ZitatOriginal von Amy c-tech
PS: jo i bi versaut uf dä stross unterwegs gnüsses au löl
Das hemmer doch gern
Du wirsch scho no uf de gschmack cho vo grossi isprützer..... Bisch ja jetz au scho 18ni
PS: jo i bi versaut uf dä stross unterwegs gnüsses au löl
Das hemmer doch gern
Du wirsch scho no uf de gschmack cho vo grossi isprützer..... Bisch ja jetz au scho 18ni
dene sötsch dini suzuki SV 650 übercho mit B beschränkt kasch doch die fahre oder hihi
also mit em normale B dörfsch gar ke töff fahre, sundern nume auto Und B- gits nonig
Aber A- würd mer was säge
Au vo mir es herzlichs willkomme da i dem struube huufe ( zB day-day staht uf partys ab 12 Jahr, demit er meh "fraue" bechunnt xD )
dadine fahred scho nöd alli en grosse töff, zB ich, ich ha ken fürherschii meh xD
Roller - naja, wenn mer i de stadt wohnt sicher na easy, aber suscht muessti kenne ha
graZ
cedi
Hey ciao du
Heschs also glich au no da ane gschafft... So isch de Club vo de 50er Fahrer(inne) wenigstens wieder chli grösser
Hebsch dim Roller dasmol chli meh Sorg
Man sieht sich
han auno en 50ger roller, aber das änderet sich hoffentlich au das wuchenend
ZitatOriginal von raiden.ch
Bes jetzt schono, aber set sech das Wochend ändere
ouuuu ja,.. raiden,.. muä das wkend ja din töff bringä!!! uiii naii,..hehe.. i hoff hät guät wätter süsch isch chli blöd..hehe.. ma guggen!!!
@Amy c-tech:
bitte gern gscheh fürs "hübsch"!!!
i bi ja dä erst isprützer gfahrä.. d-tech aprilia.. hammer roller xi..hehe..!!! aber ja..!!! wür etz au liäber d Mille ne..hehe...!!!
gruzzz greeeny
ZitatOriginal von Cedi
Au vo mir es herzlichs willkomme da i dem struube huufe ( zB day-day staht uf partys ab 12 Jahr, demit er meh "fraue" bechunnt xD )
MUAAAHAHAHAHAHHAHAHAHAH
Das hani ja gar nöd gwüsst Day-Day Sit wenn isch das so ???
muahahahaha.. hässlich... köstlich..!!!
Day-Day... krass!!! würkli???
ZitatAlles anzeigenOriginal von greenvr6
ouuuu ja,.. raiden,.. muä das wkend ja din töff bringä!!! uiii naii,..hehe.. i hoff hät guät wätter süsch isch chli blöd..hehe.. ma guggen!!!
@Amy c-tech:
bitte gern gscheh fürs "hübsch"!!!
i bi ja dä erst isprützer gfahrä.. d-tech aprilia.. hammer roller xi..hehe..!!! aber ja..!!! wür etz au liäber d Mille ne..hehe...!!!
gruzzz greeeny
Er chömed au wenns störmt und schneit esch das klar !
aha woher kennt mo den das kaffli st.margrethä??
...
das kännet natürli jeenschti lüüt da inne, wo schtammchunde ime some lädeli in st. margrethä sind..
[Blockierte Grafik: http://www.ghost-riders.ch/gallery/bodensee06/images/CIMG1701_JPG_jpg.jpg]
ZitatOriginal von haesl
das kännet natürli jeenschti lüüt da inne, wo schtammchunde ime some lädeli in st. margrethä sind..
[Blockierte Grafik: http://www.ghost-riders.ch/gallery/bodensee06/images/CIMG1701_JPG_jpg.jpg]
AAAHHHAAA z'St. Margrethä do giz also nomol jemand vo st.magrethä?? jo und dä shop kenni au guet hihi
i bi vorher jet force TSDI gfahre das isch au dä isprützer xi.
und jo PS: mini füess sind den so gross lol han grössi 42/43 jenochdem lol
viel spass be üs und jo loh dech ned loh fertig mache
danke han kein grund dezue töff isch töff ob 1000er oder 50er
ZitatOriginal von greenvr6
muahahahaha.. hässlich... köstlich..!!!Day-Day... krass!!! würkli???
ja sicher.. es gid nid z jung, nume z äng.. und äng isch en dehnbare begriff...
ZitatOriginal von Day-Day
ja sicher.. es gid nid z jung, nume z äng.. und äng isch en dehnbare begriff...
genau und für alles andere gits pouletscher
Hei, i anderne Fore wo sehr Männerlastig sind (da gehört s Thema Töff ja au dezue) werded Fraue mit offne Arme empfange und knuddled, aber nid use-geeklet
However, welcome! Und besser 50er Peugeot als garnix, wie ich... nimmer lang