Zitat(werde gloubs langsam alt...)
also wenn du das umfem avatare bisch gib ich dir recht
Zitat(werde gloubs langsam alt...)
also wenn du das umfem avatare bisch gib ich dir recht
allrad isch scho cool, aber au nume wennd eifach schnell wetsch fahre. für spass isch e heckschlüdere doch viel interessanter. oder denn mues halt d verteilig vom allrad passe. das isch meischtens nume bi de allerneuschte supersportchärre de fall....
d eltere hend en audi a6 quattro. dass teil het zwar grip wie gstört, isch aber dementsprechend langwiilig zum fahre, well er durs gwicht und d verteilig vor chraft im grenzbereich über d vorderräder schiebt und nid liecht mit em heck chunt. das wär ja das wo spass macht. en allrad wo vielicht 40/60 verteilt isch und denn halt ganz liecht zersch mit em heck chunt im grenzbereich wär sicher optimaler. doch das kenni bis jetzte nume vo de lambo's oder de RS audi's....und die sind e bitzeli tüür
aber mer driftet (wie passend) grad chli wiit vom thema ab. isch ja glaubs mal um so chips (öppis zum ässe???) gange. aber dadevo hani absolut kei ahnig.
ZitatOriginal von SERVER
Der Vorteil des Allrads ist lediglich das Beschleunigen aus Kurven, besonders bei Nässe. Aber auch nur bei langsamen, wo die Traktion eine Rolle spielt. Die heutigen elektronischen Systeme sind so gut, das man selbst mit Leistungsstarken Heckschleudern umgehen kann.
Ansonsten ist Allrad im Alltag rausgeschmissenes Geld. Wer net unbedingt in den Bergen wohnt mit Schneereichen Wintern, braucht das nicht. Die Nachteile: höheres Gewicht, mehr Verbrauch, Leistungsverlust (zwar nur minimal)....Ein gut abgestimmter Hecktriebler hält locker mit.
Und mal ehrlich, wer im Straßenverkehr den Allrad braucht um seine Leistung auf die Straße zu bringen, der sollte seinen Wohnsitz auf die Nordschleife verlegen =)
Leischtigsverluscht? also em kollgeg sin subi het alles andere als leischtigsverluscht gha, guet dörf au nid säge was er alles gmacht het gha und für stürgrätli im wage het gha (chöntsch au gar nid beschribe). aber das ding het den jedi 6er ligge la..
guet abere gwüsse leischtig isch de "leischtigsverluscht" mehrfach wieder inegholt dur de mehgrippp vomene allrad.
zudem isch de Golf GTI eh a lahmi ente. bispiel gfällig???
hehe
und bide golffahrer stoped ja meischtens d flügelohre au no chli
und susch sinds spötischtens langsamer binere polizeikontrolle
ZitatOriginal von SERVER
Ein gut abgestimmter Hecktriebler hält locker mit.
Und mal ehrlich, wer im Straßenverkehr den Allrad braucht um seine Leistung auf die Straße zu bringen, der sollte seinen Wohnsitz auf die Nordschleife verlegen =)
aehm, hesch vergesse wie sich min wage verhalte gha het als d'strass nume es bitzeli nass gsi isch? ESP Dusse und de spuelet de bim gasgeh auno bis in 3te Gang.
ZitatOriginal von Cedi
aehm, hesch vergesse wie sich min wage verhalte gha het als d'strass nume es bitzeli nass gsi isch? ESP Dusse und de spuelet de bim gasgeh auno bis in 3te Gang.
jo man kann auch langsam gas geben
Genau und wäge dem verkaufi mini kaffimühli und kaufe eine mit 150 ps und das in diesel de hani de friede