Chicks?

• ... ok nimmes zrug

Schlüssed de thread, eusi Ho's mögeds nid verträge wemmer sich ehrlich üsseret zu ihrem üssere...

TYPISCH FRAU:

Hey en frag finsch mich dick???

JA= Du arschloch, wege dir wirdi no depressiv...
    NEIN= Du lügner, weiss ganze genau dass mi dick finsch
    NO COMMENT= Gsesch du finsch mi also doch dick... und trausch nüt säge...
    FIND DICH HÜBSCH SO WIED BISCH= Also bini demfal dick...

SO SIND IHR...
    Und wer das abstrittet de lügt sich selber aa!

Einmal editiert, zuletzt von Day-Day (10. April 2008 13:40)

• Zitat

Original von NiReDrAoB
    Server, sorry, aber das findsch du no unterhaltsam? I find das unter alles Sau, dass ma sich so dermassa agriffa muass.. das kann ma doch privat lösa, muass do nit öffentlich macha...

achja! JA ich finds unterhaltsam und wie!!!!

• Hey Day-Day.. nix geg di, aber was hesch denn aigentli mit däm Thread erwartet?

---------------------------------------
    "@Chicks
    Postet mal da ine, denn chamer afah zelle...

@Riders
    Wie wärs mitre "Miss Töff-Forum" wahl??"
    -------------------------------------

Chicks hend alli inagschriba, wo sich melda hend wella.. und weg dr Miss Töff-Forum-Wahl, das isch glaubs au gnuag diskutiert worda...

Also bini immer no dafür, dass ma dä Thread schlüsst, dass es nit ds fescht usartet.. will sich unter dr Gürtellinia agriffa, i glaub nit, dass das dr Sinn vu däm Forum isch..
    Und das Chicks und Töff nit ganz ds glicha isch,hämer ez au gnuag diskutiert... Also was söll ma do inema Töff-Forum über Chicks diskutiara?
    Wilsch üs vergraula, oder was?

Sou, das isch mini letschti Mainig do dazua gsi... was iar und d Admins drus machend, isch eu überloh...

~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

• ALso nur mal zum klarstelle mrs. polizei:

1. Bin ned ich zueständig förs öffne und schlüsse vo dem thread... Ich amüsier mich bin nacheläse und han mich bis vor kurzem gar ned beteiliget a euchre debatte... Also muesch nid mich zäme schisse mit "was hesch erwartet"...

2. Wenn du s gfühl hesch es wird der z vil denn schrib doch nöm ine... und luegs gar ned erst aa... punkt.

3. Und hey.. wo bitte isch öber under d gürtellinie gange???

4. Du gsesch dass de thread im geplauder eine isch und ned under de rubrik TECHNIK oder GSETZ... also chamer da sehr wohl über die B's uf dere welt rede...

• Zitat

Original von skali2
    lääck du mer ey mer send do imene töff forum und ned imene "was esch besser Ma oder Frau forum" oder imene Dating Forum oder imene wer chan besser Disse Forum"
    höret doch uf met dem scheiss hey !
    esch doch en verdammti Kinderei wörkli !

Admin Thread schlüsse pls

greez

cry mich ein river skali !! :grinning_squinting_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Day-Day

Han ich gseit das du mich sellsch beurteile??
    i han gseit i chan ned bi de wahl mitmache willi ned die mass dezue han...

Du hesch nacheme Pic gfrooget und mich denne beurteilt...

Gnau us dem grund will ich ned sone "Felicity-Schick-Fick-Figuur" haa... Will es gitt gnau die lüüt wo nur nachem üssere beurteiled... und settig bruuchi echt ned i mim läbä... will passiert der mal was und du gsesch nümm so uus wie früäner, sind gnau die lüüt nähmlich weg...

scheen hemmer drüber gredet...

• Ja.. stimmt...

Machemer doch en Miss-Charakter Töff Forum 2008 Wal :P...

Lol, du hesch gseid, dass du dich nid geignet fühlsch mitzmache... denn hani mal es bild wele gseh.. und logischerwiis hani denn au no es statement abgeh...
    Was hesch au erwartet... dasi eifach luege und nüt degliche tue?

Felicity Schick-Fick <-- :uaa: :fick: Oh benimm dich...!

Einmal editiert, zuletzt von Day-Day (10. April 2008 19:01)

• köstlischhhh :mad:

@Girls:

nämät nöd alles so tragisch und ernst..!!! das isch hald chli so mit männer...

coolmiligirl:

niämert isch perfekt,.. !!! aber dasd du nöd gern ä schöni "schick-fick" figur hetsch glaubi dir aber nöd :face_with_rolling_eyes:

SERVER:

also i säg etz mal *häsch rächt!!!* macht mä nöd.. aber vilicht dä zweit blick dän :ugly:

@Day-Day:

isch chli en schuss in offä xi... aber jenu!!! bisch aber süsch scho chli en frauä-flüschterer... :hmpf: hehe
    i einärä sach stimmi dir 100% zuä,...:

Zitat

Original von Day-Day

Für mich hend Fraue en sehr höche stellewert. En Frau isch für mich keineswegs es Lustobjekt, öbis Minderwertigs oder so. Im gegeteil, ich respektiere Fraue sehr und ghöre id Gruppe "Fraueliebhaber". Git's schöners als gwüssi romantischi stunde vode zweisamkeit z gnüsse mitre frau? Wenni nid wür töfffahre wär mini entscheidig sicher liechter, aber au eso luutet mini antwort eidütig NEI.
    Nüt chan de Maa so usgliche wie en Frau. Ob das jetzt en zärtlichi umarmig isch, oder au en Kuss. So Gestene erliechteret ungemein, egal was susch um eim ume passiert. Genau i dene Moment, wird alles zur näbesach. Sorge und Problem im Gschäft oder wo au immer, sind zwar nid glöst dur das, aber für ein augeblick weiss de Maa, es gid no wichtigers uf dere Welt. Gfühl, Emotione und die Verbundeheit zwüschet 2 Partner, das isch wahri Lebensqualität. Gids öbis schöners als Liebesgfühl? Mis herz rast debii so schnell wenni verliebt bin, schneller als wenni chli z spat ufen kurve zuebrämse... (die typische: "ui,ui,ui,ui,ui moment" ) Und es fühlt sich guet aa...

• Zitat

Original von greenvr6
    coolmiligirl:

niämert isch perfekt,.. !!! aber dasd du nöd gern ä schöni "schick-fick" figur hetsch glaubi dir aber nöd :face_with_rolling_eyes:

LOL, de niid und s selbstwertgfühl bewegt halt amig scho zu verzwiflete ussagene... :grinning_squinting_face:

• ja also i glaube i lahn oi da eifach mal chli behaupte...

klaar de day-day weiss ja was ich will, anschinend au wenns ned stimmt... aber easy day-day i bin ned sauer wieso au? es isch dini meinig pardon chammer nüüt mache... i fühl mich wohl so au wenners ned glaubed... ansuste hett ich scho lang öppis degege gmacht...

aber easy hey... nämeds eifach mal gechillt...