• leder het eifach ein brutale nachteil und das isch die enorm hitzeentwicklig oder nöd ?

    Wirkli gueti Textil-Kleider kömmed mittlerwiil bi de riisfeschtigkeit a leder ahne und sind bequemer. dezue chammer derunder besser anderi chleidig träge ohni dass die denah zuegnässt isch wie suscht öppis.

  • @day-day, nenei han en kompletti usröschtig us textil, d hose send sanmaru (vom moto-mader) :winking_face:

    ond @ donbosco jo ofere öffentliche stross chan natürli scho derbers züüg passiere ... aber wennd ergendwie ine leitplanke brätterisch oder dech es auto vom töff rüehrt ond du nach 10 meter flüge ofe bode knallsch hesch sowiso dini quätschige, chnochebröch oder so! do spellts i minere secht kei rolle öbd es läderkombi oder textil hesch! de ufprall esch sowiso do!

    dorom beni eigentlich met minere textilusröschtig zfrede för of de stross ond wott mer ersch es läderkombi chauffe weni denn ebe au ofd rönnstrecki gang well mer det wie du scho gschrebe hesch vell schnäller onderwägs esch ond fasch die ganz ziit am schräglage fahre esch ond au zemli as limit goht. ond i wott denn au en 1-teiler ... det hesch eifach de best schotz dänki!

    also chorz gseit i gange eifach devo us dasmer s läderkombi meh schotz bietet weni ofem asphalt omeschliiif ond be de rönnstrecki werdi äuä bemene storz wiiter am bode omeschliife als ergendwo inere korve bemene pass oder so!

    ond es geils läderkombi (farblich passend zom töff) gseht au besser us als die rot dainese jacke woni jetzt han :P!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Fahre im Moment nur Textil, habe aber auch eine Lederkombi (2-Teilig, Hochwertiges Teil von Alne-Leder).

    Vor- und Nachteile wurden ja schon genannt - allerdings gleichen sich die Top-Kollektionen doch langsam an. Einerseits gibt es (bei Alne schon sehr lange) die behandelten wasserdichten Leder, anderersetis sind die Materialmixtouren bei den Top-Textil Marken auch schon sehr weit vortgeschritten und nicht mehr weit von einer (einfachen) Lederkombi entfernt. Nachteil von Textil ist immer noch, dass der Schnitt meist sehr locker ist - und genau darum die Protektoren verrutschen können. Und ohne Protektoren wird's extrem unschön, wenn man mal absteigt :winking_face_with_tongue:

    Da mein Lederdress für die Rennstrecke war und ich keine Sportmaschine mehr habe, hängt sie im Schrank rum - bei einem vernünftigen Angebot wäre sie abzugeben (Grösse 50/52). Aber dies nur nebenbei, gibt ja genügend andere, günstigere Angebote.

    Textil hat den Vorteil, dass man fast das ganze Jahr über fahren kann, weil Platz für Pullis usw. ist und die Klamotten teilweise echt genial in der Klimawertung sind. Einerseits kühlend im Sommer, andererseits wärmend im Winter - so was bekommt ein Leder einfach nicht hin. Bei meiner Tourenmaschine oder eben der Enduro nützt mir ein Leder weniger, als Klamotten welche vor allem gegen Fahrtwind schützen und die Touren- bzw. Offroadtauglichkeit unterstützten. Wer viel, schnell und Asphalt fährt, der dürfte aber mit einem Leder immer noch auf der sichereren Seite stehen - eventuell in Verbindung mit einer Textil-Kombination in der Übergangszeit (im Winter fahren Sportler eher weniger, das können die Sportreifen auch übel nehmen).

    Beim Preis ist es tatsächlich so, dass gut teuer ist. Ob dann eine Jacke 1000 Franken oder das doppelte kosten muss, ist wieder was anderes - irgendwo bezahlt man auch den Namen des Herstellers. Vorteil der handgemachten Kombis (z.B. Alne, Schwabenleder) ist, dass man sich Sachen auf Mass machen lassen kann und Änderungen problemlos sind - nicht jeder hat Standard-Grösse und passt in ein günstiges FLM Leder von Polo. Vom Schutz her ist da kein grosser Unterschied, höchstens von der Qualität des Leders und der Passform. Wenn einem so was passt, gibt es also keinen echten Grund auf ein handgemachtes Renndress umzusteigen, ausser man will Farben haben welche es ab Stange so nicht gibt.

