Min Jet c-tech 307 WRC ^^

• Zitat

Original von NiReDrAoB
    P.S.

Dia Wucha hani sicher scho meh Kilometer mit minra Gixxer gmacht als iar! Bi üs isch nämli dia letschta paar Täg KAI Rega gsi... :smiling_face_with_horns:

Dia Wucha
    minra
    iar
    letschta
    Rega

:böse::wand::böse:

[SIZE=4]:rock: !!! Triumph  !!! :rock:[/SIZE]

Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???

Triumph still in my heart... :loudly_crying_face:

• Epimenides
    sorry wenn diar öpis nit passt, kasch jo goh... :face_with_rolling_eyes:

Und übersetzt für di:
    Sorry, wenn dir etwas nicht passt, kannst du ja gehen... :böse:

~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

• Zitat

Original von Cedi

dezue sind all 3 so typischi 0815 päss, nüt wirkli interessants. Wenn Du scho so öppis wotsch mache, de gits au richtigi päss und ich red vo dene mit ere komplette spurbreiti vo 2.5m und links gahts es paar hundert meter durab ( absperrige gits derte denn nöd :winking_face: ) und uf de andere siite hesch sones chlises massiv, das mer berg nennt.

klausepass wär so min favorit

• De Fred chunt 100Pro i mini favoritelischte :mad:

"Ich bi schnäller als du", "Ich han meh km gmacht als du", "Min Töff isch besser als diine", "Miin Papi isch stärker als diine"

Ich chum mer vor wie im Chindergarte
    Bitte Petrus, lass die Sonne scheinen :engel:

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

• Zitat

Original von Boo

min chindergarte het meh spillzüüg als dine :mad:

@ server : absolut, de Klause gfallt mer au sehr guet :grinning_squinting_face: machemer doch denn wenn all a de EM sind mal en richtig gedigene usfluug ? so 8i am morge los und 10i am abig zrugg ? dezwüsched so päss wie Suste, Klause, San Bernadino, Grimsel, Furka etc ?

• Zitat

Original von Boo
    De Fred chunt 100Pro i mini favoritelischte :mad:

"Ich bi schnäller als du", "Ich han meh km gmacht als du", "Min Töff isch besser als diine", "Miin Papi isch stärker als diine"

Bitte Petrus, lass die Sonne scheinen :engel:

hey Boo min papi isch wuerkli stärker als dine min Papi heisst Chuck Norris,,,

• haha... Cedi und Server...

klar, bin immer für en usflug zha,.. wens min terminkalender zuä laht.. aber d idee isch hammer.. !!! dä klausä isch gail.. und fals mä mol würkli zit hetät wär s piämont no gail :mad:

Boo, ja man, sunnnäää warm... summer..meno, das scheiss wätter kackt mi andersch ah...!!! wet entlich chli go fahrä..!!!

• aber wenn du ja scho bi de schwägalp de 6i gang bruuchsch, wärs glaubs zu langwilig für dich mit eus mitzcho oder ? weisch mir gönd derte selte über de 3-4i gang use, mer würdet dich ja nur ufhalte :smiling_face_with_horns:

• Zitat

Original von NiReDrAoB
    P.S.

Dia Wucha hani sicher scho meh Kilometer mit minra Gixxer gmacht als iar! Bi üs isch nämli dia letschta paar Täg KAI Rega gsi... :smiling_face_with_horns:

LOL.. wievil km het denn dini etze?

400? 1000?

grad echli es repertoire wod da vorwiisisch... Bisch ja sicher au scho in jenes heikli situatione ine cho... Wo dich immer meh belehrt hend gell... Und das macht dich eso erfahre dass du mit 25kw sogar no de alte hase da im forum (da meini nid mich demit) umd ohre fahrsch...

Mach bitte mal es foti vo dim hinterreife, denn chömmer das mal optisch beurteile... :lol:

Ich warte ufen Konter Mrs. Stoner!

• Zitat

Original von greenvr6
    @Day-Day:

du meinsch nöd mich gäll :mad::grinning_squinting_face:

ehm... *klopf-klopf*

Lueg mal wer ich zitiere... :grinning_squinting_face:

Damn, sit neuerem hesch immer s gfühl ich rede über dich... Guet bisch au chli drunder cho in letschter ziit aber trotzdem. :grinning_squinting_face:

PS: Bi dir hetti selbstverständlich nid Mrs. Stoner gseid... :grinning_face_with_smiling_eyes: