Chicks?

• Ich enthalte mich eifach mal vo dere Unterhaltig, isch glaub besser :grinning_squinting_face:

Ich verschone eu vor minnere Meinig über Fraue............

[SIZE=4]:rock: !!! Triumph  !!! :rock:[/SIZE]

Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???

Triumph still in my heart... :loudly_crying_face:

• Zitat

Original von NiReDrAoB
    :wand:
    Also ais isch mit däm Thread beantwortet worda: dr Day-Day und gwüssi andri, denkend immer nu ans glicha...

und Day-Day...

nu will miar paar weniga Fraua do dina sind, haisst nit, dass miar an eu Männer intressiart sind... (also reda im Moment nu für mi, aber denka, do weird miar dia aint oder ander Frau zuastimma...) :face_with_rolling_eyes:

Also ich mues da rasch stellig neh...

Wichtig zum wüsse dass folgendes uf MICH bezoge isch... Was anderi agaht weisi natürlicherwiis ned.

Dass ich mängisch oder sogar öfters echli, wie selli säge, sexistischi, oberflächlichi oder au abschätzendi Bemerkige zu de feminine Abteilig i dem Forum sowie au ide allgemeinheit mache stimmt.

Jetzt isches allerdings so:

Was gwüssi Lüüt mag ufrege bis sogar verletze isch i de würklichkeit gar nid so gmeint. Ich lohne gern mal en primitive Spruch oder en Bemerkig lo ligge aber das isch nur Spass.
    Ich chan guet nachvollzieh, dass Lüüt mit dere Art vo gspäss nid möged umgoh, aber drum wetti das au erlütere zum glichziitig versichere dasses nid so gmeint isch wies tönt.
    Mängi Lüüt chönd behaupte ich sig unriif wenn ich mich so verhalte und gibe. Jedoch isch für mich riifi nid so tue als wäri älter alsi bin, sondern vilmeh sich selber treu z sii. Ich finde wer sich verstellt und sich apasst sinere umgäbig (und damit meini nid "görpse im restaurant" sondern vilmeh die charakterliche aspekt), lügt schlussendlich nur sich selber aa. Denn er gid vor waser eigentlich gar ned isch. Es bringt mir nüt mich z enthalte wenni grad bock han öbis usezlah wo grad nid allne passt. That's me, und so mues das sii. So willi das au...

Es bringt aber au nüt die Schiene z fahre, wemmer d lüüt ned ufklärt über sis eigne Verhalte. Persönlichi bekanntschafte vo mir, u.a. sehr vil fraue wüssed wie umgah demit und kenned mich (ihr chönd mir glaube, susch bini no vil primitiver druff als da ine). Aber logischerwiis isch das da im Forum ned so... Mer liest und interpretiert uf sini eigni Art und wiis. Mimik, Körpersprach oder au es Lächle gits da nit. Drum wird au vil missverstande.

Für mich hend Fraue en sehr höche stellewert. En Frau isch für mich keineswegs es Lustobjekt, öbis Minderwertigs oder so. Im gegeteil, ich respektiere Fraue sehr und ghöre id Gruppe "Fraueliebhaber". Git's schöners als gwüssi romantischi stunde vode zweisamkeit z gnüsse mitre frau? Wenni nid wür töfffahre wär mini entscheidig sicher liechter, aber au eso luutet mini antwort eidütig NEI.
    Nüt chan de Maa so usgliche wie en Frau. Ob das jetzt en zärtlichi umarmig isch, oder au en Kuss. So Gestene erliechteret ungemein, egal was susch um eim ume passiert. Genau i dene Moment, wird alles zur näbesach. Sorge und Problem im Gschäft oder wo au immer, sind zwar nid glöst dur das, aber für ein augeblick weiss de Maa, es gid no wichtigers uf dere Welt. Gfühl, Emotione und die Verbundeheit zwüschet 2 Partner, das isch wahri Lebensqualität. Gids öbis schöners als Liebesgfühl? Mis herz rast debii so schnell wenni verliebt bin, schneller als wenni chli z spat ufen kurve zuebrämse... (die typische: "ui,ui,ui,ui,ui moment" :smiling_face: ) Und es fühlt sich guet aa...

Und dafür dank ich de Frauene uf dere Welt, wo doch jede no so bitteri Moment i öbis magisches und unbeschriblichs chönd verwandle.

Kev

• chlini amerkig... ech be rächt abghärtet was spröch agoht ond cha au gnau so usteile...die lüt wo mi könned wössed das jo au :grinning_squinting_face:
    schaffe sit öber 8 Johr imene Mannebruef ond ha i de Lehr 24Jungs de Klass gha...das erklärt einiges *gg*

ABER ... Egal weli Spröch, es esch emmer e Frog vo de Mängi! Egal of wärs ziiiled...
    Ond im Inet set mer emmer bizeli weniger als im "rechtige Läbe"... da mer halt eifach dMimik vo dem wos schriiibt ned au dezue gseht.

Jawohl so ond ned andersch... :grinning_squinting_face:

• wow dayday, schön gsait! :smiling_face:
    Wenn diar jetzt kai Frau do dina "verzaiha" kann, denn muasch sie würkli mol persönlich treffa... :grinning_squinting_face:

Und mol ehrlich: nit nur iar Männer denkend sexistisch, nur miar Fraua segend das nit so offa wia iar... do hämer vermuatli no biz meh Hemmiga als iar, wils bi eu aifach zu eurer Art (also ds Maa si) khört...

Weni nit scho vergeh wär, würi genau so a Art Maa suacha.. Do i aber scho an superliaba Maa dahai han, wo mi genau so respektiart wia dr DayDay d Fraua respektiart, kani eu nur sega: Solo-Fraua, dr Day-Day isch no ds ha! *grins*

~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

• Meeeeeeeeeeeeein Gott...

Day Day ich han mich glaub verliebt :face_with_tongue:

Sägmer dass no z'ha bisch :grinning_squinting_face:

Spass bei seite... Du hesch da eifach Recht !!!

[SIZE=4]:rock: !!! Triumph  !!! :rock:[/SIZE]

Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???

Triumph still in my heart... :loudly_crying_face:

• bin leider au scho vergeh, aber i bin glücklich, uf mich hetter geschter abig kenn guete iidruck gmacht...

apropos "i würd lüge wennd hüpsh wärsch"

• Zitat

Original von coolmiligirl
    bin leider au scho vergeh, aber i bin glücklich, uf mich hetter geschter abig kenn guete iidruck gmacht...

apropos "i würd lüge wennd hüpsh wärsch"

Bullshit:

Han gseid nach dem du mir es foti gschickt hesch:

"Ich würd lüge wenni wür säge dassd schlank bisch... Aber es isch OK..."

Was hesch erwartet, nachdem du selber seisch "Han kei gueti figur, blabla..."

?

• lääck du mer ey mer send do imene töff forum und ned imene "was esch besser Ma oder Frau forum" oder imene Dating Forum oder imene wer chan besser Disse Forum"
    höret doch uf met dem scheiss hey !
    esch doch en verdammti Kinderei wörkli !

Admin Thread schlüsse pls

greez

Für Schreibfehler haften die Buchstaben

Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.

Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.

R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

• STOPP-HALT

Fangend doch nit ez unter dr Gürtelllinia a! :böse:

Jo bin au dafür, Admins, schlüssend dä Thread.. kunt sowiaso nüt meh gschids usa do.... :face_with_rolling_eyes:

~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

• Zitat

Original von NiReDrAoB
    STOPP-HALT

Fangend doch nit ez unter dr Gürtelllinia a! :böse:

Jo bin au dafür, Admins, schlüssend dä Thread.. kunt sowiaso nüt meh gschids usa do.... :face_with_rolling_eyes:

s esch do glaubs vo afang ah nüd gschids debi usecho !

• Zitat

Original von skali2
    lääck du mer ey mer send do imene töff forum und ned imene "was esch besser Ma oder Frau forum" oder imene Dating Forum oder imene wer chan besser Disse Forum"
    höret doch uf met dem scheiss hey !
    esch doch en verdammti Kinderei wörkli !

Admin Thread schlüsse pls

greez

Spielverderber.. Spielverderber.. Spielverderber..

• Server, sorry, aber das findsch du no unterhaltsam? I find das unter alles Sau, dass ma sich so dermassa agriffa muass.. das kann ma doch privat lösa, muass do nit öffentlich macha...

• greez[/quote]

Spielverderber.. Spielverderber.. Spielverderber..[/quote]

Server gang doch uf Partyguide oder Netlog oder so det chasch gnue Fraue ga disse. oder jo i gebder d msn addy's vones paar wos rechtig verdient hend :winking_face: