Chicks?

• Zitat

Original von DonBosco

haaaallllttt

han mi doch extra nüd welle zu dem bescheuerte thread melde, aber wenni da so inezoge wirde...
    :face_with_rolling_eyes::winking_face_with_tongue:

server du muesch nid vo dine vorliebe uf anderi schlüsse. ich han gnueg wiiblichi mitmensche und mitstudentinne, so dasi uf en cedi bigoscht chan verzichte :mad:

jo siech nimm doch mal es paar vo dene mit uf tour wennt scho so viel kennsch :winking_face: ich han gopferdammi i mim studium nur grusigi haarlosi männer um mich umme :winking_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Jo, iar sind jo sooo armi Männer! Nai iar tüand miar wüüürkli, jo wüüürkli laid! :face_with_rolling_eyes:
    As ligt jo aifach in eurna Gen, dass iar nit anderst si könd und eu nit abiz beneh könd.. jo i waiss, as tuat miar laid, nai iar tüand miar laid!

Mädels: genau us däm Grund hani mini Signatur vor ama Wili apasst... :smiling_face_with_horns:

~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

• Es isch scho zumne gwüsse teil genetisch und agebore, aber en bildete und zivilisierte mensch mit eme HIRN, de lernt die urtrieb under kontrolle z halte. das macht der unterschied zwüsched mensch und tier us.

da ich kes tier wett sii und au nüd bin chani das ganzi kontrolliere und mich au dementsprächend benäh.

wer's nüd chan söll das ganzi mal chli hinderfräge

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco (9. April 2008 21:54)

• da isch genau da woni a dr schwiiiz nid chan usstah, die huere bünzligi,unlockeri beneh-gsellschaft hängt mr so öbbis vo usem hals use. gnüssed doch eues läbe und reged eu nid ab jedere chlinigkeit uuf. ich find da 1000 mal besser wenn en maa sich nid verstellt wien er eigentlich isch :winking_face: alles ernscht näh cha mr wemmer tot isch :winking_face:

make love, not war :grinning_squinting_face:

• hmm... irgendwia hani ds Gfühl, dass du jetzt do dr jenig bisch, wo bünzlet... :face_with_tongue:

I nimm das ganza locker uf, find aber au, dass ma nit vu üs Mädels erwarta kann, dass miar eu Männer grad uf Knüü entgega kömend, wenn iar rüafend... :grinning_squinting_face::smiling_face_with_horns:

~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

• Hypi

absolut dinere meinig, aber wenn anderi drunder z liide hend oder sich dadure gstört fühled, denn ghörts halt au derzue, dass mer ufhört.

ich mach doch au gern mal irgend en witz i die richtig oder lan en spruch los, aber nüd am laufende meter, wie momentan da inne de fall. da find ichs absolut verständlich wenn mer sich ufregt.
    das het nix mit bünzligehabe z tue. da hani scho ganz anders erlebt, wo mer denn würkli mues sege, dass es blöds bünzlitüpflischiessete isch. aber i dem fall sicher nöd.

aber jetzte segi nüt meh. han mi da eigentli welle drushalte.

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco (9. April 2008 22:10)

• Aso ich muess eifach lache ab dem was da gschribe wird :winking_face:
    Kenne das Verhalte au nur zu guet.
    Schaffe immerhin nur mit Manne zäme und au ide Schuel nur mit Manne ide Klass.

Cha me sich jo vorstelle we das isch, 18 Herre und den lauft e Klass mit Coiffeuse dusse am Fenster verbi :grinning_squinting_face:

Den chönds amigs au nüme klar denke.... :winking_face:

• genau die antwort hani vo dir erwartet boarderin :winking_face: da isch schliessli au s'einzige gegeargument wo mr chan bringe gäll :winking_face: i has scho lang akzeptiert dass vieli lüt idr schwiz halt eifach so sind :winking_face: nid usstah hani nur gschriebe will i die antwort han welle usechüzele :winking_face: isch chli bös i weiss abr i hör jez uf mit philosophische diskussione :ugly5:

jez dörfed ihr mi gern bashe :grinning_squinting_face:

Einmal editiert, zuletzt von Hypi (9. April 2008 22:17)

• was hesch wella ghöra?

Das niamert bünzlet do dina oder dass miar Fraua eu nit hinanochakrüchend, nu will iar pfiffend? :confused_face:

• nüt nüt, es isch scho guet :winking_face:

ich tue zwar gern chli diskutiere und hinderfröge abr momentan bini chli z'müed für so sache :winking_face:

• Söli no öpis dazua sega? Ach nai i lohns aifach, ma sait jo immer so schön: dr gschider git noh... :smiling_face_with_horns:

Schlof guat Hypi und erhol di guat, wer waiss, was für Diskussiona no ufkömend morn... :face_with_tongue:

Sorry, au biz provokativ gsi, aber au i kann das... :smiling_face_with_horns::smiling_face_with_horns:

• ich han jo mini meinig au scho gseit zo de striitfäll ond fraue-spröch!

die wod spröch ablöhnd sölled eifach 2 mol öberlegge was sie schribed ond d fraue mönd halt be söttige spröch chli wegluege ond

@ fraue, trotzdem ned all männer in gliche topf rüehre :winking_face: au wemmer sehr vell männer in gliche topf chan rüehre sends doch ned ganz alli :P! dankeschön

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock: