Chicks?

• Demfall han ich s'ganze Jahr dure Hoch Früehlig :face_with_rolling_eyes:

[SIZE=4]:rock: !!! Triumph  !!! :rock:[/SIZE]

Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???

Triumph still in my heart... :loudly_crying_face:

• Zitat

Original von SERVER

ui ui sölli also nid verzelle das du näbem donbosco ufgwachet bisch?

haaaallllttt

han mi doch extra nüd welle zu dem bescheuerte thread melde, aber wenni da so inezoge wirde...
    :face_with_rolling_eyes::winking_face_with_tongue:

server du muesch nid vo dine vorliebe uf anderi schlüsse. ich han gnueg wiiblichi mitmensche und mitstudentinne, so dasi uf en cedi bigoscht chan verzichte :mad:

@day-day

mit dim ganze chicks, misswahl zügs verjagsch höchschtens d fraue.... :hmpf:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco (9. April 2008 16:22)

• Zitat

Original von DonBosco

haaaallllttt

han mi doch extra nüd welle zu dem bescheuerte thread melde, aber wenni da so inezoge wirde...
    :face_with_rolling_eyes::winking_face_with_tongue:

server du muesch nid vo dine vorliebe uf anderi schlüsse. ich han gnueg wiiblichi mitmensche und mitstudentinne, so dasi uf en cedi bigoscht chan verzichte :mad:

heyyy hetsch jetzt ruhig de server fertig mache chönne astell devo mich als minderwertig oder 999999igschti wahl here z'stelle :ugly5:

• Zitat

Original von DonBosco

@day-day

mit dim ganze chicks, misswahl zügs verjagsch höchschtens d fraue.... :hmpf:

*dito*

ond veli posts vo gwösse lüüt send chli z öberdänke ond ned grad die feini art!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Cedi

nüd trurig sii....

aber es git halt meh als 999999 schöni fraue uf dere welt. also hesch schlechti charte :mad:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• :wand:
    Also ais isch mit däm Thread beantwortet worda: dr Day-Day und gwüssi andri, denkend immer nu ans glicha...

und Day-Day...

nu will miar paar weniga Fraua do dina sind, haisst nit, dass miar an eu Männer intressiart sind... (also reda im Moment nu für mi, aber denka, do weird miar dia aint oder ander Frau zuastimma...) :face_with_rolling_eyes:

~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

• *boarderin zunick*

Diä sind scho länger vor dir da gsi... also nur ned überbissä...

Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:

Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

• er meints ja nöd ernscht. das isch s'problem a eu fraue ( oha jetzte mueni ufpasse nach dem satz ), ihr nehmed alles immer z'ernscht

*beine in die hand nimm und wegrenn*

• Es isch ja einiges schön und guät und ich dänkä es git au di eint oder ander wo bis jetzt äs aug zuädruckt hät... aber ih letschter ziit muni sägä wirds scho chli sehr hüüfig das so seich postet wird... bitzli ahstand söti dinnä liggä, oder ned?

• Zitat

Original von SERVER
    chum langsam ufd welt und merk das d manne so sind...

get halt eifach männer die send chli extremer ond männer die send chli weniger extrem!

aber mer muess jo wörkli ned be jedem post söttigi aspelige of fraue mache etc.!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Zitat

Original von SERVER
    chum langsam ufd welt und merk das d manne so sind...

Junge, das isch numä ä billigi Usred wo am Mah rächt chunt zum jegwiiligs Verhaltä zentschuldigä...
    Wird du erwachsä :winking_face:

Und ich dänkä dä -=TS=- hät verstandä wasi han welä sägä, merci :smiling_face:
    Es gat da eifach um chli meh ahstand und das söt au imä Hobby und Töffforum möglichsii.
    Grad wil einigi Frau scho länger da sind als diäjenigä wo so zügs postet...

• Zitat

Original von StubenhockerIN

Junge, das isch numä ä billigi Usred wo am Mah rächt chunt zum jegwiiligs Verhaltä zentschuldigä...
    Wird du erwachsä :winking_face:

Und ich dänkä dä -=TS=- hät verstandä wasi han welä sägä, merci :smiling_face:
    Es gat da eifach um chli meh ahstand und das söt au imä Hobby und Töffforum möglichsii.
    Grad wil einigi Frau scho länger da sind als diäjenigä wo so zügs postet...

Nun Schade das du dich vor der Wahrheit verschliesst.