• Hey Leute... was gaht eigentli ab ???

Ich han gmeint de Früehlig het agfange...
    Aber sowit ich mich erinnere gseht de Früehlig so us...

[Blockierte Grafik: http://www.brunnvalla.ch/d/images/fruehling.jpg]

[SIZE=3]Und nöd eso... [/SIZE] :angry_face:

[Blockierte Grafik: http://www.d-pixx.de/wettbewerb/02_2006/_diener_schneesturm_s.jpg]

[SIZE=3]Vo wege Globali Erderwärmig... Also ich gspühre nüt vo dere erwärmig.

Scheisse, da chunt glaub eher ä verdammti Issziit uf eus zue !!![/SIZE]

:angry_face::böse::wand: :tongue: :arsch: :stupid:

[SIZE=4]:rock: !!! Triumph  !!! :rock:[/SIZE]

Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???

Triumph still in my heart... :loudly_crying_face:

• ja defür hesch jetzt e iidruckvolls föteli meh i de sammlig....

gseht geil us mit em wind und em schneegestöber:)

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Zitat

Original von maini
    ja defür hesch jetzt e iidruckvolls föteli meh i de sammlig....

gseht geil us mit em wind und em schneegestöber:)

Ja s'föteli isch vom Internet...

Aber da gsehts würkli so us, wenn nöd no schlimmer... :angry_face:

• Zitat

Original von Day-Day
    Hey Fabri,

ich lache mich immer wider kaputt ab dine sprüch.. hehe aber recht hesch! :grinning_squinting_face:

maini

ich bezwifle dass "http://www.d-pixx.de/wettbewerb/02_…hneesturm_s.jpg" i sim eigne fotialbum isch :-)) :face_with_tongue:

Ja isch doch würkli so.........

De Mr. Almighty da obe isch glaub chli durenand mit Jahresziite... [SIZE=3]Chli meh konzentriere bim schaffe bitte !!![/SIZE] :face_with_rolling_eyes::böse:

• Epimenides:

du seisches,.. F***o*** schnee!!! reg mi so grausam uf,.. obwohls nünt und nomol nünt bringt.. egal.. man,.. isch eifach dä hass!!! :böse::wand:

ja gern, bruce,.. mal chli konzentriärä :face_with_rolling_eyes::mad:

• Also ergendwenn wenns met dere sogenannte Erderwärmig so wiiter goht, chont so oder so weder en Iiiiiissssziiit! Wär weiss, evt esch sie jetzt do *g*

Aber das wo mi am meiste närvt!! Das mer a somene Tag zEmmen of de Autobahn ei gschlagni Stond brucht zom dAutobahn wächsle of die rechtig Züri. Nome wills öberall bi dem Wätter emmer muess chlöpfe!
    Das närvt a dem Wätter no vel meh....

• Zitat

Original von DeepZone
    Also ergendwenn wenns met dere sogenannte Erderwärmig so wiiter goht, chont so oder so weder en Iiiiiissssziiit! Wär weiss, evt esch sie jetzt do *g*

Aber das wo mi am meiste närvt!! Das mer a somene Tag zEmmen of de Autobahn ei gschlagni Stond brucht zom dAutobahn wächsle of die rechtig Züri. Nome wills öberall bi dem Wätter emmer muess chlöpfe!
    Das närvt a dem Wätter no vel meh....

ja das mit därä erderwärmig isch so ä sach.. i glaub äs wird eifach immer extremer mit dä jahräszittä.. also dä winter wird chälter und dä summer wärmer..!!! aber ebä.. isch so ä kompliziärti komischi sach..hehe...

ja chlöpfä tuäts überall bin hüt morgä au ä halb stund gstandä wills bi dä thurau klöpft hät..jenu...!!!

• jo der hends na alli schöön :face_with_tongue:

ich chume ezt den Min Lappe öber han en r6 ide Garage hanmer mal extra ferie igäh und ezt das!!!!! :angry_face:
    i hoffe eifach dases gege endi negscht wuche besseret:)
    de meteo haini höt im radio het emel gmeint das ab morn d schneefallgrenze stiegt und das höt eigetli de letschti wintertag söll gsie si :grinning_squinting_face: mal luege hehe
    uf jede fall F*CK schnee hey !

Für Schreibfehler haften die Buchstaben

Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.

Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.

R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

• Skali mir gahts genau so beschisse...

Ich han hüt min letschte Arbeitstag gha, und fange erst am 1. April wieder ah...

Das het chöne ä knappi Wuche werde woni nur am rase gsi wär...

[SIZE=3]Aber neeeeeeeeeeei, de verf*** Schnee mues endi März no ufd Eier gah !!!![/SIZE] :wand:

Das schisst mi sooooooo bös ah... Und ich weiss dases nüt bringt, aber ES SCHISST MICH GLICH AH !!!!!!!!!! :böse:

• Jo demfall muess ich mehr keis schlächts gwösse mache wen ich mehr ehn SUV kaufe so wie ich das gseh esch klima no in takt :winking_face:

höt ehn halbe meter neuschnee super oder ned haha

No Risk No Fun

Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

• jo so wienich das ganze met de klimaproblem verstande han sötte au d winter emmer chälter ond d sommerziite emmer wärmer wärde! d.h. au meh störm/onwätter ond so sötte au of eus zuecho .... aber ebe we will see .....

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Vo wege Klimaerwärmig und Mensche werded deherbrötle. Sie hend im Permafrostbode im Ötztal mehreri cm tüf drin SCHAFSCHEISSE gfunde! Inzwüsche het sich also no meh Permafrostbode drüber bildet... sprich es wird chälter!

READY
    TO>> 
    ALUKÖFFERLI