Supermotard Bürglen 19./20. April!

• Zitat

Original von Neeri
    Ou nei fangt das schowider ah mit dene luute Weekend...... :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

Gits öbis geilers? :grinning_squinting_face: :mad:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• Ja zum Glück fangts bald wieder a... Obwohl ich evtl scho s'erste ränne muen absäge. Schiesst mich schön a!

• Zitat

Original von sok
    Ja zum Glück fangts bald wieder a... Obwohl ich evtl scho s'erste ränne muen absäge. Schiesst mich schön a!

Hööö ? Waaat? Nei da chasch nöd mache Säm! Lueg dasd au cho chasch! :winking_face:

Gruess

• Zitat

Original von pseudOnat

Hööö ? Waaat? Nei da chasch nöd mache Säm! Lueg dasd au cho chasch! :winking_face:

Gruess

ja ich weiss.... Würd ja gern aber de Kolleg hüratet am Fritig und es git wahrschinlich es rächt heftigs fäst... Chan ihm nöd guet säge ich müesi am 10i abhaue will ich am Samstig es ränne han...Wär alles schön ufgange aber die händ ja jetzt mühese s'ränne vorverlegge... Huere scheiss.

• Sooooooooo liebi Lüt mir gön laaaaangsaaaam richti g Bürgle :winking_face:

Bis morn oder am Sunntig :winking_face:

Gruess pseudO Racing :face_with_tongue:

• Upps

Voll verpasst. Sry Pseud0nat. aber nöchscht mol wärdemer wenn mögli au cho.

wie esch s renne gloffe? ranglischte ond brecht bitte :smiling_face:

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Keis ding Peak :winking_face:

Alsooo.. Am Samstig morge hani es riisä huerä ghetz gha wägem Rägepnö wächsle etc.. Isch alles chli schief gange wo hät chöne schief gha.. Han aber dän sWarmup glich no chöne fahre eifach i dä Kategorie "Challenger".. Im Ziitträning vo dä Fun Open Gruppe A hani dän 3te gmacht.. Im 1/4 Final vo dä Gruppe A bini dän 1te worde! Huerä geil gsi :face_with_tongue: :grinning_squinting_face:

Sprich han die nächste 3 Finalläuf immer Poll gha.. :evil2:

1 Finallauf am Samstig hani en schlächte Start gha und bin uf 3 position is Ränne gstartet.. Han dän im drift ine mich uf dä 2ti fürä kämpft und natürlich dä ersti platz welä.. Bin dän chli zagressiv gfahre und bi uf 2ter position gstürtzt.. Nachdem ich dä Töff wieder abracht han hani no ä agressiveri Ufholjagd gstartet was zufolg gha hät dasi nomal gstürtzt bin :frowning_face: Race Over..

Am Suntig bini bim 2 Finallauf 2te worde ( härt erkämpft :D)

und bim 3 Finallauf au nomal 2te worde.. Schlussrang: 6

Wäri am Samstig chli sicherer gfahre wäri Punktemässig am schluss 1te worde.. Wenn das wörtchen wenn nicht wär :winking_face:

Eschebach machis dän besser! Ufjedefall isch mega geil gsi!! Merci viel mal für dUnderstützig vom Päde+Familie, Marco und Papi und allne andernä :smiling_face: