Also,
i lügä nöd..und das hani dir etz versuächt z erklärä.. !!! i ha dir ja xeit das dä di-tech lut mir (tacho) 120 glofä isch.. öbs mir glaubsch oder nöd isch mir egal…!!
das du kei ahnig häsch öbs stimmt muäsch etz eifach zuägeh.. wils so isch.. dän d rollä hät nöd glogä.. uf kein fall!!! Also hör doch du uf behauptigä ufzstellä..!!! i säg was i do erlebt han meh nöd..!!!
öb ich für anderi glaubwürdig bin oder nöd chan sich würkli jedä ä eigeni meinig bildä, aber i hoff nöd das es no meh so ibildäti lüt wiä dich git.. wo s gfühl händ si wüssät alles.. i mein wenn einä seit er seg mit 150 uf d frässä gheit seisch em au da isch nöd möglich..!?!? es isch eifach so und basta.. chasch gern dä schmiär alütä und nohfrogä, diä söttät glaub diä protokoll no ha..!!! chan dir gern d nummärä geh!!!
ja weisch dis verhaltensmuschter beziäht sich uf öpis woni nöd bin, und dini behauptigä sind so fad und überhaupt unüberleit… da reg eifach uf…
i bi zu 200% überzochä das än hochbauzeichner einiges dä happiger lehrstoff hät wiä än KV`ler..!!! öbs du glaubsch …**** weisch ja..!!! hehe..
nei mis chlinä bildli bewisst das i im blick cho bin,.. meh nöd.. für dä rescht chasch dä kapo sg alütä..!!!
vom ditech hani kei ahnig,.. würkli nöd.. und i stah däzuä Day-Day… und es interessiert mi au nöd.. er isch ja überprüäft wordä vomänä expert.. han en bim daneffel z wil kauft!!!
hey, day day, es interessiert niämert dis möchte gern fach wüssä.. es isch so xi.. öbs glaubsch oder nöd…
Ja dän überleg mal day-day… wiä vill architekturbüros gits i dä schwiz wo dä chef kein gstudiärtä isch????? Ebä chum scho.. schnor nöd vo sachä wot kei ahnig häsch.. da tappsch völlig im dunkä!!! Du häsch so vill ahnig vo architektur wiä än geburtsblindä vo farbä.. also bitte… ich finds ARM das du s gfühl häsch hegsch immer recht.. das isch arm.. dini *afiggerei* isch arm.. wär doch eifacher würsch normal frogä…!!!