"Frauentöffs"

  • Sali zämmä!


    So, ich fange jetzt definitiv an selbst zu fahren. Will die Kategorie A beschränkt machen.


    Klamotten sind schon gekauft. (gell maini? :face_with_rolling_eyes:)
    Lehrfahrausweis ist angefordert, jetzt fehlt noch das Motorrad. Und bei der Entscheidung bin ich echt noch unschlüssig. Was würdet ihr mir den für eine Maschine als Anfänger und weibliches Fliegengewicht empfehlen? :smiling_face:

  • Hey Melide


    chunt hald ganz druff ah was du gern hetsch,.. also i welli richtig dasd wetsch gah?!


    Strossä-maschinä?:


    Ninja 600er
    GSX-R 600er
    CBR-RR 600er
    usw.


    Oder Neikät:


    SV650
    Bandit 600er
    Monster 600er..


    Oder Enduro
    Oder Chopper
    ...
    ...
    ...


    Mini empfehlig isch ä neikät bike zum afangä, meistens sehr handlich (gnuäg ischlag) nöd so schwer, nöd so hoch (für frauä und chlini mannä :face_with_rolling_eyes: )


    gruäss greeeny

  • Hoi Melide,


    ich finde die Honda CBF500 ganz Ok, handlich leicht und doch ein vollwärtiges Motorrad.


    Gruss aus dem Baselbiet
    Lowrider

  • jaja die cheibe chleider... isch na amüsant gsi:)


    also möff würd ich für prüefige und üebe etc au e nakti empfehle. :grinning_squinting_face:
    da du ja i richtig kawa wettsch gah, gäbtis da d'er6n oder wie da ding heisst
    und z750.


    d'frag isch den ebe na was s'drossle na choschte würd.


    aber als erschts würdi mal uf die dinger hocke und luege wie der das passt. muesch ja nanig ga fahre;)

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Was isch dänn eigentlich dä gnaui unterschied zwüschetemene naked bike und emene strössler? :öm:

  • dä nahmä seits ja scho,.. d neikät isch nakt,.. also nöd vollverschalät und mä sitzt nöd im glichä winkel wiä bi dä strössler.. also kei stummellenker, sondern superbike lenker.. chli weniger leistig hät ä neikät au.. (i weiss neikät schribt mä Naket, aber finds andersch witziger :mad: ) also meistens hät si weniger.. hehe...


    also do ä strossä:


    [Blockierte Grafik: http://img296.imageshack.us/img296/1902/gsxrea0.jpg]


    und do äs neikät:


    [Blockierte Grafik: http://img403.imageshack.us/img403/6541/sv650sg9.jpg]

  • strössler = supersportler, nimmi mal ah
    supersportler sind immer vollverschalt zum de Luftwiderstand und verwirbelige etc so aerodynamisch wie mögli zmache. halt ebe uf Rennsport trimmt.


    nakedbikes sind wies de name scho seit nakti maschine. sind meistens au i de sitzposition ufrechter.


    was für prüefig na wichtig isch de lenkiischlag.
    nakedbikes sind viel wendiger und eifacher zum manövriere. also mitere nakte hesch scho en guete vorteil bi de prüefig.

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Also das mit dä verschalig han ich gwüsst. han denkt steckt no meh dä hinter....
    dänn gseh ich also au eher es naketbike für mich...

  • Zitat

    Original von Melide
    Also das mit dä verschalig han ich gwüsst. han denkt steckt no meh dä hinter....
    dänn gseh ich also au eher es naketbike für mich...


    Genau gseid steckt nachli meh dehinter als nur d verschalig.


    -Fahrwerk sind meistens no es rächts stück besser und sportlicher abgstumme. Meistens hend d fahrwerk (sprich gabel und federbein) au meh möglichkeite was d iistellig abelangt.


    -De Motor spuckt gern meh leistig us und isch giftiger zum fahre ide meiste fäll. Vorallem wemmer Marke und Kubik-intern verglicht werded oft die gliche Motore för es bspwiis 600er naked verwendet, sind aber doch relativ underschidlich abgstumme. Naked meistens mit meh drehmoment und en schöneri / agnehmeri leistigsentfaltig und spotler eifach meh endpower mit iibuesene im komfort.


    -Usserdem sind au d brämse oft die bessere und türere komponente.


    -Chlini extras wie laptimer, und anderi funktione sind teilwiis au supersport exklusiv.


