k5 wieviel noch wert?

  • lüt i be letscht woche e schwarzi kilo gixxer k5 go aluege met 4800km.....se het polierti felge ond en anderi nummerhalterig...söscht alles original......de verkäufer wot 14000fr. deför.....esch das net echli vel? was wördet ihr no zahle?

  • also ich weiss ja nöd, aber 4800km i 3 jahr isch das nöd es bitz extrem wenig ?



    Vom Zuestand her isch sie's ja evt. na wert, aber bi bereits 3 Neuere modell chani mer de priis nöd wirkli als guet's agebot vorstelle.


    Bösci isch de KiloGixxer'er, ma gugge was er meint ?

  • für sowas würdi max 12500 annelegge...chunnt natürli au no druf aaa wenn das sie iglöst wurde isch und öb sie ev. no garantie het... wenn nöd isch 14000 definitiv zviel...

    Cry mich ein river ! :ugly2:

    Einmal editiert, zuletzt von Hypi ()

  • Wenn im motorradhandel.ch luegsch, häts zwar nur eini, wo so wenig km hät (und die fallt irgendwie usem Rahme), aber s alter isch ja au en dütliche Wertverluscht.


    21700 km 10'800.00


    7400 km 11'600.00

    10900 km 15'850.00

    13900 km 13'500.00

    8700 km 11'500.00

    18500 km 11'900.00


    5030 km 17'800.00

    Und immer daran denken:


    gummierte Seite nach unten, lackierte Seite nach oben !

  • iglöst esch si im 2005 worde ond sit denne esch de bsetzer nome 4800 km demet gfahre.... 8o
    hmmmmm ergendwie send 15 echli zvel hani sgfüel....also eigentlech heter 14800 welle aber för 14 in bar wörder si gä......

  • es isch scho so, dass d kilogixxer sau tür blibe sind. ich han ja nüt dergege :smiling_face_with_horns:


    het halt vorallem dademit z tue, dass de nachfolger für viel nüd besser und vorallem hässlicher isch als d k5 oder 6.


    mit so wenig kilometer und vorallem die ganz schwarze modell sind recht selte. so viel i weiss sind die ganz schwarze au gar nie über de sugi importeur i de schwiiz verchauft worde. zumindescht mini isch en direktimport, wells die farb nüd gäh het, sondern nume so e schwarz-roti.


    14'000 findi aber doch eher e chli zu viel.


    ich han 13'500 vor über eme jahr defür zahlt. het 4800km druf gha und e yoshialag wo 1300CHF choschtet. Zuesätzli anderi schiibe und kennzeichehalter. S einzige wo gsi isch sind d reife gsi, wo halt dunne gsi sind, respektive so eggig gfahre, dass is han müesse ersetze.


    würd meine so 13'000 isch agmesse, aber 14'000 isch klar übertriebe, jedoch momentan scho de "marktwert". well k5 oder k6 modell mit wenig Km werded selte und die ganz schwarz isch scho immer seltener gsi



    muesch sie eifach sehr gnau aluege. bi de kilogixxer chans sii, wenn sie so lang gstande isch und nid komplett vorne und hinde ufbockt worde isch (vorne am lenkchopf) dass d simmerring beschädigt werded und denn d gable siffet.


    wenn's nüd zu wiit weg isch und ich ziit han chani susch au mitcho. obwohls susch eigentli kei problem git bi de kilogixxer. s einzig sind ebe d simmerring und s lenkchopflager (wenn er viel wheelies gmacht het)


    aber wie gseit uf 13'500 würdi sie drucke

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • also die nöi gseh au geil us....wenn me 2 schöni töff druf tuet! zom bispel micron :smiling_face_with_horns:


    item



    er het gseit die seig sit letscht september eifach ide garage gstande...weder ufbockt no söscht öpis.....dorom zwifli echli dra......aber gseht halt scho geil us!


    lueget si onder motoscout24.ch doch a.....

  • ja i demfall unbedingt go probefahre.


    fräge wenn de letscht service gmacht worde isch, well es bringt nüt da nume nach der kilometer z gah. au wenn der töff nume i der garag stah mues bremsflüssigkeit und öl gwechslet werde.


    wenn also d gable siffet, s öl und bremsflüssigkeit nid gewechslet worde isch und d reife nud 100% noi, denn chasch uf jedefall grad nomal en 1000er abemärte.


    simmerringwechsle isch e billigi sach, sofern mer d gable selber chan usbaue. ölwechsel und bremssflüssigkeit chasch au selber wächsle. also choschtemässig nid viel, aber wenn mers i de garag mache laht recht tür. drum es guets argument zum de priis nomal dütlich z drucke.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • also d'pneu send zo 80 prozent ok!


    ond jetzt hani grad erfahre das er net de erschti halter gsi esch 8o 2 halter ond nome 4800 km?!?!?! hmmm komisch...

  • Antriebssatz checken ist Pflicht...


    Auf Kette und Zahnräder einen genauen Blick werfen

    Wer am Boden liegt hat maximale Schräglage



  • hmmmm hätisch eventuell ziit emol metcho falls i mi för die wörd entscheide? i wot ebe net meh als 12500 deför zahle weu för 14-15000 hesch sötigi met garantie....

  • Zitat

    Original von Labyrator
    lug doch mal bi


    Maute


    da zahlsch no chli druff und hesch en neui :smiling_face:



    tön au net schlächt :smiling_face_with_horns:

  • Zitat

    Original von jay b



    t�n au net schl�cht :smiling_face_with_horns:


    het mini kawa au deht welle chaufe, nu het er sie nonig, und min mech het mer sogar no de besser priis gmacht, wenni so luege was bi de andere so chasch spahre :winking_face:

    -=[CARPE NOCTEM]=-