Golf 5 GTI

  • allrad isch scho cool, aber au nume wennd eifach schnell wetsch fahre. für spass isch e heckschlüdere doch viel interessanter. oder denn mues halt d verteilig vom allrad passe. das isch meischtens nume bi de allerneuschte supersportchärre de fall....

    d eltere hend en audi a6 quattro. dass teil het zwar grip wie gstört, isch aber dementsprechend langwiilig zum fahre, well er durs gwicht und d verteilig vor chraft im grenzbereich über d vorderräder schiebt und nid liecht mit em heck chunt. das wär ja das wo spass macht. en allrad wo vielicht 40/60 verteilt isch und denn halt ganz liecht zersch mit em heck chunt im grenzbereich wär sicher optimaler. doch das kenni bis jetzte nume vo de lambo's oder de RS audi's....und die sind e bitzeli tüür

    aber mer driftet (wie passend) grad chli wiit vom thema ab. isch ja glaubs mal um so chips (öppis zum ässe???) gange. aber dadevo hani absolut kei ahnig.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco (13. April 2008 10:17)

  • Zitat

    Original von SERVER
    Der Vorteil des Allrads ist lediglich das Beschleunigen aus Kurven, besonders bei Nässe. Aber auch nur bei langsamen, wo die Traktion eine Rolle spielt. Die heutigen elektronischen Systeme sind so gut, das man selbst mit Leistungsstarken Heckschleudern umgehen kann.
    Ansonsten ist Allrad im Alltag rausgeschmissenes Geld. Wer net unbedingt in den Bergen wohnt mit Schneereichen Wintern, braucht das nicht. Die Nachteile: höheres Gewicht, mehr Verbrauch, Leistungsverlust (zwar nur minimal)....

    Ein gut abgestimmter Hecktriebler hält locker mit.
    Und mal ehrlich, wer im Straßenverkehr den Allrad braucht um seine Leistung auf die Straße zu bringen, der sollte seinen Wohnsitz auf die Nordschleife verlegen =)

    Leischtigsverluscht? also em kollgeg sin subi het alles andere als leischtigsverluscht gha, guet dörf au nid säge was er alles gmacht het gha und für stürgrätli im wage het gha (chöntsch au gar nid beschribe). aber das ding het den jedi 6er ligge la..

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • guet abere gwüsse leischtig isch de "leischtigsverluscht" mehrfach wieder inegholt dur de mehgrippp vomene allrad.


    zudem isch de Golf GTI eh a lahmi ente. bispiel gfällig???

    Bös schnell gege lahme gti :D

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von SERVER
    Ein gut abgestimmter Hecktriebler hält locker mit.
    Und mal ehrlich, wer im Straßenverkehr den Allrad braucht um seine Leistung auf die Straße zu bringen, der sollte seinen Wohnsitz auf die Nordschleife verlegen =)


    aehm, hesch vergesse wie sich min wage verhalte gha het als d'strass nume es bitzeli nass gsi isch? ESP Dusse und de spuelet de bim gasgeh auno bis in 3te Gang.

  • Genau und wäge dem verkaufi mini kaffimühli und kaufe eine mit 150 ps und das in diesel de hani de friede :winking_face:

    No Risk No Fun

    Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen