Happy B-Day @ skali2 ;)

• Zitat

Original von Hanni-bal

Was muess ich de säge mit mine 24 johre göhr ich demfall is altersheim oder wie?

nene, du zellsch gad no so zu de junge erwachsene :grinning_face_with_smiling_eyes: aber zB de Päde ( server ) ghört zu dene wo bald alles vergässe werdet, ich mein de typ isch scho sit 150 jahr uf dere welt xD

• Zitat

Original von Cedi

nene, du zellsch gad no so zu de junge erwachsene :grinning_face_with_smiling_eyes: aber zB de Päde ( server ) ghört zu dene wo bald alles vergässe werdet, ich mein de typ isch scho sit 150 jahr uf dere welt xD

jäjo de server ghört scho langsahm zom altiiise :grinning_squinting_face: hehe! nenei ab 30gi gohts noni bärgab ;)!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Zitat

Original von coolmiligirl
    hey skalli

au vo mir nomal es häpppiii böööördey...

ohhh :frowning_face: jetzt hemmer en 50er fahrer weniger an board, aber nümm lang denne chememer au "ue" :winking_face:

kusssiii

joo scho so :grinning_face_with_smiling_eyes: aber 50er bruchts halt au :grinning_squinting_face:

@ topic danke namal ah alli !!!hehe jäjo jetzt :grinning_face_with_smiling_eyes: jetzt eschs sowit :grinning_squinting_face: chans egendwie gar noni richtig glaube :face_with_tongue:

greeez

Für Schreibfehler haften die Buchstaben

Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.

Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.

R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten