Leder oder Textil?

  • also i han au en leder 2-teiler vo IXS und bin super zfriede, het mi zum glück no nie veworfe, drum kanni nix über qualität bi stürz vezelle :winking_face:


    aber wie dä junior seit, mit some teil lueget dfraue gad 2mol :grinning_squinting_face: haha

    Mitleid gibts umsonst, Neid muss man sich verdienen!

  • @MichiR6:


    i ha au äs IXS kombi gha,.. en 2teiler.. dä hani bi mim unfall agha..und nöd eis loch häts geh,.. ok, bin au meh gflogä wiä was anders.. !!! :mad:
    obwohl, eis loch häts gha, det bim chnüschliefer, will i vergässä han, dä schlifer zwächslä..hehe.!!! :ugly:


    etz hani äs alpinstar kombi kauft (2teiler) und ja, mal guggä wiäs isch weni dän mal chli länger als 15min chan fahrä!!! (scheissssss schnee)!!!


    ich persöndlich findä das uf ä strassämaschinä leder ghört.. aber ebä.. !!! jedem das seine..



  • hehe denn bini jo beruigt, nöd dassi scheisse kauft han...kenn mi bi dä kleidig nöd würklich us :smiling_face: het eifoch farblich zum töff passt, drum hanis postet :grinning_squinting_face: hehe


    jo ufen sportler ghört leder, textil isch für dä rest :grinning_squinting_face:

    Mitleid gibts umsonst, Neid muss man sich verdienen!

  • Zitat

    Original von DonBosco
    @TS


    das biespiel mit em dur'd luftflüge isch grad ganz guet.


    weiss nüd wie mitlerwiile d protektore sind bi de textilchleider, aber wage z behaupte, dass die nüd unbedingt nach sonere dur d luftwirbelaktion meh am richtige ort sind, eifach well textilchleidig wiiter gschnitte isch. wennd denn also ufprallsch und pech hesch isch de protektir grad chli nebed de eigentlich z schützende stell.
    bi lederkombi's bliibed d protektore viel eher dete wo's söttet sii. (ussert bi mim alte mitlerwiile 3 nummere z grosse zweiteiler hehe)





    jo das esch scho so aber wennd ine fachhandel gasch so wien ich das gmacht han luegets scho zimli guet dasd die rechtig grössi nimsch so dasesch halt ebe die Protektore ned verschiebe tüend! aso esch emel be mer so gsie , die verchaufeder nüt wo ned 100 pro passt


    ah jo und was das metem risse und schmelze asich hed; also wen das sött passiere hettmer scheisse kauft:) en gueti textil usröschtig rist ned und fangt au ned ah heiss werde ! da chunnt devo wemmer bede schotzusröschtig afangt spahre!


    greeez



    greeez!

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

    Einmal editiert, zuletzt von skali2 ()

  • Zitat

    Original von junior
    zudem gsed es textilkombi eifach niemals so guet us wie es läderkombi....


    mideme schöne läder chasch go fraue beihdrucke... :mad:


    jetzt fehlt der demfall nor no de Töff zom dFraue beidrocke :face_with_tongue::grinning_squinting_face:



    Lüt... i de letschte 3-4 Johr esch sTextile enorm besser worde.
    Ech ha mis vor ca. 4-5 Johr kauft gha, det hets no gar nix ängs gäh, die send nunmal so locker gschnette gsi.
    Höt esch das zom Glöck nöm so. Jetzt chasch gnau so ängi chaufe wiet bim Läder öberchonsch. Ond je nach Gebrauch, esch seinte biz besser geeignet als sander....sprech Rännstrecki, oder wenn mer sehr langi Toure met enorme Temperatur ontersched macht.

    Einmal editiert, zuletzt von DeepZone ()

  • Zitat

    Original von DeepZone


    jetzt fehlt der demfall nor no de Töff zom dFraue beidrocke :face_with_tongue::grinning_squinting_face:


    Wart du nur ab... Im August chasch nomol urteile :smiling_face:

  • Hallo zusammen


    Ich weiss ist ein relativ alter Thread, wollte aber fragen wie es heute bei euch aussieht? Was ist besser wenn man nur ein Schönwetterfahrer ist?


    Wie's momentan aussieht brauch ich neue Klamotten, passend zum neuen Töff, und da stellt sich die Frage Textil oder Leder?



    BTW: Achtung! Die letzte Antwort auf dieses Thema liegt mehr als 1 972 Tage zurück. Das Thema ist womöglich bereits veraltet. Bitte erstellen Sie ggf. ein neues Thema. :lol:

    Motorradfahrer müssen einen besonders grossen Dachschaden haben sich bei schönstem Wetter in hautenge Lederklamotten zu zwängen. :lol:

  • Für mi gits nu leder...
    Und für go schaffe, das sind vier min durchs dorf hani e textilhose und dLederjacke



    Gesendet mit tapapapapapapapapading

    Fishing relaxes me. It's like yoga, except I still get to kill something... -Ron Swanson

  • Also ich hab mir für den Sommer Textilkleider gekauft die Kleider sind auch nur fü¨rs schöne wetter gedacht :smiling_face:


    Ich bin super zufrieden ich schwitze nie kann auch mal ins restuarant sitzen und ich habe kein problem mit der hitz :smiling_face:


    weiss jetzt nicht ob dier das weiterhilft :smiling_face:


    P.S wies bei stürzen aussiht kann ich dier noch nicht sagen :thumbsup:

  • i fahr kürzere strecke mit da textil jacka und wenn i längeri strecka fahra, fahr i mit amna 2 teiler lederkombie.

    Akra Anlage.........-1200 Fr./ Benzin...........- 25 Fr./ An der Polizei mit 110db vorbeizufahren......unbezahlbar!


    Ich will schlafend sterben wie mein Grossvater, nicht schreiend wie sein Beifahrer :grinning_squinting_face:


    Momentane Motorräder:


    KTM 690 SMC-R 2012
    Puch SGS 250 1954
    Puch SG 250 1961

  • Ha mi für e hochwärtigs Rukka Produkte entschiede. Das isch au im Winter fahrbar und brucht kei Rägechleidig. Zudeäm für Qualität bekannt und ha kürzlich au gläse, dass es öber mit über 120 km/h verschnätzlet het und nüd passiert isch, also nid durchgripst oder duregrisse oder verschmörzelet.


    Wird mir aber no e Läderkombi zuetue für wenns mol klar uf e zügigi Tour goht... bi de guete Läderkombis sind au d Protektore besser.


    I glaube, wenn öber viel fahrt zue unterschiedliche Johreszyte... do gits nid nur ei Usrüschtig?!

  • i ha ei lederkombi, für summer und winter... im Winter chönti all no e Skihose drüber alegge, und en Pulli drunder und min 90° Pulli drüber :grinning_face_with_smiling_eyes:

    Fishing relaxes me. It's like yoga, except I still get to kill something... -Ron Swanson