    Nebenbei: in gewissen Rennserien wird 1-teilies Kombi verlangt - Sportfahrer sollten sich vorher informieren wenn sie Rennen fahren wollen! 2-Teilig hat den Vorteil vom Anziehen (schon mal ein vorgekrümmtes Renndress versucht alleine anzuziehen - das geht eigentlich kaum). Hier nur Leder mit Metall-Reisverschlüssen wählen welche direkt am Leder oder an extra Verstärkungen angebracht sind - die Reissverschlüsse können sonst beim Abflug reissen (und mit hochgeschobener Jacke nützen die Protekotren dann auch nicht mehr viel). 1-Teiler haben meistens einen Lendenwirbelschutz eingebaut, auf den muss man bei vielen 2-teilern verzichten (Alne und Schwabenleder haben das auch bei den Tourenkombis drin). Ebenfalls gehört ein vernünftiger Rückenprotektor noch lange nicht zum Standard - hier kann sich ver Vergleich lohnen (z.B. gibt Dainese mit den teureren Kombis immer einen passenden Rückenpanzer mit - das relativiert den Preis). Auch bei den Kombis gibt es fast jedes Jahr neue Ware - die Vorjahresmodelle sind immer noch Top und können oft zu sehr guten Bedingungen erworben werden. Hier leider das Problem von Textilklamotten - ich habe jedenfalls die Stadler-Klamotten (oder auch BMW) noch nirgens wirklich bezahlbar gesehen.

    Marc

  • Ich han au textil und leder 1teiler

    textil hani kauft gha woni mit de hundertfüdlizwänzger aagfange han. det isch alles möglichst billig ghalte worde, da ich zerscht mal han welle wüsse öbs mich s'töff fahre würklich so flasht und begeistered.

    woni den mini 6er kauft han, isch's klar gsi dasi es leder wirde chaufe. au in anbetracht das mal en usflug ufd rennstrecki sell dinne ligge, hetts müesse es läder geh.
    2teiligi hend mich ned so überzogge, hesch halt doch en stiife riisverschluss zwüsched inne und mich hett de extrem gstört.

    so und jetzt gnueg sachlichs:

    klar muesch es leder chaufe... den wirsch nemmlich au immer bi usfahrte zvorderst fahre... nur um de 2ti platz giz den evt es grammel :grinning_squinting_face::evil2:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • @TS

    das biespiel mit em dur'd luftflüge isch grad ganz guet.

    weiss nüd wie mitlerwiile d protektore sind bi de textilchleider, aber wage z behaupte, dass die nüd unbedingt nach sonere dur d luftwirbelaktion meh am richtige ort sind, eifach well textilchleidig wiiter gschnitte isch. wennd denn also ufprallsch und pech hesch isch de protektir grad chli nebed de eigentlich z schützende stell.
    bi lederkombi's bliibed d protektore viel eher dete wo's söttet sii. (ussert bi mim alte mitlerwiile 3 nummere z grosse zweiteiler hehe)

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Ech fahre metlerwille es 2-teiligs Läderkombi.

    Am Afang be ech au met Textil gfahre.
    Ond do cha ech au grad en Nochteil ufgriffe, wo de Yam scho gseid hed.
    Ech be met em Textil gstörzt, ond zwar wörkli eifach scho fasch im Stellstand.
    Da aber mis Bei onder de Töff cho esch, esch das halt de doch ned so glempflech uscho. Ond zwar, hets mer bevor sBei dronder cho esch, de Protektor öberem Chnüü of dSiiite gschobe... was de passiert cha sech glaub jede Vorstelle.

    Be de relativ schnell of Läder omgstege.
    Metlerwile send aber au die Textileazüg en ganze Rondi änger. Ond vom Priiis her chonts so langsam aber secher au nöm druf ah, was mer chauft. Aber jo ech ha im Läder eh fasch nie heiss, ech ha nor emmer chalt :face_with_tongue:

    Einmal editiert, zuletzt von DeepZone (25. März 2008 15:11)

  • guet, bi mine textil chleider sind d'protektore fescht. also d'öffnig wo's inechömmed isch uf de milimeter exakt. und relativ eng aligend isch die auno, also verschiebts die bi mir relativ selte.

  • I bin emal hinder eim nogfahre miteme Textil-2Teiler. Usgangs Kurve hed er miteme klassische Highsider sini Honda verlohre. Bi de aschlüssende Rutschpartie über de griffige Asphalt hets em das Textilteil komplett verrisse und am Bei heder richtigi Brandverletzige gha.

    Es git also nur eis. Läder ! Temperatur chasch einigermasse mit dem Zügs wo drunderaziesch regle. Ich han im Winter under em Läder so Thermosache mit Windstopper ah. Das funktioniert rächt guet.

    LG

    anfänger

  • Zitat

    Original von anfänger
    I bin emal hinder eim nogfahre miteme Textil-2Teiler. Usgangs Kurve hed er miteme klassische Highsider sini Honda verlohre. Bi de aschlüssende Rutschpartie über de griffige Asphalt hets em das Textilteil komplett verrisse und am Bei heder richtigi Brandverletzige gha.


    das isch denn eifach billig qualität. bi mine sache hani sogar vom verchäufer es chlises vid übercho, wommer gseht wie eine bi tempo 100 sich vonem wage herzieh laht und denn schlidderet. d'hose sind na ganz gsi und halt eifach liecht verschmolze. de typ selber het 0 verletzige gha.

  • zudem gsed es textilkombi eifach niemals so guet us wie es läderkombi....

    mideme schöne läder chasch go fraue beihdrucke... :mad:


    nei spass bei seite, finde eifach, das mer ufeme sporttöff mid ahständig leistig eifach sett es läder ahlegge, wägs halt immer no s sicherste isch...

  • @ bosco, jo guet ebe get natürli scho vell textil-chleider wo denn d protektore ned rechtig hebed oder wellmer eifach en töffjacke chauft womer au wott dass sie i de freziit guet usgseht! so en freziit-töff jacke ond denn chauft mer sie chli z gross ond denn brengts natürli nüüt!

    aber mini jacke esch sozäge au huutäng ond hebt wörkli zemli perfekt! aber ebe esch jo au egal! ebe natürli esch läder am sicherschte aber ebe gueti textilchleidig sorgt au före nötig schotz ;)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • @TS

    zu geil dini letschte sätz. chli "aber" , "ebe" und "aber ebe" laschtig :mad:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von DonBosco
    @TS

    zu geil dini letschte sätz. chli "aber" , "ebe" und "aber ebe" laschtig :mad:


    hehe jo han mini sätz nomol gläse tönt ebe wörkli zu strange aber ebe chli sehr strange aber ebe ben halt vell beschäftig ond ebe chan ned guet 3,4 sache metenand mache :face_with_tongue:

    nei spass bei seite, ben em msn am schribe, sound am lose, forumposts no chli doreläse ond posts schribe ond fernseh lauft no näbe dra :face_with_tongue: plus es esch scho 12i ... do chonnt eifach nömme vell gschids zustande :P!

    sorry för die vele "aber", "ebe" ond "aber ebe" :P!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

    Einmal editiert, zuletzt von -=TS=- (26. März 2008 00:11)

  • Zitat

    Original von Cedi


    das isch denn eifach billig qualität. bi mine sache hani sogar vom verchäufer es chlises vid übercho, wommer gseht wie eine bi tempo 100 sich vonem wage herzieh laht und denn schlidderet. d'hose sind na ganz gsi und halt eifach liecht verschmolze. de typ selber het 0 verletzige gha.

    da hed de hoschi aber freuid wenn em seisch, dass IXS billige Qualität isch. Natürli hesch es stuck wit Rächt, es git underschidliche Qualitäte, wobi Marke eigentli egal isch. de Hauptpunkt isch, dass bide meischte Textil die Protektore ebe scho nid ganz optimal passed.

    anfänger

  • Zitat


    da hed de hoschi aber freuid wenn em seisch, dass IXS billige Qualität isch. Natürli hesch es stuck wit Rächt, es git underschidliche Qualitäte, wobi Marke eigentli egal isch. de Hauptpunkt isch, dass bide meischte Textil die Protektore ebe scho nid ganz optimal passed.

    Also bi mir bini zfride.. Zumindest mit de Dainese Textiljagge woni han. Passt wie agosse, alli schoner sind immer genau det wos müend sii und mer chan sie ned verschiebe. Weiss zwar ned wies bide hose ame isch, aber mit dere jagge beni zumindest sehr z fride. Isch aber au e biitzli z chli, vilicht machts das no us. Sell ja äng aligge das schonerzügs.