@Day-Day:
da xeht mä widr mal das dini theoriä nöd immer müänd stimmä hä..hehe.. dä praktisch tail spillt immer au ä grossi rollä..
was i dir aber absolut ehrlich und zu 200%garantiärä chan isch das ich nünt, gar nünt a däm roller gmacht han.. ja isch en ehemaligä 45km/h di-tech xi.. blombiert... diä sind au nöd usägnah wordä..
zum Blick-Bricht:
(dän hani übrigens immer im Portmonaie..hehe..)
SCHLECHTES GEWISSEN PLAGTE
ST.GALLEN. Als die Polizeibeamten einen jugendlichen Rollerfahrer am Samstagnachmittag kontrollieren wollten, entzog sich dieser durch Flucht. Nach kurzer Zeit kehrte er jedoch mit schlechtem Gewissen zur Kontrollstelle zurück und stellte sich den Beamten reumütig. Der einsichtige Jugendliche besass keinen Fahrausweis. Zudem erreichte sein Kleinmotorrad anstatt den erlaubten 45km/h über 90km/h.
Also zwei sachä muä i erklärä.. nei 3..hehe.. zerst i ha nöd gmerkt das min Lehrfahruswis abglofä isch, dä isch genau a däm tag abglofä und ich idiot has nöd gmerkt, han no voller überzügig dä schmiär dä lappä zeigt.. jenu...!!!
zweitens, woni abghauä bin isches dä grund xi, das d blinker nöd tuä händ, dä pneu dunä xi isch und dä roller vill z schnell gloffä isch.. aber i ha gmerkt das mir einä no gsecklät isch und mini nummärä gseh hät..jenu..
drittens, si händ dä roller gad i gladä mitgno und i ha törfä däbi si wos en uf d rollä gstellt händ, isch sogar en schmiärler druff gsässä und dä prüäfstand hät irgendwas mit 110 azeigt gha, i ha dän ä wett gmacht mit däm schmiärler das i nünt gmacht han, und tja, 4wuchä spöter hani äs bier vo däm schmiärler becho.. will er zuäfälliger wies en kolleg vomänä kolleg xi isch..hehe.. jäjo.. witzigs gschichtli..
Konsequenz:
200.- Buäss und 2täg Sozial-Diänst i dä Psychiatrischä Klinik in Wil... jenu..