Mindestgrösse

• Es gibt da was was ich mich schon lange frage: Müssen richtige Crosser eigentlich ne bestimmte Körperrösse erreichen um erfolgreich in ner Meisterschaft mitzufahren? Immerhin sehen die Maschinen ziemlich heftig aus.... Ich weiss zum Beispiel nicht, ob ich mit 173 und kurzen Beinen auf sonem Ding fahren könnte, ohne ein Treppchen zum Aufsteigen.

Greez LfC

Lieber Dreck am Stecken als im Dreck stecken...

• DUPASQUIER Philippe isch au mega chli. Isch aber mehrfache MX CH meister, letscht jahr SM CH meister worde. Und ide WM au sehr erfolgriich gsi.

[SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

• jawohl.. ond de Dani Müller esch ca glich gross wie ech...om di 1.60m ...
    es esch nor e Frog vo de Ufstiiig-Technik *g*

• grössi isch egal ... muesch fahre und ned scheiche ab bode hebe :smiling_face_with_horns:

Aber für Meischterschafte usw... mues i jedem MotoSport mit 5-6i agfange ha... süsch chasch chli Fun Racing oder so jederziit mitmache, aber gwünne gits do nüd. ... hauptsach vil Fun und es flasht die chli für s'Racefeeling. :face_with_tongue:

• ähm ech weiss es paar wo scho "chli" älter gsi send (als 5-6) ond glich no agfange händ, ond au bi de Lüt send...

• Alles klar, dassi ned cha Rönne go gwünne esch mer au klar... E gsehe efach ned so vill Crossrönne ond shetmi mol interessiert, öb die Lüüt denn met 12i zT möi ufhöre, wellsi merke dassi bi de grosse Maschine ned abechöme.

Lieber Dreck am Stecken als im Dreck stecken...

• Kolleg vo mir isch nid würkli grösser gsi als ich (ca. 170) und isch au Renne gfahre. Het kei Problem gha zum abecho. Halt chli schief ufem Töff hocke solang me nid fahrt, den got das scho irgendwie.
    Btw, het nid möse ufhöre wel er nid abecho wär bi de Grosse, het scho z'viel körperlichi Schäde gha...