Benelli TNT

  • Hallo Zusammen,


    Ich habe am vergangenen Wochendende zufällig ein neues Motorradgeschäft in meiner Umgebung entdeckt. Es ist so klein, dass es mir bis jetzt nie aufgefallen ist. Na jedenfalls vetritt das Geschäft die italienische Marke Benelli. Ich habe schon einiges von dieser Marke gehört. Eigentlich nur Gutes. Die Verarbeitung und das Design der Bikes soll vor allem sehr gut sein, typisch Italienisch eben :D.


    Ich bin dann mal reingegeangen und habe mir die Bikes näher engesehen. Eigentlich sind nur drei verschiedene Arten vertreten. Ein Sportler (Tornado), ein Naked Bike (TNT) und etwas in Richtung Enduro die Trek. Der Sportler gefiel mir nicht besonders, und auch der Enduro passte mir nicht so ganz. Aber das Naked Bike ist echt ein Hingucker.


    Ich habe mich dann mal näher erkundigt, und war angenehm überrascht , als ich die Motordaten las.


    DOHC Reihendreizylinder
    1130 ccm
    129 PS @ 8500 rpm
    110 Nm @ 5250 rpm
    6-Gang Getriebe
    199 kg Trockengewicht


    Ich denke die Daten sprechen für sich.


    Ich hab dann noch rausgefunden, dass es drei verschiedene Modelle der TNT gibt :


    - TNT Sport Evo --> http://www.motoinfo.it/public/…ITNT1130SPORTEVO-07-g.jpg


    - TNT Café Racer --> http://www.motorcyclespecs.co.…e%20Racer%2005%20%203.jpg


    - TNT Titanium --> http://www.motorbike-search-en…k/2006_Bikes/titanium.jpg


    Besonders der Café Racer finde ich geil, mit seiner goldenen Farbe. Die Modelle unterscheiden sich vom Motor her überhaupt nicht. Beim Modell Titanium ist bloss hier und da Titan verbaut worden.


    Überrascht war ich auch vom Preis, der sich für ein italienisches Bike in einer eher tiefen Kategorie befindet. Die TNT Sport Evo ist "bereits" für 22000 Fr. zu haben.


    Ich habe mich dann auch mal ein bissche umgefragt und sehr viel gutes über die TNT gehört, vor allem über ihren Motor, der eine unglaublich Macht sein soll, er explodiere geradezu, passt zu dem Namen :smiling_face_with_horns:.


    Mich erstaunt aber, dass die TNTs und allgemein Benellis so selten zu sehen sind, dashalb wollt ich mal Fragen ob ihr die TNT kennt und eingige Infos für mich habt.


    Gruss Freerider

  • Also i weiss dass die benellis zwar abgönd wie gstört ond ä e super sound händ, aber sehr vell sprit bruuche. Aso wörklech vell, ned eifach chli meh! D'verarbeitig esch glaub wörklech rächt guet, aber d'händler send halt zemlech rar i de schwiiz. Naja ond billig sends si jo ä ned wörklech...

    Einmal editiert, zuletzt von Fitouuu ()

  • guten morgen,
    sehr schöne motorräder, hab sie auch schon angeschaut,...


    http://www.benelli.ch


    sind seit geraumer zeit in chinesischer hand.
    hab mal irgendwo gelesen das der 3 zylinder eigentlich für eine neue laverda bestimmt war,
    leider ging die marke laverda unter (wurde von aprilia gekauft) und das know how wurde an die auferstandenen marke benelli weiter gegeben.


    hab mal sowas gelesen. bitte um korrektur falls etwas nicht so ist;-)


    gruss aus dem baselbiet

    Einmal editiert, zuletzt von Lowrider ()

  • boah die entdeckung des jahres!!!


    :face_with_tongue:


    finde die "Tornado Naked Tre" (TNT) au mega, aber han jetzt eher schlechts ghört säge über d qualität und zuverlässigkeit vo dem ding... Aber isch scho es ziitli her.


    falls sich das ide zwüscheziit mol sett besseret haa, denn wärs sicher en chauf wert... isch ja nid es töffli womer all tag gsehd... hehe :grinning_squinting_face:

  • also ich han nur positivs ghört, bin d tornado mal churz gfahrä, amä kolleg sin vater hät eini gha, und diä isch dä brüller xi.. !!! :smiling_face_with_horns:


    i find das isch hald chli was exklusivs, händ nöd vill und chostät au chli meh,.. hald wiä MV!!!


    i find d tornado hammer.. d TNT isch au gail.. aber hald äs naked :face_with_rolling_eyes:

