo isch verschenkti Leischtig. Ide Regel bruchter nachme Chip ja nid mol meh Benzin :winking_face_with_tongue: Und bekanntlich hätme nie gnueg Leischtig. Die mit dene Uussage wie Schwanzverlängerig und "für was bruchsch das" söled doch ihri Töffe gege 50ccm Töffli iitusche wens ke Leischtig bruched :mad:

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • Zitat

    Original von Pollito
    Aso irgendwie bringtme die Leischtig scho ufde Bode. Vilicht müestme eifach nochli is Fahrwerk investiere.

    Und mini Meinig zum Thema Chip: En unchippte Turbo isch verschenkti Leischtig. Ide Regel bruchter nachme Chip ja nid mol meh Benzin :winking_face_with_tongue: Und bekanntlich hätme nie gnueg Leischtig. Die mit dene Uussage wie Schwanzverlängerig und "für was bruchsch das" söled doch ihri Töffe gege 50ccm Töffli iitusche wens ke Leischtig bruched :mad:


    lol roger darum hesch du dini bandit ou gäge ne 750ger sugi ituscht :smiling_face:

  • Pollito:

    ja säb wär au na ä überlegig wert..hehe..!! vilicht äs gwindfahrwerk oder so..!!! chostät hald alles chli :mad:

    ja du seisches... bini dinärä meinig!!!hehe.. obwohl i ebä au sägä, ich bruch keis auto mit prutaler leistig für das hani ja dä töff... :mad: aber es macht hald au im auto spass went chli was a leistig häsch..!!!hehe..

  • Ja das isch scho so.. wenns halt eifach mal zwüsche dure chli zügiger darf gah isches agnehm... :grinning_squinting_face:

    Aber achtung.. S fahrwerk wird warschiiiinli nid wahnsinnig viil bringe im falle vomne CHIP-Tuning... Hesch zwar allgemein chli meh grip ide böge... Aber s grosse problem ade power uf de vorderachs isch miner erfahrig nache, die änge egge und s beschlünige us tüüfe gschwindigkeite und da wird der, jetzt ufd performance bezoge, s fahrwerk sehr wenig bis gar nüt bringe... Optisch ischs aber allemal lohnenswert.
    Es Sperrdiff wörd da eher was bringe, d frag isch wetsch so vil investiere... bzw... Wennen wörsch chippe verstaht sich...

  • Zitat

    Original von SERVER
    [quote]Original von Pollito
    lol roger darum hesch du dini bandit ou gäge ne 750ger sugi ituscht :smiling_face:

    Nei Nase häsch irgendwo gläsä dass ich nid gern übermässig Leischtig ha?... Aber ich frög mich wiso du dir e 140-PS Töff chaufsch und dr Meinig bisch vill Leischtig seg Schwanzverlängerig? Fehlt dir öppis uf halber Höchi? :grinning_squinting_face::face_with_tongue:

    @Greeny: Ja eifach es Gwindefahrwerk iibaue isch ebe au nid dr Sach dient. Richtig iistelle isch vill wichtiger und das müestisch fasch ufre abgsperrte Stroos

    *edit* aso mindeschtens es hin-und-her hüpfe bim Gradusbeschleunige söttme doch chli wegbringe mitme vernüntige Fahrwerksetup, nid?

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

    Einmal editiert, zuletzt von Pollito (11. April 2008 10:36)

  • Zitat

    Original von Pollito
    *edit* aso mindeschtens es hin-und-her hüpfe bim Gradusbeschleunige söttme doch chli wegbringe mitme vernüntige Fahrwerksetup, nid?

    hmmmm... s problem isch ja dasses der ja ide lenkig zieht und s stürrad hin und her wett oder au tued... weiss ned öb das gross was bringt miteme fahrwerk... chamer das nur im gringe mass vorstelle... aber en verglich zoge hani net.

    lahne generell d finger vo Fronttriebler, wenns auto spass sell mache zumindest. :grinning_squinting_face:

  • Pollito: Was Du da beschriebsch isches aber den esGwindfahrwerk stufe 3 und das isch für jede normalo bis semi-profi eifach übertriebe. Das muesch effektiv vonem Renn-erfahrene Typ oder Bude istelle lah suscht machsches eifach falsch.


    Für das was de greeny macht langet es normals Stufe 1 scho fööörig drunder. Ganz stupid höhe verstellbar. Wenn er umbedingt härti ha wott, de söller eis vo de FK neh, sind so ziemli die härtischte Stufe 1 GfW wo überchunnt. Was mer aber suscht neh chönnt wär es stufe 2 - da isch denn halt höhe und härti istellbar.

  • Pollito:

    ja isch mir scho klar dasd äs gwind istella lah müsstisch..!!! für das hani scho chli vitamin B, dä Day-Day hät scho recht, das es hald au meh a dä länkig wird rupfä, aber es sperrdiff. isch z tür zum ibauä..!!! wärs aber scho wert.. !!!

    isch nöd d Antischlupfriegelig au chli zur unterstüzig da??? (ja i weiss, leistigsverluscht..!!!)

    Cedi:

    han mal mitämä speziallischt gredt a dä autousstellig z züri,..und dä hät xeit für än normalä strassäbetrieb isch FK stufä 1 s bescht wot chaufä chasch..!!! aber ebä, äs git so vill uswahl...jäjo.. da würi mi sicher au gnuäg informiärä..!!!

  • Bi Autos wie zB Corrado, Golf, Polo, Leon, Ibiza und Co. isch s' FK 1 vo dem her guet, wills praktisch nüt choschtet und für die gwichtsklass guet verhebet. Alles anderi zB. E-Klass oder 5er nimmt mer sich lieber es Bilstein, choschtet zwar knapp 5mal so vill, haltet aber au 5mal meh us :grinning_face_with_smiling_eyes:

  • Zitat

    Original von greenvr6

    isch nöd d Antischlupfriegelig au chli zur unterstüzig da??? (ja i weiss, leistigsverluscht..!!!)

    Also segemers so... Wenn zügig wetsch fahre und s ESP dine lahsch, denn machsch öbis chrumms.... Will du eifach a jedem egge usbremst wirsch vo dim eigne auto.
    Und wenns usenimmsch hesch kei traction control meh... Obwohl ich bin mer nid mal sicher ob de GTI en richtigi TC dine hed oder nur es normals ESP...
    Aber generell gilt:
    ESP raus.. :grinning_squinting_face:
    Evt. DTC bi BMW... das findi no praktisch... :smiling_face: und isch denn au en richtigi TC...