Golf 5 GTI

• Ha mol ä frog wo hald nöd gad vill mit töff z tuä hät, aber i weiss äs hät paar do im Forum wo sich guät mit autos uskännät:

i chum ca. endi April en neuä Golf 5 GTI Pirelli über..
    etz het mir en arbeitskolleg xeit das än Chip huärä vill bringt und i ha mi mol chli informiert,..

Chip

ja,.. isch das möglich nur mitämä Chip vo 230PS uf 290PS??? und vo 300Nm uf 385Nm??? hät öpert erfahrig mit chip??? händer tips wo mä das am gschitschtä machä laht (wen guät isch!) ???

gruzz

• Auso nur alls bispiel

Ich ha no ehn Cupra de hät 225 ps mit chipe für 1000.- hätti nocher 275ps esch scho möglich

Greetz

No Risk No Fun

Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

• Möglich isch na vil...

D Frag isch obs sinnvol isch förd langlebigkeit vom motor...

Du chasch de Ladedruck is unermässliche ufetriibe, wirsch aber au dementsprechende verschleiss haa.. Sowohl am Lader wie au a allne Motorteili rundume.

30ps wöri mal säge isch im schnitt en gueti erhöhig wo au oft mit Garantie oder au WERKSGARANTIE (ABT) abote wird.

wenns allerdings gege die 60-100 gaht, denn isch en verstärkig und änderig vo gwüsse teili eigentlich unumgänglich. Ich wörds ned riskiere...

• Also Leistungssteigerig wirsch uf jede fall e dütlich spürbari ha - und wird ja denn normal au uf em Prfüstand gmesse.
    Der Tuner wo de da verlinkt hesch schint au recht seriös z si.
    Was ich auf ke fall würd empfehle sind "fertigchips" (und das züg zum selber Ibaue sowieso).

Und an all die wo jetzt denked boah Chiptuning git so viel PS - das klappet numme bi turbogladene Autos - bim Sugmotor bringts i de seltenste Fäll würkli öppis uf eme Serieauto, mit "e chli" Tuning gsehts scho andersch us und isch evtl sogar nötig - aber ebe da gits numme eis - alles einzeln lah abstimme.

Ah übrigens - gseh grad das es e Neuwage isch - du weisch scho das dini Garantie nach em Chippe chasch küdere wenn sies usefinge und die sogenannti Tuninggarantie isch eh für nüt - kenn gnueg fäll.

Take a walk on da house side!

Einmal editiert, zuletzt von MikeRR (10. April 2008 12:45)

• dankä für euri biträg..!!!

muäs mä dä chip go iträgä lah??? das heisst go vorfüährä??? wenn ja, isch dän glich d werksgarantie verlorä???

ja ABT wär ja vo VW so vill i weiss und diä bütät tuning ah wo d werksgarantie glich na häsch..!!!

• Also normal muss man Leistungssteigerungen über 20% Eintragen lassen - nur macht das kein Schwein - da die beim STVA sowieso keinen Prüfstand haben und man es ja auch nicht sieht.
    Deine Werksgarantie ist so oder so weg (wenn sie eingetragen ist ja sowieso) - falls sie es merken bei der AMAG, aber je nach dem werden sie das Auto dann schon genau anschauen.

Take a walk on da house side!

• Für en Neuwage wöri nüt ussert ABT neh...

Ebe wie scho erwähnt, bisch denn mal froh wenn no Werksgarantie hesch.

Es git scho Tuner wo dir en Garantie abütet aber nur uf de Atrieb usw...

Es CHAN theoretisch scho komplikatione geh, wenn bispilswiis din Fensterheber nüm funktioniert und du uf keinerlei Werksgarantie aspruch hesch. Aber das isch wohl s extrem... Denke die meiste würded i somne fall nid dumm due, hed ja nüt mit de eigentliche Veränderig am Fahrzüg z tue.

• ja das dä motor bim chip meh beasprucht wird hani scho gwüsst und was für uswürkigä än chip hät.. aber das mä d werksgarantie verlürt hani nöd gwüsst.. sehr guät hani das etz erfahrä.. :mad:

dän isch klar,.. für mich gits nur ABT!!!hehe...

dankä jungs...

• lasst es mal ruhig angehen............

• Also erschtns isch sonen Leischtigsschuub scho mögli duren Chip, zweitens goht miteme ABT oder glaub au Sportec Tuning d'Werksgarantie vo VW und Audi nid verlore und drittens muesch alles was 20% me Leischtig giit iiträge (ok, wayne merkts) und 4tens weissi nid öbt knapp 400nm mitme Fronttriebler no vernünftig an Bode bringsch :ugly5:

Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

Einmal editiert, zuletzt von Pollito (11. April 2008 08:13)

• @fist Alpha / Server:

für was brucht mä leistig??? hmm.. weiss nöd..!!! und da wöt i au nöd diskutiärä will da hät kein wert.. sorry!!! apropo kleiner schwanz=....??? dän het i mir en SUV kauft.. und nöd en Golf!!!

zric:

i bi dä golf scho gfahrä nur nöd minä..!!! es isch ä sonder edition hät aber dä glich motor wiä en Golf 5 GTI 30 edition!!! etz eifach na Pirelli...!!!

ja mä seit das dä motor für 20%mehr leistig usgleit wär, also das dä mehrverschleiss i gränzä ghaltä wird..!!!!

Pollito:

ja stimmt, sportec tuning isch ja au ä unterstützti tuningmarkä vo VW,.. abr das isch mir s wichtigscht das d werksgarantie nöd verfallt...!!! und ja 400Nm uf d front isch krass vill und öbs an bodä procht chan werdä isch froglich..!!! dän er isch au relativ liächt..!!! jäjo.. :mad:

dankä für euri biträg..!!!

• Pollito,

Ganz diner meinig... De Kolleg hed sin "normal" 5er GTI chipped (ABT), und sett etz um die 230ps haa... Isch au da scho nüm wörkli fahrbar...

Aber guet es chunt immer druf ab... wenn eine bisch wo grad us gern de King spilt.. Denn chas der no glich sii wenn atriebsiiflüss ide lenkig hesch und scharrendi räder... Usserdem macheds au vil lüüt dass nacher chönd säge: "mine het 290ps" <-- min kolleg isch genau de glich, kei ahnig vo fahre, aber de GTI chipped... Isch no witzig, mi best kolleg heden mal verheizt mit sim Golf V 1.6FSI... Eifach ufre kurvige landstrass.

Ich denke en kurvekünstler würd sich gar ned erst en fröntler atue... Ussert er hed kei wahl, aber wenn isch das scho so.

De einzig fröntler wo ich bis jetzt gfahre bin wo i mine auge taugt (ich bin sehr vil gfahre) isch de MINI gsi... JCW mit Sperrdiff und ca. 210PS... Aber wahnsinnig gschissni brämse. Alles andere isch zum furtseckle gsi, allne voraa de Astra OPC (liecht füechti strass, aber ned nass).

Einmal editiert, zuletzt von Day-Day (11. April 2008 08:41)