Wer Hilft mir ;)
-
-
LOL... leider han ich zwenig brüscht zum dine schruuberphantasie grecht z'werde... und uf ölspiili stahni au ned...
also neiiiin:)
-
Zitat
Original von maini
LOL... leider han ich zwenig brüscht zum dine schruuberphantasie grecht z'werde... und uf ölspiili stahni au ned...also neiiiin:)
hahaha zu geil maini
ev hilft mir ja d melide
-
de würdi eifach nix vo dine ölspiili verzelle
-
Looool
ihr sind mer doch zwei glööön.
würd der gern helfe, aber leider hesch der ja nid die hochwertiger DID chette gleischtet. für die hetti es trenn und vernietwerchzüg und es wäri ruckzuck gwechslet.
zündcherze, öl, ölfilter und bremsbeläg wirsch aber wohl selber chönne wechsle.
-
Zitat
Original von DonBosco
Loooolihr sind mer doch zwei glööön.
würd der gern helfe, aber leider hesch der ja nid die hochwertiger DID chette gleischtet. für die hetti es trenn und vernietwerchzüg und es wäri ruckzuck gwechslet.
zündcherze, öl, ölfilter und bremsbeläg wirsch aber wohl selber chönne wechsle.
zündcherze, öl, ölfilter und bremsbeläg isch kei problem
nur d ketti isch immer chli doof
-
ebe und genau da hesch der dooferwiis kei DID kauft susch hetti sie der schnell chöne wechsle. mit verniete gaht das ganz schnell. aber wennd e endlos hesch wo'd muesch die ganz schwinge usbaue isch immer müehsam
-
han kei endlos chetti...
-
jo aber das vernietwerchzüg woni han isch speziefisch für did chette. weiss zwar nüd was da so extrem speziefisch isch aber es staht emal druffe.
aber mit em passende werchzüg isch i demfall e offni chette aberau nüd so es problem. ritzel isch schnell gmacht und s hinderrad usbaue gaht au nüd all welt zum de zahnchranz wechsle.
-
hmm ich hät angst zum so was selber mache Aber respekt ... a üch
-
Zitat
Original von DonBosco
jo aber das vernietwerchzüg woni han isch speziefisch für did chette. weiss zwar nüd was da so extrem speziefisch isch aber es staht emal druffe.aber mit em passende werchzüg isch i demfall e offni chette aberau nüd so es problem. ritzel isch schnell gmacht und s hinderrad usbaue gaht au nüd all welt zum de zahnchranz wechsle.
nei das gaht guet
und zum zämemache han ig dr hammer gno gaht ou het ou
-
Zitat
Original von Hanni-bal
hmm ich hät angst zum so was selber mache Aber respekt ... a üchangscht vor was ?
chetti chan ig ja no verstaht aber kerze? ;)))
-
jo ebe ketti das esch ned so eifach zum das mache Aber jo wenn eine es händli hät de esch jo guet
-
Kerza gwechslet, putzt etc. han sogar i schomol gmacht.. und Batterie usbaua und wieder ibaua au.. *haha*
Aber wenn mi mini Aprilia nit so im Stich loh heti, heti vermuatli nit mol das glernt.. -
Hey, würdsch mich bitte druus loh.
-