  • Ah öbrigens sell de Verbruch recht höch sii... Exorbitanti verbruchswärt sind gmässe worde bide erste 1130er... Es hed mal gheisse (das isch glaub öbe 2-3 jahr her) dass en neui abstimmig das ganze sell mildere... han aber das nüm so verfolgt gha.


    aber ja verbruch isch ja relativ egal bim töff... mini chunt luut bordcomputer uf 9.8 liter :grinning_squinting_face:


    mösst das mal mässe, aber bin z fuul und denke nie dra... :face_with_tongue:


    han da no was gfunde... sind aber töffheftli bricht, da chamer au nid immer alles so neh wies gschribe isch:


    TNT 1130


    aber hammer usgseh dued sie uf all fäll...

  • Finde d Benellis au sehr schön - aber vom Sound her bin I letzt Summer echt entäuscht gsi - het garnit guet tönt mit der orginale Alag (TNT).

    Take a walk on da house side!

  • Also das vom hohen Verbrauch habe ich auch schon öfter gehört, ichz habe aber keinen effektiven Wert, warscheidlich liegt er über 7 Litern. Naja, ist schon ne überlegung wert.


    Aber im Moment muss ich mir sowiso keine Gedanken über ein neues Bike machen, hab mir schliesslich gerade eine 600er CBR zugelegt, die muss noch eine Weile reichen :grinning_squinting_face:

  • Luut MO suuft e TnT um die 8Liter, isch zwar nöd wenig aber wänn du 10Mm im Jahr fahrsch chostet dich das öppe 340-360sFr. meh im Jahr im Verglich zumene Töffli wo 6Liter brucht. Wänn mer sich mal usrächne würd was mer übers ganze Jahr für de Töff usgit macht das de Brate au nüme feiss :face_with_tongue:


    Und mit dem Fässli wo die druff händ sött mer trotzdem 200km schaffe bevor dReserve chunnt.


    Für mich wär das also keis Killerkriterium, naja min Töff suuft ja au nöd vill weniger :mad:

  • Zitat

    Original von Chromopila
    Luut MO suuft e TnT um die 8Liter, isch zwar nöd wenig aber wänn du 10Mm im Jahr fahrsch chostet dich das öppe 340-360sFr. meh im Jahr im Verglich zumene Töffli wo 6Liter brucht. Wänn mer sich mal usrächne würd was mer übers ganze Jahr für de Töff usgit macht das de Brate au nüme feiss :face_with_tongue:


    Und mit dem Fässli wo die druff händ sött mer trotzdem 200km schaffe bevor dReserve chunnt.


    Für mich wär das also keis Killerkriterium, naja min Töff suuft ja au nöd vill weniger :mad:


    mo macht aber au en verbruchsrundi mit allem drum und dra... wenn ich gang go fahre, denn fahri meistens nid so sparsam umenand... also ja.. so gsehn ichs... drum bini au bi knapp 10liter luut bordcomputer.. aber das glaubi fascht ned...

  • Also 10 Liter finde ich brutal viel für 675ccm Hubraum, fährst du immer mit 10000 rpm rum oder was ? :grinning_squinting_face: Also meien 600er CBR verbraucht im Schnitt um die 6 Liter. Ok ich muss dazu noch sagen, dass ich nie über 8000 rpm gehe, weil die Maschine noch beschränkt ist und ab 8000 touren nicht mehr gross zieht.

  • am day-day sini 675er isch doch au no drosslet.... oder verwechsli jetzte öppis.


    naja wenig hubruum mues nüd heisse weniger verbruch. mini kilogixxer isch zum biespiel recht sparsam im normale strassebetrieb, well sie so souveräni fahrleischtige het und eigentli gar nie all zu heftig usquetscht werde muen.


    Luut PS und MOTORRAD, wo langstrecketeschts mit de gixxer gmacht hend sinds glaubs 5.6liter verbruch gsi. wenni natürli im schwarzwald fahre sinds eher geg die 6.5-7 aber eigentli nid meh. im schwarzwald chumi eigentli immer so uf 220km bis d reserve agaht. bimene 18liter tank und 3.5liter reserve macht das en verbruch vo um die 6.6liter


    bim i de schwiz umegondle chumi au guet mit 5.5 us

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Ja, ist ein guter Verbrauch für ne 1000er ! Respect :grinning_squinting_face:
    Also entweder stimmt dann der Bordcomputer der Daytona nicht, oder der Verbrauch ist absolut überrissen :confused_face:


    Naja ich bin mit meinen runden 6 Litern auch zufrieden :smiling_face_with_horns: