• Ich weiss nöd öb das kein Fake isch, aber ich bi scho s'zweite mol drüber gstolperet.

Wenn da wor isch, fang i glaub a mini Nummere mit Lehm z'beschmiere oder uezbüge.
    Cha doch nöd si, dass wäge 6 km/h zvil me als 1000 Stutz Buess muesch zahle, wärend dem die Arschl***er wo eim regelmässig mit 7.5 cm Abstand nofahred oder eim abschüssed vilicht 50 Fränkli müend bläche :motz:

[Blockierte Grafik: http://www.nova-organisationen.ch/fotos/Bussentabelle%202005.jpg]

• Whoa.

Ha grad gseh dass es würkli en Fake isch:
    Radar.ch

Rechts obe -> "Achtung: Die Neue Bussentabelle ist FALSCH!!!! Diese Liste wird alle Jahre wieder über Email herumgereicht. "

• dem bleibt nicht zuzufügen.

Ist ein Fake und zeigt wie schnell sich solche gezielten "Falschinormationen" verbreiten lassen. Mittlerweile gibt es kaum mehr ein Motorrad/Auto Forum wo die Liste nicht bereits erschienen ist.

Hoffe nur, Ihr habt alle gute Virenscanner und habt die neuste Software um eventuelle Trojaner und Würmer abzuschiessen welche sich so problemlos verbreiten lassen können.

Also: Software mal wieder Updaten - und hoffen das wirklich nichts rumgereicht wurde.

Marc

• ja zum glück isch das e fake...... schüsch müesst me sich ja fasch e digi-tacho leiste dasme cha sicher ga nid all zu schnäll ds fahre.....

• lääääääck :winking_face_with_tongue: . jetzt han i e herzbaragge ghaa und's halbe gschäft i ufruer versetzt. :face_with_rolling_eyes:

z'spaat gläse, das es en fake isch :face_with_rolling_eyes: . mini frässe, das wär soooo schlimm xii :angry_face: . läck ich chume nümm abe. das isch jetzt huere iigfahre. hett glaub grad auto und töff verchauft :face_with_rolling_eyes: , oder mindeschtens d'nummere abgschruubet :smiling_face_with_sunglasses: .

läck, ich bruch e pause. heieiei. puls 250...

Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

• Zitat

Original von Mercutio
    lääääääck :winking_face_with_tongue: . jetzt han i e herzbaragge ghaa und's halbe gschäft i ufruer versetzt. :face_with_rolling_eyes:

hehe, so chas eim go:)

he wildcard, muesch immer aui so stresse?? :winking_face::grinning_squinting_face:

guet, mi häts nid so gstört, mi roller fahrt 45, de bechunsch höchschtens im 30ger e buess, da ig abr nie im drissger fahre geit mir das am aa.. verbii :]

gruss vom planet der affen

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten 

• jo die liste hani au scho gseh. gott sei dank esch das nor en fake. ech glaub ech hät mer grad so es verhassts 30er auto kauft.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Wenn diä Buässälistä dä Wohrheit entsprechä wür, het d'Schwiiiz en neuä Gohstrider.:smiling_face_with_horns:
    Dass heisst, wür aifach ohni Nummerä umäfahrä.

:smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns: