Hey du panane, jetzt chasch ändlech au es aständigs 2-rad fahre ;)!
happy burzeltag ;)!
grz
der freundliche von nebenan ;)!
Hey du panane, jetzt chasch ändlech au es aständigs 2-rad fahre ;)!
happy burzeltag ;)!
grz
der freundliche von nebenan ;)!
ja da säschu wird 18i.... wünnsch der alles gueti und viel spass bi de erste offizielle probefahrte;)
hääääppppi böööörsdeeeeeiiii!!!
alles guäti zu dim geburi,.. ich wünsch dir vill erfolg und ganz vill chraft uf dim witärä läbänswäg!!!
und ä unfallfrei i saison!!!
gruuuuuzzz greeeny
jo dann au as RISA HAPPY BIRTHDAY vur NiReDrAoB!
Fiir schön und immer brav uf dr Stross bliba, au wenn ez grössers fahra törfsch...
Hey geile siech jetzte chasch sie au fahre und ned nur aluege
Alles gueti zum gebori
@TS seisch eschder langwilig diheime haha
hehe merci vielmal zemme
jo ezt welli de endli loslegge aber das verschissne wetter gahtmer ufe sack !
uf jede fall merci vielmal @ all
greeez!
ZitatOriginal von Hanni-bal
Hey geile siech jetzte chasch sie au fahre und ned nur aluegeAlles gueti zum gebori
omestosse hesch no vergässe ;)! er chan sie jetzt fahre und ned nur aluege ond omestosse haha
ZitatOriginal von skali2
@TS seisch eschder langwilig diheime hahahehe merci vielmal zemme
jo ezt welli de endli loslegge aber das verschissne wetter gahtmer ufe sack !uf jede fall merci vielmal @ all
greeez!
nei langwiilig ned, han ehner zwenig ziit zom alles mache woni wott, vorallem wemmer bes öppe am 1 em näscht liit
häppy birthday, endlich dörsch dini maschine aus go usfahre go!!
WOHAAA ALLES GUETI ZUM GEBURRI UND WELCOME TO THE ADULTS
Hey, alles gueti zum lang ersehnte 18e. Absofort muesch für dini handlige selber grad stah und stüüre chömmed au na dezue
ZitatOriginal von Cedi
WOHAAA ALLES GUETI ZUM GEBURRI UND WELCOME TO THE ADULTS
Hey, alles gueti zum lang ersehnte 18e. Absofort muesch für dini handlige selber grad stah und stüüre chömmed au na dezue
wod rächt hesch hesch rächt ;)! ond met 18ni chonsch emmer noni i alli klubs ine hehe!
muahaha das stimmt
bi zwar au nanig 21i aber niemerd het mi bis jetzte jünger gschetzt gha
Hey! Ä vo mer härzlichi gratulation!!! Vell spass ond ond e onfallfreii saison!
Gruess
ZitatOriginal von Cedi
muahaha das stimmtbi zwar au nanig 21i aber niemerd het mi bis jetzte jünger gschetzt gha
Was muess ich de säge mit mine 24 johre göhr ich demfall is altersheim oder wie?
hey skalli
au vo mir nomal es häpppiii böööördey...
ohhh jetzt hemmer en 50er fahrer weniger an board, aber nümm lang denne chememer au "ue"
kusssiii