    Es gid au usnahme wie d Aprilia Tuono, wo eigentlich nur de Länker und d Schale gross verändert sind gegenüber de RSV mille... Sowit mir na präsent isch.
    Sorry wenns nöd sett stimme...


    Greetz


    PS: Ah ja bevori vergisse, ich empfihle dir es Naked, und zwar en Triumph Street Triple 675. Warum?


    Nid NUR willi Triumph fan bin und selber eini han, sondern wills dir als frau (ich nimme etz aa dass du ned 1m80 gross bisch) entgege chutn ufeme schlanke töff z hocke. Sett dir s spili echli eifacher gstalte vorallem bim manövriere und langsam fahre vode maschine. Usserdem tönt sie toll und gsed super us. Super FRAUETÖFF!


    Da no es pic:


    [Blockierte Grafik: http://www.webwombat.com.au/motoring/images/triumph-street-triple-1.jpg]


    Gids au in wiis, und roulette grün.


    greetz

    Einmal editiert, zuletzt von Day-Day ()

  • Salü...


    Aso of was ech secher wör luege, esch sGwecht.
    Met ere liechte Maschine fallt der so einiges halt eifacher.


    En Monster (esch jo scho erwähnt worde) wör der ned ombedengt zom afange empfehle, esch zwar chli usw., aber met ehrne 190kg ned grad liecht.


    Aber schlussäntli chonts eifach druf ah was der passt bim drufhocke..


    Aso eifach mol go probiere...
    en Sugi Bandit
    Kawa ER-6n (fend ech zwar brutal hässlech)
    Honda Hornet
    Triumph Street Triple 675 (extra för dech ufgführt Day-Day *g*)


    ... ond was es do ned no alles geht.


  • Danke förd erwähnig vode Triumph... hesch was z guet spätzli :winking_face:


    Guet ich glaube s gwicht isch ned so tragisch. Schlussendlich sind d underschied sehr gring, und dini 190kg monster isch relativ schwer wenn das korrekt isch. Han gmeitn die sig öbe 170kg troche...
    En Bandit 650 wird mit 215kg troche aageh bispilswiis... Aber isch au handlich.
    schlussendlich ischs eh egal ob sie etz 180 oder 200 kilo isch... find ich persönlich. D Sitz und Lenkerposition sind miner meinig nach vil die wichtigere faktore wenns ums manövriere gat. Hauptsach mer het en breite lenker und hockt ned grad ufeme hochhuus. Denn fühled sich au Kolöss wie MT01 liecht aa...


    Wichtig isch eifahc dass du dir kei 675er Daytona zuetuesch... alles andre isch mir rächt :smiling_face:


    :grinning_squinting_face:

  • @Day-Day:


    Ich glaub ich lahn's. Chauf mer ke Z750 sundern e Daytona 675 nume um dir eis ine z'drucke xD



    @Topic:


    Kawa ER-5N:
    [Blockierte Grafik: http://www.mcnews.com.au/NewBikeCatalogue/2002/Kawasaki/ER-5/ER-5%20RHF.JPG]


    Handlich, Leicht, Gute Sitzposition.


    Honda CBF 500/600:
    [Blockierte Grafik: http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery/Honda%20CBF500%2004.jpg]


    Ebenfalls gut zu Fahren, schön abgestimmtes Fahrwerk und gute Optik.


    Yamaha MT-03:
    [Blockierte Grafik: http://www.bikez.com/pictures/yamaha/2006/22753_0_1_2_mt-03_Image%20credits%20-%20Yamaha.jpg]


    Ich pers. finde die Maschine einfach hässlich, aber eben, Geschmackssache. Ansonsten sicher interessant Preis/Leistung.


    Yamaha FZ6:
    [Blockierte Grafik: http://www.1000ps.at/motkat/yam2007_11.jpg]


    Sehr gutes Handling, schönes Design, angenehme Leistungsentfaltung ( auch bei 25kw ).


    Suzuki Bandit 650:
    [Blockierte Grafik: http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%20C/Suzuki%20Bandit%20650-1250%2007.jpg]


    Kann ich nix zu sagen, nie gefahren. Soll aber von der Qualität sehr gut sein.



    Das nurmal so als Kleiner Auszug/Zusammenfassung :smiling_face:

  • Hi Leute
    Bei all den schönen und guten Maschinen (und der Vielfahlt an Preisen, zwischen einer 1098RR von Ducati und einer SV1000 im Abverkauf liegt schon ein Mittelklasse-Auto) kann man doch eigentlich gar keine Tipps mehr geben. Umso schwieriger wird es, wenn man nicht weiss ob ein heisser Supersportler, eine Tourenmaschine, ein chromglänzender Chooper oder gar ein Spassgerät (z.B. X-Moto von BMW) gesucht wird.


    Wenn eine Maschine nach Baujahr 1998 genommen wird, dürfte eine Drosselung in der Regel problemlos sein (EU-Homologation). Über Sinn und Unsinn potente Bikes mit über 100 PS auf Einsteigerniveau runterzudrosseln kann man geteilter Meinung sein - oft wird die Sache teurer, als wenn man ein Mittelklasse-Mopped nimmt und dies später wieder gegen was "offenes" eintauscht.


    Gute Maschinen gibt es ohne Ende. Optik kann sicher entscheidend sein, auch die Leidensfähigkeit des Fahrers (bzw. der Fahrerin). Wer nicht selber schraubt, ist zudem froh, wenn Ersatzteilpreise und ein (Marken-)Mechaniker nicht zu weit weg sind (Erreichbarkeit per ÖV abklären, ist mühsam, wenn man das Taxi nehmen muss). Je länger je mehr ist auch der Spritverbrauch ein Thema, ärgerlich auch, wenn die Tankgrösse nicht zum Einsatzgebiet passt (oft etwas klein - für spezielle Einsätze manchmal auch zu gross).


    Ob nun 1, 2, 3, 4 oder gar 6 Zylinder (wobei: eher weniger in der Mittelklasse) ist wieder Geschmacksache. Jedes Konzept hat Vor- und Nachteile und kann sich je nach Einsatzbereich empfehlen.


    Die CBF 600 von Honda kann fast alles, die SV650 tendiet in die Klasse "Brot und Botterfahrzeug". Fazer und Bandit sind ebenfalls seit Jahren (wenn nicht Jahrzehnten) beliebt. Neu kommt BMW mit der neuen GS650 (mit 2-Zylinder 800ccm Motor) in die beliebte Alleskönner-Klasse. Honda hat die neue Transalp (auch in früheren Versionen ein beliebtes Frauenbike, da ohne Zicken) mehr auf Strasse getrimmt. In Preis/Leistung kommt im Moment kaum was an der DRZ 400 SM vorbei, allerdings ist der Einsatzbereich mit dem kleinen Tank, der schmalen Sitzbank und ohne Windschutz doch eher die schnelle Runde ums Haus als längere Wochenend-Touren mit Gepäck (geht zwar auch, macht aber nur bedingt Spass). Mehr Langzeitfreude kommt bei den neuen 690er KTM's auf, aber der Preis ist eben schon wieder mindestens 50% über eine DRZ.


    Auch wenn Fotos zum ersten Kontakt nicht übel sind, es geht nichts an einer Besichtigung und zumindest Probesitzen vorbei (Probefahrt ist noch besser, gibt manchmal Überraschungen). Gibt Maschinen, da passt das alles einfach nicht - egal wie hoch die Kiste von Kollegen und in Testberichten gelobt werden.


    Wie schon so oft gesagt: das wichtigste scheint mir (nach wirklich vielen Maschinen) zu sein, dass ein kompetenter Händler in der Nähe ist und man allfällige Ersatzteile nicht nur bezahlen kann, sondern die auch innert vernünftiger Frist vorhanden sind. Und hier punkten in der Regel alle Grossserien-Hersteller.


    Marc
    a propos Sitzbhöhe: man gewöhnt sich an alles. Sitze sind zudem relativ problemlos um- oder abzupolstern - als Alternative zu oben erwähnten Bikes könnte man sich auch mal die XT660 von Yamaha anschauen.

  • Also ich bin au Afänger, fahre sit guet 5 Wuche uf minere Suzuki SV650 ume, und gaht eifach spielend.


    Das isch au es Naked-Bike, isch guet 165kg schwer, undrosslet 72PS, günstig z becho, anschinend queti Qualität.
    Händ mer scho paar gseit, seg geil zum Serpentine fahre. Isch handlich, wändig, hät geili Rückliechter, bequem...


    Chaschen gern mal go Probesitze cho ... smile

    Und immer daran denken:


    gummierte Seite nach unten, lackierte Seite nach oben !